Jak se „probudí“ vagus ke zlepšení zdraví celého těla


Jak se „probudí“ vagus ke zlepšení zdraví celého těla

užitečné návyky Člověk má dvanáct párů nervů, které začínají v mozku. Mezi nimi, všech desetjistě nejvíce zajímavé a výkonné - vagus.

Patří k parasympatické nervové soustavy a hraje velmi chladné funkce.

Je to nervy vám pomůže uvolnit a dosáhnout stavu klidu, zmírnit stres a úzkost a vychutnat si pocit pohody, který je tak nezbytné pro lepší kvalitu života.

Nicméně ne každý ví, jak důležité je pro tělo.

pochopit důvod pro toto je jednoduchá: zaměřujeme na vnější podněty, než trpělivě a intuitivně naslouchat svému tělu.

Pak doporučujeme platit za půl hodiny favorita. Jestliže dvě slova, naučíte se „probudí“ váš nerv vagus cítit lépe.

Pokud začnete používat tuto metodu každý den, budete brzy vidět změny. Připraveni vyzkoušet?

Pokud je vagus

vagus začíná v prodloužené míše, kde se vydává na dlouhou a vzrušující cestu skrz:

  • krku
  • jícnu
  • krku
  • průdušky
  • srdce
  • žaludek
  • slinivky
  • játra

také prochází různými tepny a motorických neuronů .

vagus může být ve srovnání s dlouhou tepně, která prochází přední část těla, provádět následující činnosti:

  • zajistí citlivost;
  • stimuluje vokální komunikaci a účastní se řeči;
  • reguluje dýchání;
  • stimuluje produkci oxytocinu (hormonu mateřské lásky nebo spojení)
  • reguluje jater a slinivky břišní.
  • Další zajímavý fakt: zastavuje škytavku.

také přečíst tento článek: 14 užitečných tipů pro překonání stres, úzkost a strach,

nerv vagus - strukturu týkající se zdraví v celém těle

Zde je příběh, který jsme všichni zkušenosti každý den: právě jedli vydatná a cítitnepopsatelnou únavu, jako například ospalost tak, že chci jít do postele a vyspat.

  • Tento pocit je řízen vagus nervem. Po jídle tělo využívá spoustu energie k tomu, aby to všechno strávilo.

Tato série využívá nervové podněty, které podporují relaxaci, který způsobuje ospalost dobře známý všem.

  • Vagový nerv nejen reguluje trávení, ale také pozoruje srdce tak, aby se neprojevovalo nárůstem emocí. Někteří lidé mají poruchu nazývanou vazovagální syndrom.
  • To se projevuje tak: když je člověk příliš vzrušený, buď kvůli negativním emocím nebo bezuzdné lásce, vagový nerv odvrátí a ztratí vědomí.

To je samozřejmě extrémní případ. ◊ Vagusový nerv upravuje také fungování imunitního systému a obnovu buněk. Dalším rysem tohoto úžasného nervu je, že je zodpovědný za pocit sytosti.

  • Jelikož je úzce souvisí s trávicí systém, tento nerv funguje také jako regulátor a říká tělu, když je čas přestat jíst a kontrolovat chuť k jídlu během stresu.
  • Jak vidíte, vagový nerv ovlivňuje nejrůznější procesy: relaxaci, chutě, váhu, úzkost nebo nedostatek ...
  • Rozhodně velmi zajímavá struktura.

Zjistěte více o tom, jak se přejídat, když se cítíte smutnýMetoda pro "probuzení" vagového nervu

Jedná se o jednoduchou techniku, která bude trvat až půl hodiny. Nicméně, musí

vykonávat každý den a dělat to ve stejnou dobu.

Uvidíte, že je podobná jakémukoliv jinému vědomému způsobu relaxace, kdy klíčový prvek vždy má určitý typ řízeného dýchání. Podívejte se, co je třeba udělat.

Noste pohodlné, volné oblečení.

Ležte na nakloněném povrchu tak, aby hlava byla nižší než noha (pozice Trendelenburg).

  • Na čelo vložte studený, vlhký kus látky.
  • Dýchat nos na 6 vteřin a naplnit spodní břicho vzduchem (břišní dýchání).
  • Držte vzduch na 6 vteřin, zkraťte žaludek tak,
  • jako by vás někdo téměř udeřil. Nyní výdech hluboce
  • 7 sekund, nafouknutí břicha a stiskl rty, jako by se snažil sfouknout svíčku (nejlepší způsob, jak nasytit kyslíkem a aktivovat nerv vagus). Opakujte cvičení 7krát.
  • Na konci sedněte velmi pomalu a počkejte 5 minut, než vstanete. Relax Při lezení je vhodné vypít sklenici studené vody.
  • Zjistěte více o 5 atletických cvičeních pro zlepšení spánku
  • Jak můžete vidět, je to jen cvičení probudit bloudilý nerv. K tomu skutečně potřebujete jen dýchat techniku, která

aktivuje důležité tělesné funkce.

Hlavní obraz je laskavě poskytován wikiHow.co


Kitchen

Kitchen

Užitečných zvyku trávit hodně času v kuchyni může být zábava, pokud jste vášnivý vaření své oblíbené pokrmy, chcete vyzkoušet něco nového a experimentovat. Bohužel nemáme vždy moc času a některé úkoly se mohou rychle oslabit. Dobrou zprávou je, že existuje mnoho tajemství, které můžete při vaření usnadnit život.

(Užitečné návyky)

Jak se dostanu na menší porce?

Jak se dostanu na menší porce?

Užitečné návyky Mnoho lidí, i když volbě zdravé a správné výživy, případně přibírat na váze, protože buď nevědí, jak moc jedí nebo nemůže sama stanovila určité meze. Když se naučíme jíst menší porce a zastavit, když jsme spokojeni, můžeme udržet si zdravou váhu a dokonce ztratit větší váhu přirozeně shlyahom.

(Užitečné návyky)