Jak ovládat emocionální svět: 3 buddhistické přístupy


Jak ovládat emocionální svět: 3 buddhistické přístupy

Sex a vztahy Je ironií, že buddhismus a západní psychologie mají některé společné rysy, pokud chcete ovládat své emocionální svět.

V obou přístupech chápeme, že studium našich emocí, zvláště negativních, nám nabízí důležitou cestu k sebeuvědomění. Může nám pomoci zlepšit sebe a jít správnějším způsobem s větší integritou. Pokud je jim věnujeme pozornost, budeme nejen zlepšovat naše fyzické a psychické zdraví, ale budeme také rozvíjet mnohem hlubší pochopení naší skutečné povahy.

Je také zajímavé poznamenat, že strategie jako meditace již pokrývají různé typy terapie. Jedná se o velmi účinný způsob, jak získat kontrolu nad dvěma běžnými nepřáteli v našem každodenním životě: stres a úzkost. V tomto článku navrhujeme zvážit 3 základní buddhistické koncepty, aby bylo možné řídit jejich emocionální svět.

1. Trápení nebo svoboda být šťastný: volba je pro vás

V naší cestě touhy po větší svobodě a moudrosti nás psychologie vede k tomu, abychom analyzovali naše vlastní pocity.

Také nás vyzývá, abychom si pamatovali své minulé a současné příběhy, abychom jim dali smysl a byli schopni projít touto terapií.

Z tohoto hlediska buddhismus používá jiný přístup:

nás vyzývá k "urovnávání" a "utlačování" našich negativních emocí prostřednictvím praxe vnitřního dialogu a meditace. Navíc buddhismus nám nabízí pochopení, že někdy děláme vážné chyby. Například mnozí z nás věří, že štěstí je někde mimo nás, v člověku, na místě nebo na věcech. Tento typ materialismu nebo připoutání k tomu, co je mimo naši kontrolu, však skutečně vede k neštěstí.

Prosperita není někde "tam", ale spíše v naší vnitřní rovnováze.

Zjišťujeme to v naší hlavě kvůli míru, rovnováze a přijetí sebe. Praxe spojená s každodenním životem je ideální strategií pro regulaci našich emocí.

Když "deaktivujeme" svou posedlost, stěžujeme si na všechno, co nám chybí, co nemáme nebo chceme mít, můžeme otevřít oči tomu, co opravdu máme.

Je naší schopností být spokojen s tím, kdo jsme a co již máme. 2. Kult trpělivosti a lásky udržuje emocionální svět

Žijeme ve světě založeném na hybnosti.

Existuje mnoho motivací všech typů. Například svět nových technologií nám dává pocit, že se všechno stane okamžitě.

Věříme, že je nutné co nejdříve odpovědět na zprávu. Kromě toho stačí stahovat obrázek nebo komentář, abyste dostali pozitivní výztuhu ve formě "slova" během několika sekund.

Život si to však nemyslí. Život prochází svým rytmem.

Silné vztahy jsou postaveny na magii každodenního života, trpělivosti, úcty a klidné přemýšlivé lásky. Pokud se naučíme být trpělivější, tak pocity jako hněv, žárlivost, vztek a frustrace budou potěšeny.

Úzkost a stres se rodí právě z tohoto momentálního tlaku.

Přicházejí ze strachu z zítra a nutnosti přesunout se do budoucnosti, která se ještě nestala. Naučte se vzít přítomnost kvůli trpělivosti.

3. Důležitost deaktivace

Všichni známe lidi, kteří jsou na světě vždy rozzlobeni.

Jsou vždy nespokojeni.

Nothing splňuje jejich očekávání a nic neodpovídá jejich morálním, emocionálním a psychologickým standardům. Nastavují takový vysoký bar a mají tolik, že se jim celý svět zdá být malý. Ještě horší je, možná je proti nim úplně.

Tento přístup k životu vytváří obrovské utrpení a jasný pocit, že jsme v tomto světě sami.

Deaktivace není snadné. To má velmi specifický důvod: v ostatních to můžeme snadno rozpoznat, ale nemáme detektor, který by ho viděl v nás.

Vezměte v úvahu tyto jednoduché strategie, které vám pomohou identifikovat a ovládat váš emocionální svět:

Především pochopte, jak vaše jednání a slova ovlivňují ostatní lidi.

  • Pak zjistěte vaše omezení, vaše chyby a vaše slabosti.
  • Pochopte, že ostatní nemusí být tak, jak očekáváte, dělat to, co chcete nebo splnit vaše potřeby ...
  • Nečekejte nic od ostatních. Spíše jen očekávejte od sebe. Takže budete žít s větší rovnováhou a klidem.
  • Kromě toho, učit se rozpoznat jejich omezení, také učit se vidět dobře u lidí kolem.
  • V důsledku toho buddhistické pojetí nám nabízejí velmi obohacující přístup, pokud jde o to, jak ovládat svůj emocionální svět.

Jedním z jejich nejdůležitějších cílů je propagovat sebevědomí, abychom pochopili, že odpovědnost za štěstí spočívá jen u nás.

Začněte pracovat na sebe dnes!

Hluboké dýchání: 7 vědecky prokázaných přínosů tohoto zvyku

Věděli jste, že hluboké dýchání přispívá k účinnému odstranění toxinů a stimuluje vývoj endorfinů, které uklidňují bolest?


Jak začít těšit svůj intimní život právě teď

Jak začít těšit svůj intimní život právě teď

Pamatujete na svůj první sex? Nejprve byla vaše sexualita něco imaginárního, který vyvolal mnoho fantazií. Bylo to neuvěřitelně příjemné. Nicméně, když jste začali vztah s partnerem, bylo jasné, že mají plný intimní život, který přináší potěšení není tak jednoduché. Číst článek: 4 důvody a případy, kdy není nutné mít sex Někdy problém je, že naše tělo nevíme a v některých případech se cítíme hanba.

(Sex a vztahy)

Co dělat, pokud má váš partner bipolární poruchu? Sex a vztahy

Co dělat, pokud má váš partner bipolární poruchu? Sex a vztahy

Bipolární porucha ovlivňuje emoce, což je důvod, proč se často ovlivňují vztahy s lidmi, a to zejména na romantické. Během vztahu může osoba s bipolární poruchou mít pozitivní i negativní účinky. Pokud se jedná o váš případ, je důležité pochopit roli, kterou hrajete v této situaci, a nadále podporovat partnera .

(Sex a vztahy)