Jaké potraviny snižují vysoký krevní tlak?


Jaké potraviny snižují vysoký krevní tlak?

Vysoký krevní tlak je považován za "chronickou"nemoci, která se vyznačuje zvýšením krevního tlaku v tepnách.

Krevní tlak je dvou typů: systolický a diastolický. Jedná se o ukazatele krevního tlaku, když srdce funguje a je v klidu.

V tomto článku vám řekneme, které produkty snižují vysoký krevní tlak přirozeně.

Co způsobuje vysoký krevní tlak?

Některé stravovací návyky, genetické faktory a nemoci zvyšují riziko vzniku arteriální hypertenze. Zde jsou nejčastěji používané faktory:

Natrium

Když jíme příliš mnoho slaného jídla, stoupá krevní tlak. Třetina pacientů trpících hypertenzí je citlivá na sodík, protože zvyšuje retenci tekutin v těle.

Snížená sekrece reninu

Lidé afrického původu mají tendenci produkovat méně reninu (látky, která je syntetizována ledvinami), a proto jsou citlivější na hypertenzi. To také znamená, že léky spojené s reninem budou méně účinné.

Inzulinová rezistence

Mnoho lidí, kteří mají cukrovku, má také hypertenzi. Inzulin má schopnost stimulovat aktivitu sympatického nervového systému, avšak bez zvýšení krevního tlaku.

Z tohoto důvodu problémy s inzulínem dále přispívají ke zvýšení krevního tlaku.

Nadváha a obezita

Mezi indexem tělesné hmotnosti a vysokým krevním tlakem existuje těsný vztah.

Srdce by mělo pracovat silněji k pumpování krve přes tepny, které jsou ucpané tukem. To vytváří další zátěž na stěnách tepen.

Genetická predispozice

  • Existují některé geny, které mohou vést ke zvýšenému riziku vysokého krevního tlaku. Existuje také vazba mezi hypertenzí a ischemickou a renální insuficiencí.
  • Takže pokud máte rodinnou anamnézu vysokého krevního tlaku, máte vysokou šanci, že ji vyvinete.

Věk

Když zestárnete, existuje zvýšené riziko vývoje vysokého krevního tlaku, protože stěny arterií se ztenčují a hnijí a krevní cévy se ztvrdnou.

Vzhledem k tomu, že stěny tepny ztrácejí elasticitu, krev je těžší protékat.

Co mám jíst, abych snížil vysoký krevní tlak?

Jakmile zjistíte příčiny vysokého krevního tlaku, dalším krokem je jeho snížení.

nízký obsah sodíku, vyvážená strava doprovázen cvičenía relaxační životní styl vám může pomoci překonat tuto nemoc.

Zde jsou některé z nejlepších výrobků, pokud chcete ke snížení krevního tlaku přirozeně: Česnek

Je ideální pro všechny. Je považován za silné antibiotikum. Spotřeba 1-2 stroužků česneku denně (výhodně surový) snižuje krevní tlak a cholesterol.

A co česnek na prázdný žaludek? Obsahuje allicin - sloučeninu s vlastnostmi, které snižují vysoký krevní tlak.

Rajčata Rajčata obsahují aminokyseliny, které pomáhají snižovat krevní tlak. Lykopen a glutathion - sloučeniny, které se nacházejí také v rajčatech, jsou dvě účinné antioxidanty, které zlepšují krevní oběh.

Jezte surové rajčata v salátech, džusu nebo gazpachu.

Pineapple Toto ovoce je bohaté na bromelin - enzym, který rozpouští krevní sraženiny a ředí krev.

Nápoj ananasový džus nebo jíst několik plátků pro snadné dezert alespoň jednou týdně využít všemi příznivými účinky, které toto tropické ovoce může nabídnout pro váš kardiovaskulární systém.

banánu banány jsou plné draslíku a hořčíku. Jsou vhodné pro ty, kteří se diuretika nebo vyléčit krevní tlak, což snižuje tyto základní živiny).

Jsou také užitečné, aby se zabránilo svalové křeče a je dobrým zdrojem vitaminů. Jedzte banány samostatně nebo v pásu.

Mrkev Mrkev je bohatá na vitamin C a beta-karoten. Je ideální pro prevenci oběhových problémů.

jíst syrové mrkve (jako je tření) do salátů nebo koktejlů ke snížení hladiny cholesterolu, chrání cévy a prevenci arteriosklerózy.

Fazole Čočka, cizrna, fazole, hrách ... jíst alespoň třikrát týdně, aby se tělo draslík, hořčík, vitamíny B, železo a vlákniny.

Jsou také bohatý na esenciální mastné kyseliny a rostlinných bílkovin. Brukvovité zeleniny

Všechny brukvovité zeleniny včetně brokolice, zelí a růžičková kapusta, obsahují antioxidanty, které zabraňují degeneraci tepen a udržovat zdraví cév.

  • Existují tisíce receptů z těchto zeleniny jsou plné glukosinolátů udržet kontrolu krevního tlaku.

Lemons Toto citrusové ovoce je bohaté na vitamín C a flavonoidy. Oba

živin pomáhají udržovat cévy v dobrém stavu a zlepšit jejich pružnost. To zabraňuje krev dal příliš velký tlak na srdce.

  • Použijte citrony k naplnění salátů nebo přidání chuti do jídel.

Kurkuma

Tento koření má charakteristickou vůni. Obsahuje několik sloučenin, které snižují hladinu triglyceridů a špatného cholesterolu.

kurkuma je ideální pro prevenci kardiovaskulárních onemocnění.

Přidejte k rýži, těstovinám nebo pečeným pokrmům. Je opravdu užitečná a zdravá.


4 Jednoduché cvičení na snížení bolesti v

4 Jednoduché cvičení na snížení bolesti v

Produkty Neck Přírodní krku - je jedním z nejvíce ohrožených částí těla, která je nejvíce postižených stresem a vyčerpáním během dne. Kvůli fyzické aktivitě a stresové práci kolem krku se můžete setkat s těžkou a nepříjemnou bolestí. Je proto důležité, aby přijaly účinné cvičení na snížení bolesti v krku a nosit pravidelně, aby se zabránilo onemocnění svalů a kloubů.

(Lidových opravné)

Jak regulovat hladinu cukru v krvi přirozenou cestou

Jak regulovat hladinu cukru v krvi přirozenou cestou

Přírodní produkty Lidé s hladiny cukru v krvi vysoké musí neustále hledat způsoby, jak získat nad ním kontrolu a bezohledného chování a nedbalost může dokonce vést k fatálním důsledkům. U zdravých lidí se hladina cukru pohybuje od 80 do 100 miligramů na decylart . Úroveň glukózy v těle reguluje hormon známý jako inzulín, jehož primární funkcí je regulovat hladinu cukru v krvi .

(Lidových opravné)