Jak skutečně překonat osteoporózu


Jak skutečně překonat osteoporózu

Mnoho lidí trpí osteoporózou. To platí zejména u žen po menopauze. Nicméně se mohou divit, proč mají nedostatek vápníku, přestože každý den pijí mléko. Mohou dokonce užívat doplňky vápníku k překonání osteoporózy.

V tomto článku poskytneme možné vysvětlení tohoto problému. Pak Vám nabídneme zdravé alternativy, které vám poskytnou správné vápníku prostě a přirozeně.

Co je to osteoporóza?

Osteoporóza - onemocnění, které se vyznačuje ztrátou kostní hmoty. Také způsobuje postupné zhoršování kosterního systému. Tato nemoc zvyšuje křehkost vašich kostí. A v důsledku toho také zvyšuje riziko zlomenin.

Více žen než mužů trpících osteoporózou.

To se stává nejčastěji po středním věku. To je také určeno genetickými a dědičnými faktory. Jsou to i jiné faktory. Patří mezi ně: podvýživa

  • nevyvážená strava, některé léky
  • sedavé hormonální poruchy
  • Jedním z problémů spojených s detekcí této nemoci je, že příznaky nejsou přítomny

dokud trpí zlomeninami nebo cítit bolest. Proto byste měl být opatrnější, pokud máte rodinnou anamnézu této nemoci.

Je mléko dobrým zdrojem vápníku?

Jedním z hlavních tipů, jak překonat osteoporózu a jiné nemoci, je příjem vápníku. Po celá desetiletí bylo doporučeno, aby denně vypili sklenici mléka, aby získali tento minerál.

Osteoporóza se však stala častější. Začal se také objevit v mladém věku.

Dá se říci, že kvalita mléka byla snížena, protože se stala zpracovaným nápojem, který se velmi liší od původního. Tento produkt je však bohatý na vápenaté soli. Díky laktóze jsou snadno stravitelné.

Existují další faktory, které brání absorpci tohoto minerálu

. Například bílkoviny nebo nesnášenlivost laktózy.Navíc mnoho lidí netoleruje, aniž si je uvědomuje. To

redukuje schopnost střev absorbovat živiny. Mléko a osteoporóza

Stále více studií ukazuje, že konstantní konzumace mléka

nezabrání nebo nepomáhá překonání osteoporózy. Kromě toho může také zvýšit riziko vaječníků a prostaty, a kardiovaskulárních onemocnění. S těmito výsledky se zdá, že stojí za to

hledat další zdroj vápníku pro vaše tělo. doplňky v boji proti osteoporóze

Když budete mít doplněk lék, vaše tělo nemusí vždy absorbovat tyto živiny.

V tomto případě, pokud užíváte vápník jako doplněk, můžete také zvýšit riziko

kalcifikaci, ledvinové kameny a srdečních chorob. Pokud ho potřebujete, zkuste jej rozdělit do dávky po celý den. Navíc se vždy snažte jíst spolu s jídlem. Zároveň se ujistěte, že máte dostatek vitamínu D.

však můžete mít čas, aby se zabránilo, že je třeba vzít doplňky. V tomto případě vám doporučujeme hledat

produkty, které jsou přirozeně bohaté na vápník. přírodní alternativy k

vápníku Chcete-li mít stravy bohaté na vápník, měli byste přidat tyto potraviny. Všichni neobsahují laktózu.

sardinky

  • mořské plody a kaviáru
  • zeleninu (pórek, brokolice nebo špenát)
  • sezamová semínka (to může být syrova, opékané nebo lisované)
  • směsi ořechů (mandlí, lískových oříšků)
  • sušené ovoce (datle, fíky)
  • luštěniny (čočka )
  • tymián petržel

další vlivné faktory, pokud chtějí bojovat proti osteoporóze, být si vědom jiných vlivných činitelů. Pomůže vám mu zabránit nebo ho vyléčit. Tyto faktory

:

Vystupte na slunci každý den

  • nebo užívat doplňky vitaminu D3 pod lékařským dohledem. Upravte hormony během
  • změn, jako je menopauza. To vám umožní vyvážit jejich hladiny (estrogen pro ženy a testosteron pro muže).Vyhýbejte se alkoholickým nápojům.
  • Snížit množství cukru
  • a sladké potraviny. Proveďte průměrnou intenzitu výcviku
  • alespoň 2-3krát týdně. To přímo ovlivní sílu vašich kostí.


    Vědci identifikovali mozkové mechanismy, které pomáhají přestat kouřit

    Vědci identifikovali mozkové mechanismy, které pomáhají přestat kouřit

    Zajímavá fakta hledají způsoby, jak přestat kouřit? v nedávné studii návyky, které pomáhají zbavit závislosti na tabáku, která byla zveřejněna v časopise „JAMA psychiatrie“, mluvit o některých velmi důležitých objevů. Vědci zjistili, že pravděpodobný síla nebo slabost mechanismů k omezení odlivu určuje, jak snadné nebo obtížné osobou, aby přestali kouřit.

    (Zajímavosti)

    Příznaky apendicitidy být vědomi

    Příznaky apendicitidy být vědomi

    Zajímavá fakta Vzhledem k tomu, příznaky apendicitidy jsou podobné jako u jiných poruch příjmu potravy, je důležité vidět specialistu získat diagnózu co nejrychleji a vyhnout se rozvoji zánětu pobřišnice. Přílohy - to je malý orgán ve formě trubice, připojený k tlustém střevě. Nachází se v pravé dolní části břicha.

    (Zajímavosti)