Jak vypálit 600 kalorií, aniž by museli opustit domov


Jak vypálit 600 kalorií, aniž by museli opustit domov

Hubnutí gymnastické cvičení - je to dobrý zvyk na osobu, která pomáhá kontrolovat váhu, brání různým nemocem a celkově zlepšuje kvalitu života. nemusíte trávit hodiny v posilovně, dělá těžké fyzické námaze, což v konečném důsledku zlepší vaše zdraví. Odborníci se shodují, že cvičení po dobu třiceti minut denně, je dostačující, aby se ve skvělé kondici a zůstat zdravý. Zjistěte, jak můžete spálit 600 kalorií denně z pohodlí svého domova v dalším článku.

Pokud nemáte chuť ani peníze chodit do posilovny, nebojte se o tom. Vlak doma a můžete spálit až 600 kalorií denně, a ujistěte se, že tím, že vykonává různé cviky navržená nás nemusí jít někam a utrácet peníze. K dosažení požadovaných výsledků cvičení a získat velké uspokojení z jejich vzhledu, je třeba provést výkon za čtyřicet minut třikrát týdně, nejlépe ráno. Jste připraveni začít?

začíná spalování kalorií před cvičením, pro energii a inspiraci, obraťte se na sebe nějakou dobrou hudbu. Poté tepelná svaly, dělá pomalé cvičení na kloubech, krku, ramen, pasu, kolena, kotníky a kyčlemi.

cvičení posílit kardiovaskulární systém

cvičení posílit kardiovaskulární systém jsou životně důležité pro člověka, aby se vždy zůstat v dobré fyzické kondici, mají dobrý zdravotní stav a je snadné ztratit extra váhu.

Začátek intenzivního běhání nebo rychlé chůze kolem vašeho domu po dobu pěti minut. Pak se snaží vylézt a sestoupit po schodech nebo energetický tanec na rychlé hudby.

Máte-li takovou možnost, zlepšit kardiovaskulární systém, raději na kole, běh nebo plavání. Po dokončení první fáze cvičení, budete vypalovat 200 kalorií. Spin Spin

patro - je jedním z nejjednodušších způsobů, jak se udržet ve formě prsní svaly a svaly paží. Při těchto cvičení, jako je push-up, můžete vypálit velké množství kalorií.

Při otočení je správná technika klíčem k efektivitě cvičení. Chrbát by se neměl ohýbat dolů, ale hýždě by neměly zůstat. Při pohledu ze strany - tělo by mělo mít přímou pozici. Hlava - tvář k podlaze.

Chcete-li to udělat, ležet na podlaze s tváří dolů, dát ruce před hruď, držet se na vašich dlaních, nohy rovně - odpočinek na nohou. Jemně zvedněte tělo od země a pak se vraťte do původní polohy.

Je třeba poznamenat, že toto cvičení může být provedeno s plně prodlouženými nohami nebo s ohnutými koly. Pro dosažení nejlepších výsledků doporučujeme provést alespoň osmdesát kliknutí.

Squatting

Cvičení pro štíhlé nohy - squatting. Squats jsou považovány za nejúčinnější cvičení na spalování tuku, tak jsou také důležitou součástí našeho života.

Squatting je jedna z hlavních sportovních cvičení, která je důležitá jak pro celkový tělesný vývoj, tak pro svalovou hmotu. Výhody přikrytí žen jsou neocenitelné: zpřísnění svalů, zlepšení práce vnitřních orgánů, zpomalení procesu stárnutí.

Je také důležité, abyste si mohli stočit kdekoli a někdo. Za prvé, měli byste vstát, ruce za hlavou. Spusťte své tělo, jako byste seděli, skloněný pod úhlem 45 ° vůči podlaze. Při provádění tohoto cvičení se pokuste zadržet záda rovně, břišní svaly jsou trochu napjaté.

To opraví páteř a vyrovnává se záda. Proveďte od šedesáti na osmdesát opakování. Squats pro úbytek hmotnosti se liší od mnoha fyzických cvičení tak, že není třeba kupovat speciální nákladné vybavení pro jejich provedení.

Taková cvičení mohou být dokonce fyzicky nepřipravenými lidmi. Můžete se zapojit kdykoli během dne. Je lepší dělat squaty ráno a večer.

Trvá

Možná nejoblíbenější cvičení pro nohy je vypuknutí. Chcete-li dokončit své cvičení, by mělo dělat dvanáct dalších útoků, , která posílí a utáhněte svaly na nohy a hýždě.Rizika se mohou provádět jak s činky, tak bez činky.

Začněte, položte nohy na šířku ramen. Pokud chcete používat činky, držte je ve vašich rukou, zatlačte ruce k bokům. Pak udělejte velký krok vpřed s pravou nohou, zatímco levá noha zůstane na svém místě.

Koleno by mělo být ohnuté tak, aby pravé stehno bylo rovnoběžné s podlahou. Vraťte se do výchozí polohy a zopakujte toto cvičení z levé nohy. Pokračujte, dokud neukončíte všech dvanáct útoků.

Doplňkové rady ...

  • Po dokončení, nezapomeňte potřást ruce, nohy, zápěstí a zabránit bolesti svalů.
  • Pokud chcete zůstat ve skvělé fyzické podobě, pamatujte, a je to velmi důležité, měli byste dodržovat dietu s nízkým obsahem tuku, cukru a sodíku. Jezte více ovoce a zeleniny.
  • Nebudou vám jen pomoci zhubnout, ale také vám poskytují energii, kterou potřebujete k cvičení. Pokud nechcete nebo nemůžete dokončit čtyřicetidenní relaci, rozdělte ji na čtyři části, po deseti minutách.
  • Nezapomeňte pít nejméně osm sklenic vody denně, abyste dosáhli nejlepších výsledků.


    Cvičení tón paže

    Cvičení tón paže

    Hubnutí ruce část těla, kterou mnozí lidé nevěnují pozornost, ačkoli oni jsou velmi užitečné, pokud jde o každodenní úkoly, jak se rychle pohybující se v různých směrech. Klouby jsou velmi dynamické a umožňují provádět pohyby s vysokou složitostí. Jsme schopni otáčet ramena, lokty a zápěstí v kruhových pohybech.

    (Ztráta váhy)

    Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

    Efektivní způsobů, jak zlepšit metabolismus

    Metabolismus Hubnutí - proces převodu potraviny a nápoje, které spotřebovává energii člověka. Existuje několik klíčových zdravotních faktorů, včetně průměrné rychlosti metabolismu. Určuje, kolik kalorií musíte konzumovat v těle, abyste udrželi aktivitu na správné úrovni. Co je to metabolismus a co to jíst?

    (Ztráta váhy)