Jak mít šťastný a zdravý menopauza


Jak mít šťastný a zdravý menopauza

Menopauza často je fenomén, který je špatně pochopen. Nakonec je o tom mnoho předsudků a někteří lidé si myslí, že je to konec rozkvětu života. Nicméně je docela možné mít šťastnou a zdravou menopauzu.

Již v dospívání má tato rekonfigurace fyzické účinky a změny nálady , které nejsou vždy příjemné.

Lidé však nyní vědí mnohem víc o menopauze, a teď je mnoho způsobů, jak ji ovládat a být šťastný a zdravý.

Musíte jen dát šanci a být konzistentní. Za to vyzkoušet, co si myslíte? způsoby, jak mít šťastnou a zdravou menopauzu

1. Postarejte se o své kosti

Je přirozené, že se vaše kosti začínají zhroucovat. Proto přidejte do své stravy produkty, které mají vysokou hladinu vápníku a dalších minerálů.

Jsou to antioxidanty a mají sílu zpomalit stárnutí vašich kostí. Kromě stravy dělejte sportovní cvičení pro posílení kostí. Jedním z nejvíce doporučených cvičení je pěšky. Pomůže vám také spalovat extra tuky a zlepšíte oběh. 2. strávit 20 minut na slunci každý den

sluneční paprsky - velký zdroj vitaminu D. Jedna z funkcí vitamínu - v podpoře vstřebávání vápníku těla. Sluneční světlo také

pomáhá zlepšit vaši náladu,

zabíjení dvou ptáků jednou ránu. Nicméně, člověk musí vybrat správný čas, aby byl na slunci. První hodiny slunce ráno a pozdě odpoledne

- to nejlepší. Nezapomeňte, že ultrafialové záření může poškodit vaši pokožku, a proto postupujte. 3. Pijte hodně vody

Bez ohledu na to, zda si je přečtete, protože chcete zabránit menopauze nebo ji zažít právě teď, pravděpodobně jste slyšeli o přílivu. Jedná se o náhlé, intenzivní teplo, které často způsobuje pocení.

Aby se zabránilo dehydratace,

je nejlepší pít alespoň 8 sklenic vody denně.

Tento tip je pro každého, ale je důležité, pokud procházíte menopauzou. Stav pokožky a fungování těla závisí na tom, kolik vody pijete. Bez vody budete mít více vrásek,

kůže bude špinavější a vaše orgány nebudou pracovat, jak by to měly dělat. 4. Trávit čas s přáteli, abyste měli šťastný a zdravý menopauz.Vyšší jsme porovnali menopauzu s dospíváním. Oba jsou podobní jako

emocionální válečkové dráhy.

Takže musíte najít čas pro sebe. Výjezd na procházku s přáteli je velmi důležitý. Takékonverzace s ostatními lidmi mají pozitivní vliv na váš mozek.

Musíte najít své neopatrné místo: kde se budete smát společně, ale budete také moci sdílet své problémy. Zbavit se je je dobré pro zdravou duši.5. Meditovat

Konečně, ale ne méně důležitý, musíte také rozdělit čas

pochopit a shromáždit se

. Jak víte, meditace znamená spojení se se svojí podstatou a kým jste opravdu. Nevztahuje se na připojení a čas. Vzpomínáš, že ty roky ti to nedokážou vzít.Budete mít vždy stejné světlo

. Nakonec jste jedinou verzí dítěte, které jste dříve používali. Pomocí meditace odstraníte vrstvy, které jste nastavili, a budete se moci znovu ocitnout. Meditace vám může poskytnout klid, který hledáte v tomto okamžiku v životě. Chápete, že vaše tělo se může změnit, ale vaše situace zůstává nedotčená.To vám pomůže těšit a ocenit sebe jako vy.

Změny, které přinášejí menopauzu, vám mohou skutečně pomoci podívat se dovnitř. Přemýšlejte o tom, co chcete, kdo jste a co bude pro vás dobré.

Postarat se o sebe a bojovat s takovými mylnými představami o šťastné a zdravé menopauze.

Přílivové přílivové příhody, které způsobují menopauzu

Biologický život žen je velmi aktivní: první puberty; pak, pokud mají děti, existují další změny, jako je kojení.


Jak udržet pozitivní přístup v negativním stavu

Jak udržet pozitivní přístup v negativním stavu

Užitečné návyky Vzhledem k tomu, nemůžeme změnit minulost, musíme se zaměřit na současnost a budoucnost a pozitivně se k nim, tak oni budou stejně plodná a úspěšná, jak je to možné. Život nám vždy neposkytuje zprávy, které chceme slyšet nebo čekat. V takových okamžicích máme tendenci si myslet, že všechno bylo špatné a nic se nezmění.

(Užitečné návyky)

11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu

11 Toxické fráze, které by neměly být v našem vnitřním dialogu

Užitečné návyky Pravděpodobně jste také zaznamenali tento zajímavý jev svého bytí. Ve skutečnosti dialog v nás nikdy nezastaví, a díky tomu víme, že vaše vnitřní a vnější svět. Umožňuje nám pochopit a pochopit, co se děje kolem. Je snadné si představit, jak důležité je pro naše emoční a duševní zdraví.

(Užitečné návyky)