Jak zhubnout tím, že sníží denní kalorický příjem


Jak zhubnout tím, že sníží denní kalorický příjem

Hubnutí Netřeba říkat, že kalorický potravin - přesně to, co je příčinou přibývání na váze, ale nezapomeňte, že špatné návyky a nedostatek pohybu rovněž přispívají ke vzniku dalších kilogramů. Proto spolu s systematickým mírné cvičení, což snižuje příjem kalorií, které konzumujeme každý den, je důležité udržet si ideální váhu a dobré zdraví.

začátek našeho programu bude neúčinné pro hubnutí, aniž by byl brán v úvahu počet kalorií budeme denně konzumují. Musíme vědět, kolik potřebujeme kalorie, abychom byli zdraví. Vše, co přesahuje tuto částku, se změní na tuky, a proto se zbytečně ztratí o kilogramy.

odborníků na výživu radí, že je třeba snížit množství spotřebovaných kalorií o 500 denně, pokud máme touhu zhubnout a získat výsledek, který chceme. Ale nemůžeme jen přestat jíst, ne? Měli bychom také kombinovat naše stravovací návyky s dobrým a správným tělesným tréninkem a dodržovat pravidla vyvážené výživy.

Metody pro snížení počtu spotřebovaných kalorií denně

dobře spát Věřte tomu nebo ne, ale proces hubnutí týkající se počtu hodin, které jste vybrali ke spánku každý den. Nedostatek spánku způsobuje zvýšení produkce hormonu, které nejen povzbuzuje chuť k jídlu, ale také zpomaluje signál sytosti, který vstupuje do mozku. Čím déle budete spát nepřetržitě, tím méně času budete muset přemýšlet o jídle. Dlouhý spánek má také příznivý účinek na zdraví a na druhé straně. Například, když se tak dobře spalo, máte mnohem více energie mohou trávit svůj den, nemusíte dostat nemocný často být v lepší náladě, vyhnout se stresu, atd. pokusit se zjistit, zda jste tak již neučinili, a řídit se rozvrh spánku, to znamená jít spát a vstávat ve stejnou dobu každý den. Pijte hodně vody

Žádná dieta rozhodně není omezen na použití pouze tekutinu, ale pravdou je, že pití tři litry vody denně pomáhá separační tuk (postupné odstranění) a vyplní žaludek ke snížení chuti k jídlu přirozeně. To v žádném případě neznamená, že bychom měli konzumovat pouze vodu a silnou touhu podvádět jídla, ale předtím, než budete jíst čokoládu nebo některé smažené brambory, zpočátku lepší vypít sklenici vody. To pomůže odstranit toxiny z těla a usnadní zácpu. Vaše kůže bude vypadat mnohem hezčí. Pokud budete pít sklenici studené vody po dobu patnáct minut před jídlem, budete mít žádnou takovou nespoutanou touhu polykat jídlo tak rychle, jak je to možné, například při večeři.

Snížit množství cukru Tato látka je ve většině zpracovaných a hotových výrobků, a tato skutečnost je nepřispívá ke zlepšení zdraví, ale pravý opak. Snažte se snížit nebo úplně vyhnout se spotřebě cukru, abyste mohli těžit z výhod tohoto, o kterém jste si asi ani nemysleli. Jedná se například o zlepšení stavu kůže nebo zabránění tvorbě kazu. Každá lžička cukru rafinovaných potravin, přidáme dvacet pět kalorií do svého jídelníčku, kromě cukru spouští více inzulínu, což je hormon, který pomáhá ukládání tuku. Samozřejmě, že nemáme rádi, pokud se úplně opustit cukru v krvi, protože, samozřejmě, že jedna čajová lžička cukru denně vám nedává kilogram hmotnosti. Nicméně, pokud existuje možnost nahradit cukr něčím jiným, jako je ovoce, tak proč to neudělat.

jíst více ovoce a zeleniny

přidávání hodně ovoce a zeleniny ve své každodenní stravě, jste docela zlepšuje jejich zdravotní stav. Odborníci na výživu doporučují, aby si denně užívali pět porcí ovoce a zeleniny. Poskytují méně kalorií a zároveň pomáhají snížit spotřebu dalších, více kalorických produktů. například vaše pracoviště hluboká rána, učinit volbu ve prospěch jablek nebo hrušek místo čokoládový dort nebo cukroví. Ovoce a zelenina nám poskytují vitaminů, minerálních látek, vlákniny, vody a dalších stopových prvků, a ve většině případů, jejich obsah kalorií je v průměru méně než 100 kalorií množství energie stejný počet dalších produktů.

