Jak přestat používat 15 psychologických technik


Jak přestat používat 15 psychologických technik

Ukončit kouření není nikdy pozdě.

Vzhledem k tomu, že pravidelné kouření způsobuje velké poškození zdraví, zbavit se tohoto špatného zvyku je co nejrychlejší. Vždy je lepší se vzdát cigaret před tím, než tělo začne posílat vaše signály úzkosti. Nečekejte na to, že kouření vede k rozvoji vážných onemocnění, je lepší se starat o své zdraví předem.

Pokud jste se neúspěšně pokoušel přestat používat různé metody, to asi nebude věřit v existenci magickým způsobem, jak se zbavit tohoto zlozvyku. I když nyní v prodeji najdete mnoho knih s titulky jako: „Poslední odpověď kompulzivní zvyk“, ani nejsou zárukou pozitivního výsledku.

Proto si uvědomujeme, že naše rada nemá magickou sílu. Neexistuje žádná jediná univerzální metoda kouření, která by vyhovovala všem tvrdým kuřáci. Doporučujeme pečlivě zkontrolovat všechny psychologické techniky, které jsme shromáždili v tomto článku, a zvolit ty, které vám budou vyhovovat.

Vyberte si jednu techniku, která se vám nejvíce líbí a stává se součástí vašeho života. Věří, vhodně zvolené psychologické metody se stane vaší osobní klíčem k úspěchu a jakási zeď mezi bývalým životem závislosti a šťastnou budoucnost bez zlozvyků.

Každý člověk je jedinečný, což je důvod, proč každý z nás máme své vlastní zvyky, potřeby a funkce, které rovněž pomáhají zvolit efektivní způsob, jak přestat kouřit. Kromě toho můžete vyzkoušet několik různých technik a vybrat ten, který se vám nejvíce hodí.

pečlivě přečtěte náš seznam 15 nejúčinnějších psychologických technik, vybrat nejvhodnější pro vás několik technik a začít postupovat podle pokynů na jejich provádění.

Akční plán pro každý ze tří etap, jimiž každý kuřák

rozhodnou přestat každý vášnivý kuřák musí nutně projít třemi fázemi: Fáze

  • tréninku - fázi, kdy člověk cítí silnou touhu přestat kouřit;
  • retenční fáze. Odmítnutí cigaret způsobuje bolest, napětí a touhu znovu přijmout škodlivý zvyk. Tato fáze je neuvěřitelně kritická a obtížná.
  • Fáze zajištění výsledku. Tato fáze je poslední, ale nejdůležitější pro ty, kteří chtějí navždy kouřit. Pamatujte si, že udržet výsledek je vždy mnohem těžší, než jak toho dosáhnout, takže každý bývalý kuřák by měl být rozšířen na třetí fázi až do konce života.

Po kuřák dobře pamatuji všechny tři fáze, bude ozbrojený a naladěn na pozitivní výsledek.

Proto v tomto článku jsme sestavili tipy pro každou z etap na cestě ke šťastnému životu bez zlozvyků.

Jak předat fázi přípravy

Nikdo se rodí kuřák, protože kouření - zvyk, který často ukládá životní styl jiných lidí z vašeho sociálníhokruhu. Vzhledem k tomu, kouření - psychologickou závislost na nikotinu, zbavit se tohoto zlozvyku může být pouze účinná psychologické techniky.

Phase trénink - první krok k odmítnutí závislosti, takže vyzvednout několik tipů, jak instruovat vás na trati během tohoto období.

snížit dopad sociálních faktorů a dostupnosti cigaret

1. Udělejte si seznam situací a podmínek, za kterých byste chtěli, aby si cigaretu.

2. Hlavním cílem je omezit dostupnost tabákových výrobků v těchto kritických okamžicích.

  • Příklad: když se probudím, cítím neuvěřitelnou touhu natáhnout po cigaretě. Je lepší nahradit tento rituál běžným karamelem nebo žvýkací gumou.

snížit dopad psychologických faktorů

3. Jedním z hlavních psychologických technik je self-hypnóza. Věřte mi, že někteří lidé prostě věří, velmi silně, že jsounekuřáci, a bude to opravdu je.

4. Místo toho, aby musel informovat lidi o své okolí svůj úmysl ukončit, řekněte jim, že jste již vzdal cigarety.

5. Pokud fokusuvatymetesya příliš mnoho o procesu odmítnutí ( „Chciquit“), může vyvolat pochybnosti a silnou touhu, aby se vzdal a opět zabírají cigarety. Nemyslete si, že o problémech, které můžete očekávat, že na vaší cestě k šťastnou budoucnost bez závislosti namísto představí sám svobodný člověk, který nepotřebuje cigarety.

Jak předat kritickou fázi abstinence od cigarety

Ve druhé fázi lze považovat za zlomový bod. Opravdu chceme, aby přestal, ale poté, co silné psychické a fyzické závislosti nelze snadno překonat svůj návyk.

Ovládat dopad sociálních faktorů a omezit dostupnost tabákových výrobků

6. Existuje mnoho míst a každodenních návyků, které slouží jako automatický podnět k naší touze kouřit. Například, týdenní setkání s přáteli, výlet do kavárny nebo návštěva jiné zábavy ... Pokud by tyto události byly obvykle doprovázeny kouřením, pak bude pro vás těžké zůstat daleko od špatného zvyku.

