Jak mít zdravé tlusté střevo?


Jak mít zdravé tlusté střevo?

Tlustá střeva je nesmírně důležitá součást trávicího systému, i když není zodpovědná za trávení jídla. Je zodpovědný za odstranění strusky, takže zdravé tlustého střevamůže výrazně zlepšit fungování celého těla.

Proces odstraňování strusky je extrémně jednoduchý. Začíná to v tenkém střevě, skrze které látky, které musí být odstraněny z těla, spadají do tlustého střeva, který je zodpovědný za jejich proniknutí do malého tlustého střeva. Látky se tam ošetřují a pak spadají do sigmoidního tlustého střeva a pak se uvolňují přes konečník. Zdravé tlusté střevo může účinně absorbovat živiny a odstraňovat toxiny, aniž by opustilo jejich zbytky ve střevech.

Užitečné tipy pro zdravé tlustého střeva

  • Správně jíst: pro normální fungování tlustého střeva a zdraví obecně, je nutné dodržovat zdravou výživu. Nejlepším produktem na podporu této části trávicího ústrojí ve výborném stavu jsou potraviny bohaté na vlákninu, ovoce, zeleninu, celozrnné a fazole.
  • Vezměte si fyzické cvičení. Pro zdravé trávení je nutná pravidelná fyzická aktivita. Stojí za zmínku, že pokud máte slabý nebo pomalý trávicí systém, toxiny zůstávají v těle po dlouhou dobu, což je škodlivé pro vaše zdraví. Pití dostatek vody. Pití doporučené množství vody, protože je důležité pro odstranění toxinů. Navíc pomáhá zmírňovat výkaly, což usnadňuje jejich stažení.
  • Nicméně u některých lidí časté problémy s zažívacím systémem jsou způsobeny stresem, změnami v rozvrhu spánku nebo prostě skutečností, že se neustále cestují.

Chcete-li pomoci tělu zbavit se škodlivých zbytků, které jsou uvízlé v střevě,je nutné provést čištění hrubé čárky nejméně dvakrát měsíčně. Mějte na paměti, že musíte používat kyslíkové produkty, protože nezpůsobují podráždění tlustého střeva. Pamatujte, že zdravé střevo vám umožní mít lepší život.


10 Důvodů, proč používat květák

10 Důvodů, proč používat květák

A máte rád květák? Nebo možná jste jedním z těch lidí, kteří nemohou vystát svou specifickou chuť? Máte-li rádi květák, doporučujeme, abyste dávat pozor na několik faktů o této zeleniny z brukvovité rodiny. Za prvé, květák obsahuje vitamíny B (B1, B2, B3, B6 a kyselina listová) a vitamíny C, K a E. Zadruhé, květák je bohaté na obsah minerálů pro lidské tělo, včetně které lze odlišit od vápníku, hořčíku, fosforu, draslíku a manganu.

(Užitečné návyky)

Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Užitečné návyky smutný dívka ležela na pohovce s velkým zmrzlinou a pláče u televize - scéna je možné vidět nejen ve filmech. Tato situace se může ve vašem případě lišit. Možná si vyberete jiné jídlo. Možná jste v jiné situaci, například ne doma. Pravdou je, že v období deprese, množství nebo emocionální vyčerpání, opravdu chci jíst .

(Užitečné návyky)