Jak jsou bolesti hlavy a játra


Jak jsou bolesti hlavy a játra

užitečné návyky Bolesti hlavy může mít mnoho různých příčin: migréna, napětí a bolesti spojené s nezdravým nebo toxické játrech. V tomto článku budeme mluvito spojení mezi bolestmi hlavy a játry, abyste se lépe postarali o své tělo.

Co se týče bolesti hlavy a jater?


Když naše játra jsou zdravé, život je krásný a my o tomhle orgánu ani nemyslíme. Někdy se však mohou vyskytnout problémy s trávením, únavou a jinými příznaky, s výjimkou bolesti hlavy. Mohou indikovat onemocnění, které může být mírné nebo závažné, ale tyto příznaky by neměly být ignorovány.

Jak je bolest hlavy spojena se špatnou játrou? Tato bolest, která přichází a odchází, se někdy zvyšuje kolem chrámů nebo za hlavou. Lidé si často pletou se s bolestí hlavy od stresu, ale za účelem zjištění její pravou příčinu, je třeba poznamenat, je doprovázen s ním bolest v břiše, pocit přejídání, nepohodlí, hořká chuť v ústech, bílé nebo nažloutlé povlak na jazyku, nebo nevolnost.

Lékaři také naznačují, že běžný příznak v tomto případě - nespavost v noci, stejně jako potíže s probuzením ráno. Ženy mohou mít velmi vážné příznaky PMS.

obvykle dochází tak, že bolest hlavy nastane, když jsou játra toxická nebo nezdravé a nemůže plnit své normální funkce a poskytovat energii potřebnou pro mozek a končetin. Z tohoto důvodu cítíme bolest a únavu.

Jak lépe pečovat o játra a eliminovat bolesti hlavy?


1. Dietární doporučení

  • Vyhněte se konzumaci velkého množství jídla. Je dobré jíst, aby bylo zdravé, ale mělo by to být několik jídel po celý den. Nikdy nezmeškejte snídani, protože je nutné udržovat zdravý metabolismus.
  • Snížit spotřebu tuků, smažené potraviny, rafinované cukry, alkohol, sůl a mléčné výrobky.
  • Zvyšte denní spotřebu čerstvé zeleniny a ovoce. Nejlepší je vařit zeleninu v misce, aby se zachovaly živiny.
  • Nejlepší zelenina jsou ty, které mají "osvěžující" účinek na tělo, jako: zelená listová zelenina s hořkou chutí. Proč? Protože pomáhají uklidnit játra - to znamená, že mají protizánětlivé účinky, které pomáhají zlepšit jejich výkon.
  • Některé byliny mohou být velmi užitečné, jako jsou: zázvor, pampeliška a zelený čaj - všechny mají vlastnosti, čistící, které stimulují krevní oběh a pomáhají zlepšit funkci jater.

2. chování a emočního naváděcí

Jak víte, každodenní návyky mají přímý vliv na zdraví jater. Doporučuje nejméně půl hodiny denně zabývají nějakou fyzickou aktivitu nebo spustit po dobu 15 minut - bez ohledu na to, co to je, jak dlouho jak to podpořila činnost kardiovaskulárního systému.

také důležité udržet emocionální stav pod kontrolou. by mělo snížit stres a úzkost, a nezapomeňte o prioritách: zdraví, štěstí a spokojenosti každodenního života. Vždy se snaží najít pár hodin pro sebe, aby co nejvíce z jednoduchých věcí, i když to znamená jen být sám se svými myšlenkami v parku nebo kávového nápoje s několika přáteli (vzpomeňte si, že káva je také dobré pro játra).

Obklopte se lidmi, které máte rádi, respekt a chtějí to nejlepší. Pokud máte pocit, že je třeba, aby zůstali daleko od některých lidí, dělat to tak dlouho, dokud to není na škodu zdraví!

Všechny tyto zdánlivě malé věci mohou poškodit játra a narušit přirozenou rovnováhu těla. Nezapomeňte na to.

Příklad správné výživy, aby se zabránilo bolesti hlavy


Dáme vám jednoduchý příklad, který si můžete vyzkoušet. Tyto produkty vám pomohou postarat se o játra a vyhnout se bolesti hlavy spojené s jeho špatnému výkonu. Snídaně

  • 1. sklenici teplé vody se šťávou z půlky citronu
  • kus bílého chleba s borůvkovou marmeládou bez cukru
  • půl jablko a některé ořechy

2. mezi snídaní a obědem

  • 1 jablko nebo 1 hruškovou
  • nebo šálek zeleného čaje s celozrnný toast a další kapek olivového oleje
  • 3. oběda zeleniny grilované bílé rybí
  • 4. Snack sklenici vody a misku ovesné vločky s jahodami
  • Obrázek 5. Jídelní vařené s olivovým olejem, trochu soli a bobkový list kiwi
  • 's Všimněte si, že saláty - nesprávnou volbou pro večeři th green, že trávení vyžaduje hodně energie, takže mějte saláty k obědu.

6. hodinu před spaním

  • Čaj s meduňky, máty nebo tymián. Takže je lepší být jisti, že k odpočinku.


Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost

Pozor! 5 chyb, které způsobují nespavost

Kolikrát za měsíc máte problémy se spánkem? Nespavost neodchází? Nedostatek spánku postihuje běžný každodenní život? Pokud ano, je čas jednat. Hluboký a klidný sen zlepšuje kvalitu života a dává člověku energii, kterou potřebuje během dne. Někdy však můžete prostě dělat chyby, které si neuvědomujeme, ale vzrušují tělo a mozku a jako výsledek, lidé nemohou dobře odpočívat v noci.

(Užitečné návyky)

Pozor! Nezákonné produkty v cyndromi podrážděnosti střev

Pozor! Nezákonné produkty v cyndromi podrážděnosti střev

Užitečné Bohužel, syndrom dráždivého tračníku a její projevy může přinést značné nepohodlí, takže porce dost nepříjemné, a někdy dokonce i provokovat vznik vážnějších zdravotních problémů. Aby se předešlo a zabránilo nežádoucím nemoci je důležité dodržovat správné a zdravé výživy. Vrátil, řekneme vám o produktech, které v žádném případě neměli jíst, pokud trpíte syndromem dráždivého tračníku.

(Užitečné návyky)