7. Právě proto v této fázi stojí za to se podívat na některé z vašich zvyků a změnit způsob života. Vezměte si zvyk nových užitečných rituálů, které vám pomohou úspěšně projít touto kritickou druhou fází.

8. Zaregistrujte se pro několik self-vývoj workshopy, zapojit se do jógy nebo tanec, koupit předplatné bazénu nebo začít kreslit.

  • Hlavním účelem těchto lekcí je nalézt nový zdroj podráždění, který se zaměří na konkrétní úkol, a už nebudete přemýšlet o uchopení doutníku co nejdříve. Kromě toho, budete nejen učinit první kroky k upuštění od cigaret, ale také naučit, jak správně organizovat svůj čas, udělat něco dobrého pro tělo i duši, a přijímat pouze pozitivní emoce. Takové koníčky navíc naučí vypořádat se s nadšením prostřednictvím dýchacích technik, přeměny pozornosti a relaxace.

9. Naučte se včas rozlišovat rizika a vyvarujte se stresových situací pomocí pozitivních sebepoškozování.

10. Představte si, že jste váženou osobou s velkou vůlí vůle.

Zmenšete závislost na nikotinu

11. Někdy během této fáze se musíte vzdát své oblíbené značky cigaret a přepnout na cigarety s méně obsahem nikotinu. Snažte se dodržet toto pravidlo po dobu nejméně dvou týdnů.

Fáze fixace výsledku

Gratulujeme, pokud jste se dostali do této fáze, podařilo se vám přestat kouřit. Přinejmenším na chvíli.

Všimněte si, že Pokud osoba nekouří po dobu 5 měsíců, není dosud ve fázi zajištění výsledku. Ve skutečnosti je toto dlouhé období pro bývalého kuřačka jen aktivní fází, během které se pravděpodobnost návratu k předchozímu špatnému zvyku stále ještě velmi vysoko.

Během aktivní fáze člověk stále pociťuje silnou žízeň po cigaretu a současně i všechny nepříjemné příznaky spojené se závislostí. Během tohoto období bývalý kuřák může být narušen častými změnami nálad, bolesti hlavy, nadměrnou nervozitou a podobně.

Přejít tuto aktivní fázi a přesunout do fáze fixace výsledku je poměrně obtížné. Ve skutečnosti je většina bývalých kuřáků nucena ovládat psychologické faktory a udržovat si tak daleko od cigaret po celý rok.

Pokud jste úspěšně prošli bez cigaret po dobu 6 měsíců, musíte začít pracovat na upevnění svých dovedností. Naučte se vždy udržovat psychologické faktory pod kontrolou a snažte se vyhnout podmínkám a situacím, ve kterých byste chtěli znovu vzít cigaru. Chcete-li to udělat, musíte dodržovat následující tipy:

12. Nikdy nezapomeňte všechny v seznamu seznam důvodů, proč chcete přestat kouřit.

13. Vyhodnoťte výsledky, které jste již dosáhli, a nezapomeňte na svou neohroženou vůli. Postarejte se o své blaho. Vzpomeňte si na motivaci, která vám nedovolí, abyste opět přijali špatný zvyk.

14. Zaměřte se na ty třídy, které vám pomohly přestat kouřit (sport, jóga atd.).

15. Nezapomeňte sdílet tipy a zkušenosti s těmi, kteří se také snaží zbavit špatného zvyku.

Doufáme, že naše rada vám pomůže najít vaši víru a dosáhnout svého cíle. Věřte mi, že přestanete kouřit, budete na vás jistě pyšní.

přestat kouřit 3 jednoduché recepty na pomoc zdržet kouření

Věděli jste, že vitamin C může být váš nejlepší přítel, pokud jde o překonání abstinenčních příznaků, které se objevují, když přestat kouřit?


Večerní návyky pro pěkné ranní vystoupení

Večerní návyky pro pěkné ranní vystoupení

Užitečné návyky Většina žen chtějí probudit v dopoledních hodinách krásné, ale v důsledku stresu a únavy obvykle jdou do postele, aniž by večerní léčby pro krásu. Nicméně, když tak učiníte, zapomínáme, že v noci, pokožka zotaví, stává čerstvý druhý den ráno. Pokud nebudete dodržovat tyto večerní návyky, pak nakonec začnou všímat nedokonalosti pleti a zrychlené stárnutí.

(Užitečné návyky)

Zajímavé informace o 3 starověké tajemství štěstí

Zajímavé informace o 3 starověké tajemství štěstí

Většina z tipy, které dnes slyšíme pro štěstí, nejsou nové. Tajemství štěstí pochází ze starověké moudrosti. Ačkoli jsou již dlouho založeny, zdá se, že je stále nemůžeme plně využít v moderním světě. Lidé ještě nevěděli, že se snaží učit svou starou moudrost. čtení: Tři moudré opice a jejich lekce pro nás V tomto článku si popíšeme 3 dávné tajemství štěstí, že je velmi důležité, aby se součástí jejich života dnes a za nimi v budoucnu.

(Užitečné návyky)