Jak přivést unavenou ruku do svých rukou


Jak přivést unavenou ruku do svých rukou

Fúkané ruce nevypadají tak dobře. To je běžný problém, který vzniká v důsledku stárnutí.Kůže ztrácí pružnost, když stárne, stejně jako při vážení.

V tomto článku vám řekneme, jak pomocí určitých cvičení přinést tón rukojetí.

Cvičení, aby se v tónu objevilo mrtvé tělo

Když spojovací tkáně v kůži už nejsou spolu, začneme trpět známým "prohloubením".

Jak již bylo řečeno, tento problém nastává v důsledku stárnutí nebo zvýšení hmotnosti.

Těm, kteří klesli nadváhu, však vždy neztrácejí nahromaděné tuky.

Klopení je estetický problém a dobrou zprávou je, že přinášení kůže na tón není tak obtížné, jak se zdá.

Potřebujete jen dobré cvičení, trochu vůle, konzistenci, disciplínu a samozřejmě optimismus.

Přes noc nevidíte změny, protože se vaše tělo musí přizpůsobit novým pohybům.

Pokud rozšířit tato cvičení vyváženou stravu, která obsahuje libové bílkoviny, zdravé sacharidy, tuky a vodu, uvidíte lepší výsledky v kratším čase.

V mnoha z těchto cvičení je nutné použít váhu, aby bylo dosaženo pozitivnějších výsledků. Naštěstí nemusíte kupovat činky. Místo toho můžete plastové lahve vyplňovat pískem nebo vodou.

školení, aby tón prohýbání paží se skládá z následujících fází: 7

cvičení s činkami nebo činky hmotnost držte pevně, pomocí celé paže.

cvičení 1

  • V prvním cvičení držte váhu přes hlavu oběma rukama. Kromě toho by měly být vaše ruce vzpřímené.
  • Pak složte ruce tak, aby váha byla blízko krku. Držte tuto pozici po dobu 5 sekund, a pak se opět vraťte do původní polohy. Cvičení opakujte desetkrát.

Cvičení 2

  • Pro druhé cvičení potřebujete dvě závaží, po jedné v každé ruce.
  • Položte nohy, roztáhněte ruce po stranách.
  • Zvedněte ruce ve výšce ramen a udržujte co nejvyšší výšku(budete stát ve tvaru kříže).
  • Držte tuto pozici na několik vteřin a poté spusťte ruce.
  • Proveďte 15 opakování.

Cvičení 3

  • Třetí cvičení je pokračování předchozí.
  • Spíše než zastavit rukou v úrovni ramen, i nadále zvyšovat paže až do činkami nemají se ocitnou nad jejich hlavami.
  • Proveďte 10 opakování.
  • Cvičení 4 Lehněte si na podložku na záda, štíhlé nohy na podlaze.
  • Nad hlavou zvedněte ruce s činky.
  • Ohnout o ruce a snížit váhu za hlavou.
  • Návrat do výchozí polohy a opakujte toto cvičení 10krát. Cvičení 5
  • budete potřebovat pouze jednu činku pro toto cvičení.
  • Držte činku v pravé ruce, zvedněte ruku tak blízko u ucha.
  • Dotkněte se rukou levou rukou.
  • pokrčte kolena tak, aby předloktí dotkl hlavy (váha se bude „viset“ vedle levého ucha).
  • Zjednodušíš ruku a uděláš 10 opakování na každé ruce. Cvičení 6
  • Další možností je vlak tricepsy a vést tón pokleslé ruce: Klekněte si na podložku, aby se vaše záda rovně.
  • Vezměte činka v pravé ruce a výtahem, stejně jako v předchozím cvičení. Další ruka by měla ležet na pasu.
  • Pak ohnout loket a vzít činku zpět bez pohybu ramene.
  • Držte se na této pozici na několik vteřin, a pak narovnejte ruku.
  • Po 10 opakováních změňte ruku.

Cvičení 7 Pro toto cvičení budete potřebovat lavice a činky.

  • Posuňte kolena a pravou opěrku dlaně. Vaše záda by měla být rovnoběžně s podlahou a jeho hlava musí pokračovat v linii těla.
  • Udržujte váhu v levé ruce.
  • Stretch, že rameno zpět a poté ohnout paži, tahání činka hrudníku.
  • Opakujte 10krát na každé straně. 2

cvičení bez vah Pokud činka, nebo dáváte přednost jiné typy školení, budete si tyto myšlenky: 1

cvičení trénovat triceps by měl sedět na lavičce a prodloužit nohy. Pokud toto cvičení není vhodný pro vás, můžete udělat totéž, ale sklonil a dal chodidel na zem, dokud pryzvychayitesya.

  • Dejte dlaně na okraj sedadla.
  • Zvedněte boky a používejte ruce, abyste udrželi pozici.
  • Nižší boky co nejblíže k podlaze.
  • Držte tuto pozici na několik sekund a pak se vraťte do původní polohy.
  • Opakujte 15krát. Cvičení 2
  • push-up jsou také skvělé pro zvyšující se svalovou sílu a eliminovat tuk a pokleslé.
  • Klekněte si na podložku, místo dlaně na podložce na podporu sebe a přes nohy.
  • Umístěte ruce, měli by být na šířce ramen. Posuňte kufřík dopředu.
  • Myšlenka je, že pouze ruce a kolena k udržení těla na podložce. Ruce musí dělat většinu práce.
  • Opakujte alespoň desetkrát.

Po zvládnutí tohoto cvičení, můžete dělat to trochu složitější:

  • Spíše než udržet tělo v kolenou, nohy a držet rovně tělo je jen prsty a ruce.
  • Pak se přesuňte do těla vpřed a pokusit se jít dolů co nejblíže k podlaze.
  • Neblokujte lokty, protože můžete poškodit klouby.

Nyní si můžete udělat kombinace cvičení s činkami, nebo bez nich, aby tón povislá ruce.


6 Cvičení pro klidný spánek

6 Cvičení pro klidný spánek

V tomto moderním technologickém světě, ve kterém žijeme, se zvýšil počet lidí, kteří trpí poruchami spánku. Máme neklidný životní styl a neustále používají elektronická zařízení, která mění povahu spánku pro velké množství lidí a ztěžují jejich ovládání. Problémy s spánkem jsou spojeny s velkým počtem nemocí a neznalost toho, jak je zvládnout, může vést k závažným fyzickým a psychickým problémům , které mohou ovlivnit kvalitu života.

(Užitečné návyky)

5 Návyky, které způsobují prsa povislá

5 Návyky, které způsobují prsa povislá

Užitečné návyky Každý ví, že nemůžete odolat účinky času a dříve nebo později, všichni jsme v určité fázi života se setkáme stáří se všemi jejími příznaky. Kvůli tomu bude vaše prsa neměla být stejná po 40 nebo 60 let, protože během času ztrácejí pružnost, což nakonec prověšení. Ale každý den, můžete podniknout kroky k oddálení tohoto znamení stárnutí a zabránit jeho časný vzhled, protože některé každodenní návyky mohou být příčinou toho, že prsa začnou se prohýbat předčasně.

(Užitečné návyky)