3 Cvičení, která vám pomohou dát tón do rukou


3 Cvičení, která vám pomohou dát tón do rukou

Slyšeli jste někdy o těchto cvičeních, které vám pomohou poskytnout tón vašich rukou? Existuje mnoho lidí, kteří jsou obézní a podstoupili léčbu, dietu nebo chirurgii, aby měli hladší postava. Problémem je, že části těla, jako je žaludek, nohy nebo ruce, jsou stále pomalé.

Tuk, který je pomalý, zejména v oblasti tricepsu, může být nepříjemný.

Mnoho lidí, zejména žen, se snaží tento problém vypořádat. Problémem je, že je velmi obtížné dosáhnout výsledků z tréninku.

Pokud chcete odstranit tuto letargii ve vašich rukou a dát jim tón, tento článek poskytuje cvičení, která vám umožní trénovat každý den a získat požadovaný tvar.

Co dělat?

Než začnete trénovat triceps a biceps, je nesmírně důležité trénovat celé tělo.

Musíte jíst správně, což vám umožní zabít tuky, a to nejen na žaludku nebo nohou, ale všude, abyste se mohli zaměřit na určité oblasti.

Burn tuku

Bohužel, odstranění tuku z konkrétní cílové místo je nemožné, takže byste se měli zaměřit na hubnutí obecně.

Proto je žádoucí sedět na nízkokalorické stravě, která vám umožní zbavit se nadbytečné hmotnosti bez hladovění nebo těžké stravy.

Možná vás bude zajímat: Nejčastější chyby ve stravě

Je velmi důležité nespěchat a nevybírejte zázračnou dietu, protože to jen dělá ztratíte tekutiny a svalů, ale ne tuk. Jsou neúčinné a nepomáhají vám dát tón rukama.

Za prvé, snížit stravu a jíst dobře, jíst 5krát denně (3 hlavní jídla a 2 občerstvení).

Zkuste změnit některé návyky: jíst odstředěné mléko namísto celku a jíst nízkotučné potraviny, které snižují hladinu cholesterolu.

Vypálit více energie

Vynaložíte více energie, vaše tělo může spálit více kalorií a tím se zbavit tuku rychleji a efektivněji.

  • Doporučujeme chůzi 20-30 minut denně. To aktivuje váš metabolismus a spolu s správnou výživou přinese mnohem rychlejší a efektivnější výsledky.

Před přípravou těla na cvičení jděte na všeobecné lékařské vyšetření, abyste udrželi zdraví v dokonalém stavu.

Takže můžete bezpečně provádět cvičební program.

Jak dát tón do rukou

Nejlepší volbou pro hubnutí je použití činky nebo závaží, které energizují svaly.

Díky těmto závažím přimějete svaly k tomu, abyste se s nimi smluvili, a proto je přivedete k tónu. Činky nejsou však potřeba pro všechny typy cvičení. Existuje mnoho možností pro manuální trénink bez velkého úsilí.

Můžete kombinovat tyto 4 cviky s každodenním tréninkem nebo je můžete udělat individuálně.

1. Biceps

Biceps zlepšení je nejdůležitější, stejně jako jeden z nejjednodušších cvičení.

  • Naplňte dvě lahve vody, nejlépe půllitru nebo litr.
  • Vezměte si v každé ruce.
  • Ohnout loktem pod úhlem 90 °.
  • Proveďte 15 opakování čtyřikrát.

2. Triceps

To je velmi podobné tréninku bicepsu, ale rozdíl je v tom případě, že v tomto případě zvednete hmotnost.

  • Vezměte v každé ruce polovinu láhve nebo láhev láhve a zvedněte ruce nad hlavu.
  • Dejte je zpátky ohýbáním loktů.
  • Opět narovnejte ruce. Tento pohyb opakujte 15krát.

3. Kombinace svalů tisku a rukou

Toto cvičení vám umožní trénovat ramena zády a žaludkem.

  • Namontujte lokty na úroveň brady a poté ruce spojte rukou.
  • sedněte rovně.
  • Zvedněte lokty, dokud nedosáhnete úrovně čela, aniž byste je porušili.
  • Opakujte pohyb 20krát.

Nyní víte, jak zhubnout a dát tón do rukou. Zkuste tyto cviky a budete hrdí na štíhlou postavu!

Použijte ruce k měření částí jídla

Dodržujte dietu, měli byste zvážit množství jídla, které jíte během dne. Většina lidí je již zvyklá na distribuci jídla po částech.


7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

7 Jednoduchých cvičení spálit břišní tuk

ŠPatná výživa a nedostatek fyzické aktivity jsou největšími nepřáteli vašeho žaludku. Pokud nemůžete být v žádném z těchto aspektů disciplinován, je téměř nemožné získat požadovaný tvar a spálit břišní tuk. Naštěstí nemusíte chodit do posilovny každý den nebo se držet omezené stravy, abyste dosáhli dobrých výsledků.

(Ztráta váhy)

6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti

6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti

Hubnutí na dlouhou dobu Odborníci řekli svým pacientům, že v zájmu zhubnout, musíte jíst méně a více se pohybovali. Nyní většina z těchto odborníků chápe, že stará rada byla příliš zjednodušená k řešení složitých problémů s nadváhou nebo obezitou. Hormony a genetika také hrají důležitou roli v potížích s hmotností.

(Ztráta váhy)