4 Jídelní užitečné pro zlepšení spánku


4 Jídelní užitečné pro zlepšení spánku

Recepty Pokud zjistíte, že je obtížné v noci spát a probudit nespal, než se uchylovat k přírodní prostředky nebo léky, doporučujeme se snaží zařadit jídelní výrobky s užitečnými vlastnostmi.

V tomto článku nabízíme jednoduché chutné a užitečné večeře, které vám pomohou bojovat proti nespavosti přirozeným a zdravým způsobem.

Šalátová polévka

Šalátový salát je běžně součástí mnoha zdravých diet a uvolňuje celé tělo. Nicméně, mnoho lidí nechce jíst v noci, protože pokud nekouří dobře, může to způsobit žaludeční rozrušení. Z tohoto důvodu a abychom měli prospěch z večeře, nabízíme poněkud neobvyklý recept: polévka s hlávkovým salátem.

Jako každá listnatém rostlinného, jako je mořských řas nebo špenát, můžete ji kombinovat s malým množstvím brambor nebo ovsa, aby to krémovou texturu.

Zajímavé je, že můžete také vařit infuze s hlávkovým salátem a vypít je před spaním.

Polévka s dýní a ovesem

V tomto receptu doporučujeme přidat oves na polévku. Toto zrno je nejen velmi výživné, ale také pomáhá regulovat práci nervového systému. Obsahuje látku nazvanou avenin, která má sedativní vlastnosti. Oves je také bohatý na vitamíny B, hořčík a Omega-3 mastné kyseliny.

Doporučujeme ji kombinovat v tomto jednoduchém receptu s dýní - zeleniny, bude pomůže udržet hladinu glukózy stabilní po dobu několika hodin, aby se usnadnilo nepřetržitého odpočinku.

Můžete udělat pečeně s trochou oleje a přidat kusy dýně a jakékoliv jiné zeleniny. Vařte ho s ovesným vločkem po dobu 15 minut.

Pečené jablka se skořicí a vlašskými ořechy

Jak se říká, nejlepší způsob, jak udržet zdraví, je jíst jablko každý den. Pokud to nemůžete udělat během dne, můžete jíst toto ovoce v noci. Nedoporučujeme konzumovat jiná plody, protože mohou poškodit normální spánek kvůli kyselosti nebo sladkosti.

Apple je neutrální a užitečná játra, takže ho můžeme zahrnout do jídla po celý den.

Doporučujeme tuto tradiční recept večeře:

  • Clean jablko (kůži nebo opustit, pokud domácí jablko) a ponořte jej ve skořici - koření, které je dobře stravitelné a uvolňuje tělo.
  • Můžete také přidat malý včelí med zhora.
  • Smažte ho po dobu 20 minut.
  • Když je připraven, podáváme s vlašskými ořechy nebo malým jogurtem.

Pečený banán a tvaroh večeře

Rovněž relaxuje, ale doporučujeme to pouze pro ty, kteří večeří brzy nebo dělat cvičení, protože tento pokrm trochu více výživnější než ostatní.

banány obsahují melatoninu, tryptofan a hořečnatý - tři hlavní živiny pro dobrý odpočinek a tvaroh bohaté na vápník, bílkovin a tryptofan.

Pečený banán po dobu 20 minut, pak přidejte tvaroh. Můžete oslabit nádobí malým množstvím medu.


Jak vařit zdravé a lehké hranolky

Jak vařit zdravé a lehké hranolky

Kdo nemá rád hranolky ? Ovšem kvůli způsobu vaření může být velmi škodlivé pro zdraví. Bohužel, když jsme koupit ready-made hranolky v restauracích, fast food, kavárny, to je obvykle v oleji špatné kvality, což se bohužel znovu použít mnohokrát, a navíc, jídlo vždy dochází při vysokých teplotách . Nicméně, nemusíte úplně opustit jeho použití.

(Recepty)

3 Přírodní pásky zhubnout

3 Přírodní pásky zhubnout

Existuje přirozený způsob, jak zhubnout? Samozřejmě! Vše, co musíte udělat, je sledovat vaši dietu a nezapomínejte na vitamíny, bílkoviny, vlákniny a esenciální minerály, s přihlédnutím ke každodenním potřebám. Přírodní džusy a zdravé proužky jsou skvělý způsob, jak kombinovat různé potraviny, které vám nakonec pomohou zbavit se nadváhy.

(Recepty)