Jak léčit špatný krevní oběh v dolních končetinách


Jak léčit špatný krevní oběh v dolních končetinách

užitečné návyky Vedení aktivní může být jedním z klíčových strategií s cílem zlepšit špatný krevní oběh v nohách, stejně jako my pomáhají aktivovat krevní a lymfatický systém.

V tomto článku vám řekneme o této komplikaci ao tom, jak tomu zabránit.

Špatný krevní oběh v dolních končetinách, je třeba vědět,

nohy - výměnné zóny tekutinu. To je konec cesty žil a tepen, kde se krev vrátila do srdce.

Tento proces zahrnuje krevní cévy, lymfatický systém, plazmu a bílkoviny.

Takže když to nefunguje, hromadí tekutiny a nemůže „návrat“ na správném místě. To je velmi častý jev, protože nohy jsou obvykle směřovány dolů, když sedíme nebo stojíme.

Gravity dělá tlak na nohou a vyvolává různé příznaky, jako jsou:

  • únava
  • otok
  • necitlivost
  • varixy

Viz také: Nástroj s olivovým olejem a měsíčkem proti křečové žíly

Jak zlepšit špatný krevní oběh v dolních končetinách

Změna denních návyků je velmi důležité k zabránění, léčbě nebo snížení tohoto problému. Zpočátku to může být obtížné, ale nakonec přinese pozitivní výsledky.

Věnujte pozornost na tyto tipy na zlepšení špatný krevní oběh v dolních končetinách: 1. Změna držení těla

  • Pokud pracujete v kanceláři, čas od času vstávat a chodit.
  • Můžete si dát stolu nebo obráceného pole pod stůl zvednout nohy při práci u počítače.
  • Pokud vaše práce vyžaduje, aby stát celý den, zkuste sedět během několika minut každou hodinu, nebo trvat několik kroků.
  • Při dlouhých cestách letadlem nebo vlakem, použijte stojánek nohu a tak často, jak je to možné vstát ze svého sedadla. Pokud cestujete autem, zastavte se na odpočinek každých 1-2 hodin.

2. Cvičení

Je nezbytné, aby trénink nebyl příliš náročný. Denní procházky, plavání nebo jízda na kole mohou být dost.

  • Výkon nízké intenzity jsou nezbytné pro aktivaci jak lymfatického systému a oběhového systému.
  • Najděte svůj rozvrh 30 minut denně pro trénink. 3. pití tekutin

dobrý způsob, jak se vypořádat se špatnou cirkulací v nohou je spotřeba tekutin toxinů přes močení.

  • K dosažení tohoto cíle, je třeba pít vodu, ovocné šťávy (čerstvé ovocné šťávy) a bylinné čaje (s diuretické bylinky, jako je přesličky nebo rozmarýn).
  • Vyhněte se alkoholu, sodě a kávě, protože mají opačný účinek.
  • Nezapomeňte vypít 2 litry tekutin denně a zvyšuje na 3, když je horko, nebo cvičíte. 4. Dejte si nohy

Kromě toho je třeba dávat si nohy na lavici jim zvednout, když pracujeme, můžeme řešit špatný krevní oběh, opakovat tento postup při návratu domů.

  • Například, když sedíte na pohovce, díval se na televizi, můžete si dát své podpatky na noční stolek nebo židli.
  • Když jdete do postele, dát si nohy na opěrce nebo opřít o zeď po dobu několika minut.
  • Během spánku můžete položit některé polštáře pod kotník. Myšlenka je, že nohy by měly být vyšší než srdce.

5. Jezte více ovoce a zeleniny

poskytovat dostatek vody a živin, ideální pro zdravou výživu, která snižuje zadržování tekutin a špatný krevní oběh v nohou.

  • Když strava plná bílkovin a tuků, lymfatický systém je přetížený a nepracuje správně.
  • Odstraňte všechny produkty, které jsou „koncentrované“ krev a blokují výměnu tělních tekutin.
  • Pro každou příležitost, jíst syrové sezónní ovoce a zeleninu.

Doporučujeme si přečíst: S kapelou, plné hořčíku, s cílem zlepšit zdravotní stav 6.

  • Vezměte si studenou sprchu, než se dostanete ven z vany, stékají se studenou vodou, pak horké.
  • Tato metoda poskytuje okamžitou úlevu, když pocítíte bolest a únavu.
  • Dnes ráno můžete opakovat, aby se odstranily účinky prodloužen ležet v jedné poloze s pevnými končetinami. 7. Noste

speciální ponožky jsou známy jako „ponožky pro volný čas“ nebo „terapeutickým ponožky.“ Často se používají při dlouhých cestách letadlem. Jsou kompresi nohy a brání špatný krevní oběh a hromadění tekutiny.

Také doporučujeme vyhnout se příliš těsné kalhoty, protože nemají podporu dobrého průtoku krve.

8. Snižte příjem soli a cukru

sodíku a glukózy jsou dva nepřátelé lymfatickým a oběhového ústrojí, a proto je důležité snížit jejich počet ve vaší stravě.

Sůl zvyšuje krevní tlak, podporuje retenci tekutin a zhoršit funkci ledvin. Chcete-li jej nahradit, můžete použít byliny nebo mořskou sůl (v malých množstvích).

Pro cukr mění hladinu inzulínu a zvětšuje hmotnost. Vyberte stevia, med nebo kerob ke slazení čaje a dezerty. 9. Do

masáž, když přijdete domů, můžete si vychutnat vlastní masáž zlepšit špatný krevní oběh v nohou.

Po sprchou (s teplou a studenou vodou), dát ruce na několika kapkami esenciálního oleje rozmarýnu a vetřete důkladně končetiny od prstů na bocích.

Po dokončení dát si nohy nahoru (na polštáři nebo na zeď) po dobu půl hodiny.

Main image zdvořilost © wikiHow.com

hlavní příznaky snížen průtok krve zhoršení cirkulace

je častým problémem. Ohroženi jsou dospělí, neboť tato věková skupina často trpí změnami v průtoku krve.


Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Jak se přejídat, když se cítíte smutní

Užitečné návyky smutný dívka ležela na pohovce s velkým zmrzlinou a pláče u televize - scéna je možné vidět nejen ve filmech. Tato situace se může ve vašem případě lišit. Možná si vyberete jiné jídlo. Možná jste v jiné situaci, například ne doma. Pravdou je, že v období deprese, množství nebo emocionální vyčerpání, opravdu chci jíst .

(Užitečné návyky)

6 Symptomů unipolární deprese, které stojí za to vědět

6 Symptomů unipolární deprese, které stojí za to vědět

Unipolární deprese je mnohem závažnější než jiné poruchy nervů. Současná společnost je ohromující v neuvěřitelném rozvoji společenských a technologických sfér života. Emocionální problémy se však po mnoho let nezmění. Je to obtížný osobní život, který je nedokonalým aspektem, z něhož se milióny lidí stále nemohou dostat ven.

(Užitečné návyky)