Jak trénovat perfektní lis


Jak trénovat perfektní lis

užitečné návyky Pokud jde o hubnutí, břišní je obvykle jedním z nejtěžších, protože tam hromadí více tuků než jakékoli jiné části těla.

Lidé již dlouho nabízejí školení pro tisk, které přinášejí svalový tonus a zhubnout. Nicméně, odborníci na toto téma již zjistili, že aerobní cvičení a zdravé stravování jsou velmi důležité pro dosažení nejlepších výsledků.

Chceme posílit břišní stěnu pomocí těchto cvičení, které jsou specificky zaměřeny na tuto svalovou skupinu.

Protože víme, že hledáte způsob, jak získat dokonalý tisk, řekneme vám o jednoduché technice , kterou můžete vyzkoušet doma. Slyšeli jste o výhodách této techniky?Jaká je tato technika?

Jedná se o kombinaci póz a dýchacích cvičení, které vám poskytnou

nádherné výsledky, pokud jde o snížení a tonizaci břišní oblasti. Tyto cviky posilují tisk a spodní část zad, používající metodu, která snižuje membránu a udržuje dýchání.

Vytváří vnitřní tlak, aktivuje také svaly pánevního dna a břišní stěnu.

Rozdíl mezi touto a tradiční technikou je tlak aplikovaný na břicho a vnitřní orgány.

Jaké jsou výhody této techniky pro tisk?

Tato tělocvična je skvělým přírůstkem pro pruhy a další cvičení pro tuto náročnou oblast.

Tato technika vyžaduje trochu většího úsilí, ale výsledky stojí za to.

Jeho hlavní výhody:

Sníží a tónuje žaludek.

  • Upravte držení těla a vylepšujte rovnováhu.
  • Tonizujte břišní a perineální svaly.
  • Redukuje stres a úzkost.
  • Zabraňuje bolesti ve veřejné buňce, kýly a prolapsy (posun orgánů).
  • Zmenšuje bolesti zad.
  • Posiluje pánevní svaly a kontroluje močovou inkontinenci.
  • Zlepšuje fyzickou zdatnost a zamezuje zranění.
  • Jak udělat cvičení pro ideální žaludek?

Aby bylo možné provádět tyto jednoduché cvičení, je důležité provést následující kroky: výchozí pozice

  • inhalovat zpoždění dechu, během něhož se pokusíte zvednout membránu (15-30 sekund)
  • výdech Existuje mnoho různých variant, jak na to , ale

k dosažení nejlepších výsledků je nutné změnit polohu během každé fáze. Počáteční pozice

Začněte, postavte se, položte nohy na šířku ramen a jemně ohněte kolena.

  • Nakloňte tělo dopředu a vytvořte kruh ruky, jako by někdo objal.
  • Udržujte záda rovně a podívejte se rovně.
  • Inhalace

Udržujte polohu a vdechujte, snažte se maximalizovat hruď. Když máte pocit, jak je žaludek vtažen, soustřeďte se a zůstaňte na několik vteřin.

  • Respirační zpoždění

Vše, co je třeba udělat v této fázi, je soustředit se na depresi dechu po dobu 10-15 sekund.

  • Extras

Pomalu vydechujte a vraťte se do přirozené polohy.

  • Zkuste udržet stabilní rytmus, odpočinout po dobu 20 sekund, pak opakujte.
  • Tipy pro dosažení nejlepších výsledků

I když je tato metoda stala známou, protože pomáhá lidem získat dokonalý tisku, je důležité si uvědomit, že to není zázračný lék.

Chcete-li dosáhnout nejlepších výsledků, postupujte podle následujících pokynů:

Zaměřte se na to, aby každý krok byl správný, udržujte správné držení těla, abyste předešli zranění nebo jiným komplikacím.

  • Pokud máte pochybnosti, poraďte se s odborným trenérem.
  • Musíte být konzistentní. V ideálním případě musíte trénovat dvakrát denně, protože
  • nepravidelný výkon nebude přinášet výsledky. Nejlepší čas, jak tyto cvičení dělat, je ráno, ale můžete je provést, pokud to váš plán dovoluje.
  • Nepokládejte tyto cvičení po jídle nebo před spaním.
  • Výsledky nevidíte jen za jeden den tréninku, ale v měsíci si všimnete rozdílu.
  • Jste připraveni volat? Vyzkoušejte tuto techniku ​​doma a kombinujte ji se zdravým životním stylem pro perfektní tisk.


Meditace při chůzi za účelem zničení negativních emocí

Meditace při chůzi za účelem zničení negativních emocí

Když chodíte hodně, přínosem je celé tělo. Během chůze nebudete jen ztratit pár kilo navíc, ale se zbaví tvrdých myšlenek , které vám nedávají po celý den odpočinek. Pokud chcete relaxovat a dosáhnout emocionální catharsis, doporučujeme vám zvládnout praxi meditace při chůzi. Ve světě je tato praxe známá jako "dýchací gymnastika".

(Užitečné návyky)

3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

3 Neobvyklé strategie překonání nespavosti

Náš mozek upravuje spánkové cykly, přizpůsobuje se hodinám tmy a hodin světla. Na první pohled se to zdá být snadné. Skutečným problémem je však to, že nejsme vždy schopni dosáhnout rovnováhy. Lidé, kteří trpí chronickou nebo náhodnou nespavostí, vědí, že překonání nespavosti není vždy snadné. Jenom venku je tma, nemáme dost, abychom usnuli.

(Užitečné návyky)