Jak utáhnout a posílení hýždí


Jak utáhnout a posílení hýždí

Ženy Krása hýždě je velmi důležitá část těla, ve kterém mohou být hrdí, nebo naopak, protože mohou výrazně od komplexů. Kromě toho početné ankety ze sexuálních pracovníků prokázaly, že tato část ženského těla je obzvláště přitahována k jejich pozornosti a je pro ně nejúžasnější u žen. Pokud chcete zlepšit svůj vzhled a utažení hýždí, jsme připraveni vám poskytnout užitečné tipy!

V dnešním článku se zaměřujeme na to, jak utáhnout a posílit gluteusové svaly. Některé ženy mají to štěstí, že se narodí s perfektní formou hýždí, zatímco ostatní se musí uchýlit k dražšímu způsobu, jak zlepšit svůj vzhled - plastickou chirurgii.Prokážíme vám však, že k dosažení dobré formy hýždí nebudete muset vyprázdnit peněženku nebo ležet pod chirurgovými ústy.

Zachytili jsme několik způsobů, jak si vytvořit hýždí a zpevnit hýždě. Co může být lepší než přírodní a zdravá krása, že?

tipy, jak zlepšit tvar hýždí

Nutrition bylo slyšet opakovaně říká: „Vy - to, co jíte“, a hýždí není žádnou výjimkou z tohoto vzoru.

Bohužel se však tuk v této části našeho těla často hromadí a my s ním musíme bojovat. Vidíme tolik svůdných bonbonů, čipů a sušenek na poličkách - ale všechny tyto lahodné kalorické výrobky dodávají našemu nežádoucímu nadměrnému objemu.

Pokud chceme zlepšit stav a vzhled našich hýždí, musíme dodržovat pravidla zdravé výživy a konzumovat více ovoce, zeleniny, celozrnných a čisté vody. Také musíme snížit množství nebo zcela opustit výrobky, které obsahují hodně tuku, kalorií, cukru a soli.

Navíc správná výživa nám nejen pomůže získat postavu našich snů, ale

také zlepší naši celkovou pohodu. Nezapomeňte, že je nejlepší jíst malé porce několikrát denně. Části by neměly být velké, ale potraviny by měly být výživné.

Doporučujeme také, aby mezi jídly každé tři hodiny užívaly zdravé pokrmy.

Můžete jíst balení jogurtu, hrst ořechů, některé ovoce, nízkokalorické energie bar , atd.Sportovní aktivity

Nemyslete si, že tvar hýždí nelze změnit. Dost už bude správné jíst a dělat sporty, a určitě to budete mít!

Zázraky se nestávají. Chcete-li dosáhnout pozitivního výsledku, měli byste rozdělit alespoň jednu hodinu denně na sport . Jakákoli fyzická aktivita pomáhá spalovat kalorie a udržet tělo v dobré kondici, ale existují určitá cvičení, které jsou zaměřeny výhradně na zlepšení tvar hýždí.cvičení pro zpřísnění a posílení hýždí

Pokud chcete posílit vaše hýždě, je třeba věnovat zvláštní pozornost k výkonu stehenní a hýžďové svaly. Tyto lekce vám také pomohou utáhnout hýždě a zviditelnit je. Squat

Toto cvičení ženy by se měly pravidelně účastní, pokud chtějí dát dobré kondici svých stehen a hýždí zpřísnit a posílit . Postavte se rovně a položte nohy na šířku ramen. Pomalu se začínají ohýbat nohy a snažil se udržet tělo rovnoměrně a zůstat tak, aby vaše kolena v ohnuté poloze nevyčnívá z konečků prstů. Představte si, že se snažíte někoho vrátit zpět do svého těla.Proveďte tři přístupy s 15 čtvercemi (3 × 15). Výpady

První Vezměte Startovní pozice: postavit přesně, nohy by měly být rovné a paralelně k sobě, a měl by dát ruce v bok. Teď udělejte krok vpřed a lehce pomalu dolů, ohýbáte obě nohy v kolenou. A

nohu dopředu by měla svírat úhel 90 °, a jeden za musí sestoupit téměř na úrovni kotníku. Vezměte tři přístupy k 15 útokům, změňte nohu a použijte další tři přístupy.

"Bridge"

Lehněte si na podlaze, ohýbejte nohy v klíně a zatlačte nohy na podlahu. Odtrhněte se od podlahy, napněte svaly hýždí, stehna a žaludku. Vaše tělo by mělo vytvořit přímku od kolena až k vašim ramenům.

Proveďte tři přístupy s 20 opakováními. Pánevní „kroucení“

Chcete-li provést toto cvičení, doporučujeme, aby ležel na podlaze rohož a lži o tom, jak rovnoměrně. Jemně utáhněte nohy do břicha. Toto cvičení je zaměřeno na trénink celého těla, to vám pomůže udělat pas štíhlý, krásný tvar dát svůj stehen a hýždí nárůst.

Doufám, že se vám líbil náš článek o tom, jak

utažení hýždí !


5 Přírodní prostředky pro nádherné kadeře

5 Přírodní prostředky pro nádherné kadeře

Zdraví Mnoho žen s kudrnatými vlasy, používat celou řadu nástrojů, aby jejich vlasy udržuje tak dlouho, jak je to možné, a měl dobrý vzhled. Bohužel je obtížné najít bezpečné a dostupné produkty péče o vlasy, které nejsou zdraví škodlivé. Máte štěstí, pokud jste majitelem poslušných vlasů, které se snadno hřebčí a investují do různých účesů.

(Krása)

Jak vytvořit prostor pod podpaží lehčí?

Jak vytvořit prostor pod podpaží lehčí?

Oblast pod podpaží je velmi jemná a citlivá. Některé ženy se snaží skrýt skutečnost, že kromě použití deodorantů, holení a pocení, podpaží je tmavší než kůže na rukou. Budeme mluvit o možné příčiny takového jevu a přírodní prostředky pro pro boj s problémem tmavší kůže pod podpaží. Nadměrné pocení Pokud je příčinou tmavé kůže pod podpaží nadměrné pocení, měli byste vědět, že pot je jedním ze způsobů, jak bojovat s tělem toxiny.

(Krása)