Jak spálit tuk na boky a žaludek


Jak spálit tuk na boky a žaludek

Všechny ženy sní o postavu se štíhlým pasem. V tomto článku vám poskytneme praktické tipy, jak spálit tuk na boky a břicho, stejně jako na boky a dozvíte se, jak dělat pás tenčí. Některé části těla, je velmi obtížné, aby se více atraktivní je, aby spalování tuků v místech mnohem těžší, takže dnes budeme hovořit o konkrétních tělesných cvičení zaměřené na spalování tuků na bocích a břiše. Takže pokud chcete být v těchto oblastech zdravý a zbavit se "tučných buchátek", měli byste být připraveni věnovat spoustu času a úsilí na fyzickou aktivitu kvůli velkému množství.

Nejprve musíte mít vyváženou stravu v kombinaci s každodenním cvičením, protože nikdo sám o sobě neposkytne požadované výsledky. Doporučujeme konzumovat potraviny obsahující vitaminy C a antioxidanty, jako jsou ovoce, fazole a zelený čaj, a zároveň co nejvíce vyhýbat se mastným potravinám. Kromě toho se s vámi chceme podělit o několik tipů, které můžete použít a přidat do svého denního režimu efektivně spalovat tuky na břiše a stehnech.

Běh, chůze a jízda na kole

Tři cvičení mohou provádět téměř všichni lidé. Jsou nejen užitečné pro tělo, ale také pomáhají vymýtit mysl od špatných myšlenek a snížit stres. Naše nohy fungují a to je skvělá pomoc v boji proti tlustému boku. To je důvod, proč každodenní procházka, alespoň z domova do práce nebo jízda na kole s rodinou pomůže snížit tuk v těchto problémových oblastech.

Cvičení pro jiné části těla

Nedělejte si chybu, když si myslíte, že s cílem snížit tuk pod břicho byste měli dělat cvičení pouze pro břišní svaly. všechny svalové skupiny potřebují k výkonu pro odbourávání tuků, protože náš metabolismus reaguje rychle otočit jídlo, které jíme na živiny, které jsou potřebné v těle, místo aby byly uloženy ve stranách stehen a břicha.

Jóga třídy

Jógové třídy dělají tělo silné a flexibilní, zlepšují zdraví a přispívají k jasnosti mysli. Jak jogging, chůze nebo jízda na kole - jóga spojuje mysl a tělo, což vám dává větší pocit klidu a pohodlí. Jóga také posiluje svaly, zlepšuje držení těla a může vaše tělo vyváženější a ženské.

řekni sbohem cukru

Co nejvíce, vyvarujte se konzumace potravin s vysokým obsahem cukru a nápojů. Kromě toho, že je špatné pro vaše zdraví jako celek, zvyšujete hmotnost a přidáváte více tuku do stehna a žaludku.

Vyhněte „magické“ pilulky a krémy

Nyní na trhu existuje mnoho různých doplňkových doplňky ve formě tablet, například pomoci spalování tuků. Samozřejmě, některé z nich mohou být užitečné a jiné nejsou. Ale víte , že tyto produkty nemohou dělat zázraky, aby jste zhubnout a snížit tuk. Chcete-li dosáhnout svého cíle, nejúčinnějším způsobem je zlepšit stravu a nepřestat trénovat.

základní cvičení pro vás provádět denní zůstatek

Vstaň, položil nohy na šířku ramen, pokrčte kolena a dotýkat země s jeho rukama. Pomalu vystupujte, přenášejte veškerou váhu na levou nohu, ohněte pravé koleno a dotkněte se pravého ramene pravé nohy. Držte se v této pozici několik minut, vraťte se do výchozí polohy a proveďte totéž přesunem hmotnosti na jinou nohu. Zopakujte toto cvičení nejméně dvakrát.

cvičení pro nohy Klekněte si a položte ruce před sebe na podlaze, zvedněte jednu nohu za sebou a vytáhnout ho tak daleko, jak můžete zůstat v přímce rovnoběžné rovnou do kufru. Relaxujte jen na ruce, udržujte tělo rovně a pevně, zůstaňte v této pozici co nejdéle. Vraťte se do výchozí polohy, odpočiňte na několik sekund a dejte stejnou funkci s jinou nohou.

Kruh kolem nohou

Lehněte si na zádech na podlaze a zvedněte jednu nohu, nakreslete kruhy ve vzduchu. Udržujte nohu rovnou a pomalu a opatrně pohybujte nohou - nejprve v jednom směru, pak v opačném směru. Vezměte toto cvičení po dobu 30 sekund, odpočiňte na několik vteřin a pak změňte nohu.

Hula hoop, hula-hoop, nebo jinými slovy, obruč - sportovní simulátor, jež má pomáhat při účinném udržení dobré fyzické kondici. Tento obruč také pomůže spalovat tuk na boky a břicho. Snažte se otočit kolem pasu na deset až patnáct minut. Udělejte to každý den. Toto cvičení vám poskytne větší flexibilitu a pomůže vám dosáhnout maximálních výsledků.

cvičení pro nohy - nůžkové

Toto cvičení má za cíl bojovat proti nepříteli číslo jedna - tuk v dolní břišní svaly. Na podlaze, na zadní straně, zvedněte nohy pod úhlem 90 ° a držte je rovně. Pak zdvihněte jednu nohu výš a druhou dolů. Provádějte širokou vlnu nohama, střídavě, jedna noha by měla být nad druhou. Udělejte to alespoň 50krát.

Mějte na paměti, že i když chcete, aby spalování tuků jen na stehnech a břichu, neměli byste zapomenout na jiných částech těla, jako jsou nohy, hýždě, paže a tak dále.

Doufáme, že se těší těmto doporučením pro zlepšení vaší stravy a každodenní fyzické cvičení, která se zaměřuje na spalování tuku na boky a břicho. Ačkoli ve skutečnosti tento životní styl má také další výhody. Vychutnejte si různé sporty, i když je to plavání, basketbal nebo tenis ... Každý chce žít dlouhý život a být zdravý. Předpokládá se, že zdravý životní styl a zachycovat různé sportovní dobře ovlivnit nejen vzhled, ale i zdraví, působit všechny své orgány, aby správně fungovaly a posílení imunitního systému lidského těla.


5 Nízkokalorických potravin

5 Nízkokalorických potravin

Pokud chcete zhubnout, je třeba udělat fyzické cvičení a sledovat zdravou výživu. Věnujte pozornost těmto pokrmům, protože obsahují nízkokalorické potraviny. Co to znamená? Tyto produkty trávení, které spálí více kalorií než obsahují. S těmito výrobky vaše tělo bude používat více energie, než dávají.

(Ztráta váhy)

Zhubnout tím, že jí více protein

Zhubnout tím, že jí více protein

Hubnutí Všichni jsme slyšeli o diety pomoci zhubnout rychle. Jsme si také vědomi toho, že tyto diety mohou vést k dalšímu stresu vašich orgánů, a proto jsou škodlivé pro zdraví. Ale pravdou je, že protein je nezbytnou součástí do svého jídelníčku a je možné, že mnozí lidé nemají používat v dostatečném množství, a proto výsledky mají také problémy s nadváhou.

(Ztráta váhy)