3 Cvičení pro posílení svalu rukou


3 Cvičení pro posílení svalu rukou

Silné řeky jsou potřeba dělat různé věci. Navíc vypadají skvěle! Síla rukou a nohou závisí na svalové hmotě, proto musí být neustále posílena.

Svalová hmota však není jediným faktorem, pokud jde o posílení svalu rukou. Dalším důležitým faktorem je svalový tonus.

Jaký je tón svalů?

Svalový tón je také známý jako zbytkové svalové napětí.

Je velmi důležité pro vaše zdraví, protože má úkol udržet částečné snížení svalů těla. Pomáhá udržet dobrou pozici. Jinými slovy zachová strukturu vašeho těla.

Svalový tón by měl být přítomen ve všech svalech, včetně rukou.

Pokud jde o další faktory ovlivňující pevnost rukou, důležitou roli hraje pružnost a vlhkost.

Tímto způsobem je životně důležité dobře jíst a udržovat tvar svalů.

Proč potřebuji trénovat svaly?

Když mluvíme o funkci svalových rukou, není to jen o síle nebo vzhledu.

Pokud nemáte správně vycvičit, může dojít k problémům, jako jsou: svalová atrofie

    Toto závažné poruchy hypotenze, a nejlepší způsob léčby je cvičení.

    Dále vám doručíme řadu cvičení, které můžete udělat pro posílení vašeho svalu.

    Cvičení pro posilování rukou

    Existuje mnoho způsobů, jak posílit ruce. Spolu se správnou stravou a vlhkostí je fyzická aktivita nesmírně důležitá.

    Tady jsou tři skvělé cvičení:

    1. Triceps trénink

    Když lidé vykonávají cvičení soustředěná na ruce, většinou dělají hodně chyb.

    Nejběžnějším problémem je to, že se obvykle zaměřují na biceps, ignorují ostatní svaly, včetně deltoidů a tricepsů.

    Proto se zaměříme na výcvik tricepsů. Můžete dělat cvičení kdekoli a jsou velmi jednoduché.

    • Chcete-li zahájit cvičení, postavte se na místo, kde můžete položit ruce (například lavičku, stěnu nebo židli).
    • Vaše nohy by měly být na šířce ramen.
    • Ruce musí tvořit úhel 90 stupňů při snižování těla.
    • Použitím síly gravitace a vlastní tělesné hmotnosti sklopte tělo a udržujte nohy rovně.
    • doporučeno dělat 4 přístupy s 10 opakování v každém.

    2. Ruční nůžky

    Toto cvičení cvičí všechny hlavní svalové ramena, ale zaměřuje se na deltoidy, které jsou součástí ramen.

    • Začněte stát v obvyklé poloze (nohy na šířce ramen).
    • Vyzvedněte činku v každé ruce, přitáhněte ruce po stranách těla.
    • Přesuňte váhu dopředu, jako kdybyste si položili ruce dohromady, ale místo toho se dále pohybujte, až vytvoříte X (odtud název "nůžky").
    • Tempo by neměla být příliš rychlá ani velmi pomalá.
    • Doporučeno dělat 3 přístupy s 10 opakování v každém.

    3. Boční tlačení

    Pushing - to je jeden z nejběžnějších silových tréninku.

    Zde vám poskytneme velmi efektivní řešení pro náš specifický účel. Je to trochu komplikovanější a proto může vyžadovat další úsilí.

    Potřebuješ podložku.

    • Chcete-li začít, podepřete se s jednou dlaní a dvěma nohami na koberci.
    • Stejně jako obvyklé push-ups, ohýbejte ruku, která podporuje kufřík, a vraťte se do původní polohy a natáhněte další ruku nad hlavu.
    • Hodně je pomalu, aby se zabránilo zranění, a také změnit ruce po každém poklepání.
    • doporučeno dělat 3 přístupy pro 10 opakování na každé rameno.


    Příčiny a léčba patelových ostružin

    Příčiny a léčba patelových ostružin

    Pátá podrážka - to je plátek na patě. Jedná se o poruchu, která může způsobit spoustu bolesti a problémů při pokusu o pohyb nohy. Tyto patní ostruhy mohou být způsobeny špatnou držení těla, špatnou nebo nepohodlnou obuví nebo něco jiného, ​​což vede ke změně oblasti paty. V dnešním článku se budeme zabývat více informací o hemoragické podušce, zejména o tom, co ji způsobuje a jaké léčby máte k dispozici.

    (Užitečné návyky)

    7 Tipů, aby se uklidnila po útoku alarmu

    7 Tipů, aby se uklidnila po útoku alarmu

    úZkosti obtížně léčitelné, jako neočekávané situace může způsobit osoba, která má ztratit kontrolu nad svým tělem, doprovázené příznaky, jako je tachykardie, třes, pocení, dočasná ztráta zraku nebo sluchu. V tomto článku se budeme dáme 7 tipů, které vám pomohou uklidnit a relaxovat v přírodě když první příznaky úzkosti.

    (Užitečné návyky)