Jak plavání ovlivňuje lidské zdraví


Jak plavání ovlivňuje lidské zdraví

Nedávno ráno a večerní túry začaly získávat nesmírnou popularitu. Naneštěstí běh přemístil některé typy fyzické aktivity, které jsou také účinné pro udržení postavy v tónu.

Jeden z těchto druhů sportů je plavání, protože během něho je zatížení rovnoměrně rozloženo mezi všechny svalové skupiny, stimuluje jejich kontrakci a zvyšuje jejich sílu .A ještě víc,

se nebudete cítit unaveni plavat , protože ve vodě je pocit beztíže.Koupání může být

v každém věku . Tento sport je také vhodný pro osoby se slabými svaly a křehkými kostimi.Jedním z hlavních výhod koupání je schopnost přizpůsobit zátěž vašim potřebám. Jak můžete vidět, plavání je univerzální sport, což je důvod, proč se v tomto článku chtěli s vámi podělit o několik tipů, jak využít vaše plavecké aktivity ke zlepšení vaší pohody

. Připraveni se dozvědět více o příznivých účincích plavání na lidské tělo?5 způsobů, jak posílit zdraví prostřednictvím plaveckého

1. To zlepšuje krevní oběh

Protože plavání aktivováno nejen svaly paží, ale nohy a tisk, tento sport

zlepšuje krevní oběh. Navíc během plavby a nákladu je distribuována na ty části těla, které se obvykle zapomenout na tělocvičnu, a tonohy, zápěstí a prsty a ruce

. Pokud jde o zastavení, plavání pro ně je také velmi užitečné, protoževětšina lidí má problémy s krevním oběhem v těchto místech.

Navíc při plavání jste v horizontální poloze, takže nejen aktivujete všechny svalové skupiny, ale také stimulujete tok krve do všech orgánů. 2. Plavání zpřísňuje tvar

Nejprve, když budete plavat, pak

stimulovat kardiovaskulární systém

, což je nesmírně důležité pro spalování tuku.A to není všechno.Když se snažíte překonat proud, pak vytáhnete všechny svaly těla

. Pokud chcete dosáhnout ještě většího účinku plaveckých aktivit,použijte speciální desku pro

  • vlny. Takže můžete vyvíjet svaly těch částí těla, které jsou méně zapojeny do jednoduchých kroužků navíjení v bazénu. Doporučujeme takéstřídání nízké intenzity a vysoké rychlosti
  • plavání. Takže nejen stimulujete práci srdce a zrychlíte srdeční frekvenci, ale také urychlíte proces spalování tuku. 3. Snižuje stresPlavání

zlepšuje lidské duševní zdraví

, protože tento druh sportu vyžaduje, aby člověk se zaměřil extrémně na proces. Jako u každého cvičení, plavánístimuluje produkci serotoninu (hormonu potěšení) a eliminuje vliv kortizolu (stresový hormon).

Na rozdíl od běh, plavání, nutí lidi, aby se soustředit na proces, což je velmi důležité pro ty, kteří jsou obvykle ztracen ve svých myšlenkách a ztrácí koncentraci. Když jste ve vodě, není nikdo jiný než vy a vaše tělo.

Venkovní svět určitou dobu přestane existovat a vy se ocitnete v zcela jiné realitě.

4. Cvičení plavání odlehčují svalové napětí Tato vlastnost plaveckých aktivit přímo závisí na jejich schopnosti zmírnit stres, který jsme již zmínili. Svalové přetížení a bolestivé pocity se objevují, když je tělo příliš unavené a nemůže správně vykonávat všechny jeho funkce.

To je důvod, proč cvičení, které mohou být provedeny ve vodě může

nejen zmírnit stres, ale také obnovit svaly

a uvolnit je. Věřte tomu nebo ne, ale někteří lidé ve stresující situaci mají pocit bolesti v zádech nebo krku. Pokud patříte také k tak citlivým lidem,

vám doporučujeme okamžitě jít plavat a brzy si všimnete pozitivních změn ve vaší pohodě.

5. Koupání zvyšuje sebeúctu Představte si okamžik, kdy opustíte bazén. V těchto vteřinách

jste propuštěni ze stresu a bolesti

, a každý den si všimnete, jak vaše postava získá stále více atraktivních forem každý den. Nevyžaduje vám to inspiraci jít dál? A teď si představte, že v osm hodin v dopoledních hodinách a ty se stejným pocitem uspokojení a inspirace přijdou na své místo.

s takovou vehemencí svůj den nahrávka

zcela odlišná, protože budete snadno plnit všechny své závazky, a navázat kontakt s těmi správnými lidmi. Po tak úspěšném dni určitě usnete bezpečně. Pravděpodobně, plavánímá schopnost nejen zlepšit celkovou pohodu, ale také zvýšit své sebevědomí.

psychické a fyzické optimismus, , že budete pracovat během dne, nejen že jde hladce, ale velebí vás do očí, že vaše sebevědomí roste.

Jak můžete vidět, plavání je jedním z nejzdravějších sportů. Doporučujeme začít svůj den s takovou fyzickou aktivitou.Každý den se budete cítit lépe a

bude mít více inspirace k práci a bude připravena čelit nějakým problémům

. Nezapomeňte vyzkoušet naše tipy v praxi a sdílet je se svými přáteli!


5 Užitečných návyků, které zlepší kvalitu života

5 Užitečných návyků, které zlepší kvalitu života

Každý den vidíme články, které nám poskytují tipy, návrhy a doporučení o užitečných návycích ke zlepšení kvality života. Nicméně, co přesně návyky nám skutečně pomohou žít lépe? Ve skutečnosti jsou poměrně jednoduché a nebudou vás stát spousty peněz. Dokonce pomůže zachránit a předcházet zdravotním problémům v dlouhodobém horizontu!

(Užitečné návyky)

Tipy pro potírání spánkové apnoe

Tipy pro potírání spánkové apnoe

Apnea je porucha, při které člověk nemůže normálně dýchat při spánku . Její dýchání se zastaví v libovolném okamžiku po dobu jedné nebo několika minut nebo se přerušuje nepřetržitě po celou noc. Takový problém je častý mezi pacienty s astmatu a onemocnění dýchacích cest. Jak si dokážete představit, apnoe způsobuje celou řadu zdravotních poruch.

(Užitečné návyky)