Jak se přejídat, když se cítíte smutní


Jak se přejídat, když se cítíte smutní

užitečné návyky smutný dívka ležela na pohovce s velkým zmrzlinou a pláče u televize - scéna je možné vidět nejen ve filmech.

Tato situace se může ve vašem případě lišit. Možná si vyberete jiné jídlo. Možná jste v jiné situaci, například ne doma. Pravdou je, že vobdobí deprese, množství nebo emocionální vyčerpání, opravdu chci jíst.

Jak se můžete vyhnout těmto momentům? O tom budeme hovořit v našem článku.

Emocionální přejídání

V stresující podmínky se dostanete dál. Když jste smutní, jedíte. V poplachu jste i jíst. Proč se to děje?

Lidé obvykle hledají spásu v jídle, když se něco pokazí, jak by mělo. Přejídání se stává zvykem. Bohužel, zbavit se tohoto zvyku nevyjde rychle.

Závislost na jídle k uspokojení emočních potřeb není prospěšná. Potřebujete jíst jen tehdy, když to tělo potřebuje na fyziologické úrovni, a ne na psychologické úrovni.

Mnoho lidí se domnívá, že bolesti a křeče v žaludku jsou projevem hladu. Tak jíst. Nicméně,nejčastěji mysl nebo emoce vysílá určitý signál. Je to proto, že jsou zvyklí na rychlou odměnu.

Okamžitá úleva přes potraviny může mít jak pozitivní účinky, tak negativní. Ale zakaždým budete potřebovat více a více, abyste získali požadovaný výsledek. Stejná situace nastávás drogami.

Proces stravování by měl být způsoben chuť k jídlu, nikoliv emocí nebo náladou.

Ale problém je, že není vždy schopen odlišit fyziologickou potřebu a potřebovat nějaké emocionální potěšení. Stává se to častěji po jídle.

Mysl bude vždy hledat podobnou odměnu. Když najdeš jídlo, pohltíš to a nezáleží na tom, zda máš hlad nebo ne.

Negativní emoce také způsobují hlad. Pokud například vynecháte - jíst čokoládu, jestliže nervózní - jíst sušenky. Mozek také cítí potěšení.

Tak se formuje zvyk, což je neuvěřitelně obtížné se zbavit.

Jak se vyhnout emočnímu přejídání?

Každý z nás má to, co psychologové nazývají "produkty pro pohodlí". Jedná se o produkty, které si vyberete v určitých okamžicích nebo pod vlivem určitých emocí.

Například, pokud se hádáte s partnerem, jíst čokoládu. Když máte strach nebo smutek, jítehranolky. Depresi můžete přilákat zmrzlinu a sušenky.

Není divu, že nikdo uklidňuje sám jíst mrkev, rajčata nebo jablka?

To lze vysvětlit tím, že ovoce a zelenina obsahují vysoké množství tuku, takže může uspokojit citové potřeby.

Je to první důležitý rys, který by měl být poznamenáno , aby se zabránilo přejídání během emoční nestabilitou.

tipy, které pomohou překonat návyk:

Určit, zda jste skutečně hlad

Je to ta nejtěžší věc. Ale jakmile ho definovat další kroky jsou velmi jednoduché.

Dávejte pozor, a uvidíte, že smutek je budete jíst některé potraviny. Jedná se o výrobky kdykoliv jindy během dne nebo v určitém období života by nikdy hořet svou mysl. Fyzický hlad

roste pomalu, ale to může počkat. Uspokojil různé pokrmy z menu. Tento stav nezpůsobuje negativní pocity, jediný způsob - je s ním setkat.

Na druhou stranu, emoční hladovění a nemůže tolerovat náhlé zpoždění. K uspokojení potřeb svých speciálních výrobků. Tato podmínka se cítíte viny a studu. Navíc, toto nemůže uspokojit hlad. Dalším výstupem

pochopit, zda máte skutečný pocit hladu, nebo ne, se vztahuje k počtu.

Pokud je fyziologický chuť k jídlu, jíst menší porce, musí být vyplněna. Pokud to emocionální hlad, žaludek se stane bezedná dno. Později může dojít k křeče v žaludku, dokonce i bolesti. Můžete dokonce pocit nevolnosti nebo touha spát po dobu několika hodin.

Určete, kdy budete jíst „splnit“

Dávejte pozor na své pocity, zda je potřeba potravin je přirozené.

příklad, je něco, co vás rozčiluje, špatný výsledek zkoušky spory s rodinnými potíže při práci, a tak dále. Pokud se po každém čísle, budete cítit touha po potravinách je pravděpodobné, smutekspravuje žaludek.

Vezměme si chvíle, kdy chcete jíst s největší pravděpodobností potřebovat není tak důležité. Tím se z kuchyně, zavřel dveře chladničky a najít jinou cestu ven. Hide pokušení

Je velmi neobvyklé rady, ale účinná na začátku, když se snažíte překonat emocionální hlad.

Pokud jste šel do kuchyně, aby se kousek čokolády, ale brát to oranžové, máte dvě možnosti: jíst pomeranč nebo z kuchyně.

Pokud chcete něco slané, ale první věc, která se - it hranolky, pak uděláte? Samozřejmě, že jíst.

Pokud se vám první pohled na zásuvku a najít jen chutné rýže chleba, musíte jíst. Nemusíte zbavit se zvyku, ale alespoňněco sníst, proč ne přibývají na váze, nejíte nezdravé jídlo. Ovládat sami

Zjistili jsme, že je to emoční hlad nás tlačí k přejídání. V dalším kroku - zaměření na druhé a pokusit se převzít kontrolu nad situací.

tlak jídla během silného množství.Musíme být přísní a usiluje o jeho cílech, vyhrát tuto bitvu.

může dělat cvičení cítit šťastný.Nebo to, co dává radost. Například viz série svého oblíbeného pořadu nebo film, poslouchat hudbu, jít na procházku, nebo jít do obchodu.

Existuje tolik možností, že všichni prostě není schopen popsat v tomto článku.lépe než kdokoli jiný vědět, co vás dělá šťastnou (bez jídla).


Je dobré pít vodu během jídla? Užitečné návyky

Je dobré pít vodu během jídla? Užitečné návyky

Pitná voda s jídlem může zpomalit trávení. To je nejlepší pít vodu před jídlem, protože chrání žaludeční stěnu navíc naddast nám pocit sytosti a pomůže vám nebude přejídat. Existují dva protichůdné aspekty tohoto prohlášení. I když nemůžete žít bez tekutin a vaše tělo je tvořeno převážně z jejího pitné vody během jídla může interferovat s trávením.

(Užitečné návyky)

5 Strategií pro úlevu od úzkosti 15 dní

5 Strategií pro úlevu od úzkosti 15 dní

Užitečné návyky Úzkost v jakékoliv formě, je intenzivní, nepředvídatelný a zničující pocit, a proto je nutné se naučit o možném uvolnění úzkosti. Někteří lidé jí říkají monstrum. Je to nevítaný host, který čas od času navštěvuje naši mysl, aby nás zahanbil a převzal kontrolu nad naší realitou. V Kromě toho může vzít dech, naši schopnost k rovnováze a cítit jistotu, že se snažíme dělat.

(Užitečné návyky)