Jak zacházet kritiku


Jak zacházet kritiku

užitečné návyky kritika vyvolává takové pocity jako hněv, hněvu a smutku. I když většina lidí to zvládne, je pro ostatní velmi obtížné.

nikdy příliš pozdě na to naučit se vypořádat s kritickými poznámkami, aby se staly váš spojenec, ne nepřítel.

Proto je dnešní článek dáme některé klíčové tipy, jak udělat své pocity, když ostatní vyjádřit svůj vlastní názor, a jak nasměrovat emoce v pozitivním směru. Musíme kritiku

Ačkoli obvykle lidé odmítají vše, co z nich dělá cítit špatně, pravdou je někdy velmi užitečné negativní.

Skutečnost, že nám umožní posoudit našich akcí a umožňuje růst a učit se, a to není nikdy zbytečné.

Pokud je kritika našeho života, je důležité přijmout fakt, že primární reakce na pocity hněvu, zmatku a nepohodlí.

jste perezhyvatymete širokou škálu emocí, které budete mít kontrolu, ale musíme být připraveni přijmout rozhodnutí v této situaci.

Když je negativní pocit, je čas vybrat mezi třemi způsoby.

  • První cesta, kterou jsme často doporučujeme zvolit, je blízko, - ignorovat kritiku . Jinými slovy, neměli byste ignorovat neslyšel, vrátit se osoby či osob, a pokračovat ve své obvyklé život. Ale protože takové reakce, můžete vynechat hodně, protožeignorovat, co se nám nelíbí, není vždy tím nejlepším řešením. Druhým způsobem, kterým neustále překonáváme -
  • sumu a depresi. A třetí cesta je nejlepší ze všech. Spočívá v tom, že je nezbytné
  • k pozitivní reakci na kritiku. Ale jak to udělat?

1. Otevřete svou mysl k novým zážitkům

Kritika nezjistí, kdo jste

. Vyjadřuje pouze vztah k vašim činům nebo vírám. To je důvod, proč je důležité otevřít svou mysl poté, co máte pocit hněvu nebo množství.Kritici vás nediskreditují

. Podle tohoto způsobu myšlení lidé často považují selhání za poraženou (ale to tak není!).Pak byste si měli myslet, že jste možná nesprávně porozuměl vzhledu, které vám způsobilo nepříjemné pocity. Uvědomte si, že ve skutečnosti

kritika může objasnit určitou pravdu. Takže stojí za to

konverzovat s člověkem, který kriticky zhodnotil vaše přesvědčení nebo jednání. To vám pomůže vidět věci z nové perspektivy

které vás inspirovat a užitečná v podobných situacích. Více informací o 7 časné příznaky vztahů, v nichž dochází k násilnostem

2. Jaké veden kritikem v jeho slovech?

schopnost mít otevřenou mysl neznamená, že byste měli brát doslovně, nebo věřit, že každé slovo mluvené jinou osobou, nicméně.

Žádné z těchto chování není správné. Potřebujete přijít na záměry skutečných lidí

, když vám dávají negativní zpětnou vazbu. Někdy kritika má za cíl jen vás podráždit . Možná, že v jinou osobu, se ukázalo být špatný den, a to vrhá negativní na ostatní nebo závidí váš úspěch.

V ostatních případech se lidé vyjadřují kritiku, které vám pomohou,

a řekli nebylo hněv nebo negativity. Proto je důležité objevit skutečné záměry kritika. To vám pomůže vyhnout se nedorozuměním. 3. Rozhodněte se sami, zda se má rozhodovat na základě kritiky

jste zjistili, zda je kritika vyjádřila jinou osobou, byl navržen tak, aby vám pomohl? Pak je čas

rozhodnout se, zda učinit nějaké změny v jejich životě.

V některých případech, zjistíte, že můžete pěstovat a více vyzrají, mírně mění své návyky, protože to vám umožní být lepším člověkem. Nicméně, v jiných situacích, poslouchat rady, kritiku neměli, nebude to přinese nějaký užitek.

Pouze vy rozhodnete, zda potřebujete provést určité změny založené na názorech ostatních nebo ne.

Neztrácejte čas v bezesných nocích strávených myšlenek o slova jiných lidí, v případě, že nebude být užitečné pro vás.

Jak reagujete na kritiku? Víte, jak s tím zvládnout a co nejvíce využít?

Někdy bereme ochranný postoj, protože kritika vliv

svá ega a my pocit, že to musí zastavit destruktivní vliv. Ale pokud si ji léčit jinak, může nás to obohatit a stát se vynikající pomoc k osobnímu rozvoji. Hlavní obrázek s laskavým svolením © wikiHow.com


7 Psychologické výhody tělesného cvičení

7 Psychologické výhody tělesného cvičení

Více lidí začíná chodit do posilovny nebo dělat fyzické cvičení ke zlepšení jejich vzhledu. Ale víte, že cvičení je také dobré pro vaši mysl? Dnes odhalíme některé z mnoha psychologických přínosů fyzického cvičení, takže si přečtěte! Fyzické cvičení jsou dobré pro mysl Ano, ve skutečnosti, fyzické cvičení má mnoho psychologických výhod, včetně lepší paměti, úlevu od stresu, zmírnění a zlepšené schopnosti učení.

(Užitečné návyky)

Jak snížit arteriální tlak bez léků

Jak snížit arteriální tlak bez léků

Vysoký krevní tlak je vážným onemocněním. Pokud není léčena, může to vést k závažným problémům, jako jsou srdeční záchvaty, kardiovaskulární problémy a dokonce i úmrtí. Tato porucha vyžaduje lékařský zásah, aby se udržel pod kontrolou, ale existují přirozené způsoby, které můžete použít ke snížení krevního tlaku bez léků.

(Užitečné návyky)