dodržovat zdravý denní režim

sedavý způsob života je bezpochyby perfektní doplněk k hubnutí plánu a výdajů kalorií spotřebovaných při večeři. Když je tělo v pohybu, spaluje "nadbytečné kalorie" a nedává je do tuku v pasu. Nicméně není třeba jít do tělocvičny nebo na stadion. Můžete zkusit jet rychleji, jog nebo běh v parku, jezdit na kole, plavat nebo dokonce i chodit svého psa. Kromě účincích fyzické aktivity byly cítit v krátkodobém horizontu (a nemáte pocit, že tyto třídy jsou k ničemu), proveďte cvik alespoň třicet minut denně, střídavě různé cviky, svaly nejsou zvyknout si na ně, takže si můžete nahrát Všechny vaše svaly jsou rovnoměrně rozděleny.

Vyberte si potraviny s nižším obsahem tuku

zahrnout do své každodenní stravě jednosměrného nebo nízkotučné mléčné výrobky (sýr, jogurt, odstředěné mléko, čerstvé sýry, rolník, etc), libové maso (krůtí nebo kuřecí maso bez kůže, hovězí maso řízky), šunka bez tuku, drůbež, nízkotučné vývary. Další možností je nahradit maso rybami a vejci (například třikrát týdně).

konzumovat omáčky a koření s mírou

Zde máme na mysli, koření, které obsahují olivový, slunečnicový nebo kukuřičný olej. Vždy je používat střídmě, jako by patří zdravé potraviny, ale také poskytnout vám s dostatkem energie. Pokud jde o omáčky, vybrat ty, které obsahují méně tuku, například lehké majonézy, rajskou omáčku, pepř založené na bázi jogurtu nebo zeleniny. Pokud ohříváte Koření sami, buďte opatrní a sledovat množství oleje, které používáte.

vařit správně Existuje mnoho způsobů, jak vařit obědy a večeře s nižším obsahem tuku v potravě, nebo vyjměte „přirozený“ tuk z určitých potravin. Deco pro pečení je vhodný pro drůbež, ryby a zeleninu. Fólie se používají na zeleninu, například na brambory, a také na ryby, lehce vločkované a bez oleje. Nádobí na vaření se používají pro zeleninu s malým množstvím oleje. Takže to, co doporučujeme pro vás, je vaření, vaření a pečení jídla. Pak množství oleje a tuku je mnohem menší.

Fry pouze ve zvláštních případech

Jednou týdně si můžete dopřát něco smaženého, ​​neměli byste připravit sami o potěšení. Nicméně, pokud jste to udělat pomocí strouhanky nebo přidejte lžíci vody pro každého vejce, který je pečený, jídlo bude absorbovat méně oleje a tuku. Použijte papírové ručníky, abyste odstranili přebytečný olej a tuk z povrchu misky. Pálené nebo dušeného masa před vařením odstraňte kůži z drůbeže a jakýkoliv jiný viditelný tuk z jiného druhu masa.

Doufáme, že budete používat naše tipy, jak zhubnoutsnížením denní příjem kalorií a brzy pocítí výsledek vašeho úsilí.


11 Rostliny, které nejlépe podporují hubnutí hubnutí

11 Rostliny, které nejlépe podporují hubnutí hubnutí

Jak vždycky říkám, na našich webových stránkách: „Můj zdravotní“ na hubnutí je třeba dodržovat komplexní plán, který položky jsou: zdravé a správné výživy, cvičení několikrát týden, pití velkého množství vody a zachování dobrých zvyků . Chcete-li zhubnout rychleji, můžete použít některé přírodní opravné prostředky.

(Ztráta váhy)

7 Nápoje pomoci spalovat přebytečný tuk hubnutí

7 Nápoje pomoci spalovat přebytečný tuk hubnutí

Pokud se snažíte zhubnout, kromě toho, že budete dodržovat zdravý jídelníček a dělat fyzické cvičení, vyzkoušejte naše nápoje, které také pomáhají spalovat přebytečný tuk. Jsou velmi jednoduché na přípravu, a co je nejdůležitější, jsou chutné a velmi efektivní. zbavit tuku pomocí zdravých nápojů kromě na běžnou spotřebu, 2 litry vody (minimálně) za den, doporučujeme přidat alespoň jeden z těchto nápojů je pro spalování tuků.

(Ztráta váhy)