Jak efektivně zhubnout po 40 letech


Jak efektivně zhubnout po 40 letech

hubnutí Po 40 let v lidském těle aktivně se nezačnou objevovat hormonální změny, které vedou ke snížení rychlosti obnovy buněk. Probíhá proces stárnutí organismu.

metabolické nebo metabolické procesy začít zpomalovat, a pokud žádná změna v jeho životě, a to zejména v výživy, pohybu a spánku, pak stárnutí je rychlá hmotnosti vytočil rychle a v důsledku toho existují různé chronické nemoci sahat od cukrovky k srdci nemoci a společné problémy.

V průběhu let se stává obtížnější, jak zhubnout, i když se budete držet dietu a aktivní sporty. Jste žena a máte více než 40 let? Pak byste si měli určitě přečíst náš článek. V ní budeme s vámi sdílet tajemství ztráty na váze a povíme vám, jak se s tím rozloučit navždy s dalšími kilogramy.

bojovat proti obezitě, jako pravidlo - jeden z obtížných úkolů v každém věku, ale jistě ženy po čtyřiceti letech, jak se zbavit nežádoucích kilogramů, je velmi obtížné. Faktem je, že v tomto věku lidské tělo reaguje jinak než na dietu a cvičení.

Spalování kalorií zpomaluje a potřebujete více energie a úsilí ke ztrátě váhy jako předtím.

tipů, jak zhubnout po 40 letech

Věnujte pozornost těmto doporučením - oni vám pomohou zhubnout, pokud máte více než čtyřiceti lety (všechny tipy týkající se žen).

Věřte, že je to možné!

Samozřejmě, že se zbavit dalších kilogramů je velmi obtížné, ale je to možné. Jedna z největších překážek, kterým čelí ženy, je zklamání, když se snaží zhubnout, ale nevidí rychlé výsledky. Přesto neexistují žádné důvody pro zoufalství - získání výsledků, potřebujete čas a správnou výživu.

Některé ženy věří, že jestliže jejich strava nebo tělesná cvičení nevede k žádným výsledkům, pak není vhodné bojovat s nadměrnými kilogramy. Ale toto je falešné prohlášení.

Stačí být trpělivý a vytrvat na svůj cíl. Když se dostanete pozitivní výsledek, bude to díky zdravé stravě zlepšit své zdraví a snížit riziko kardiovaskulárních onemocnění.

Vyberte správné tělesné cvičení

Nedělejte si starosti, pokud nemáte dostatek energie, abyste se zapojili do aktivních sportů, jako je horolezectví. Dobrá zprávaje, že existuje mnoho dalších možností pro fyzické cvičení. Proto si můžete vybrat lekce, které vám vyhovují: splnění vašich potřeb, vašeho věku nebo typu těla.

Sporty by měly přinést radost a zlepšit vaši pohodu. Pokud se to nestane a nevynucujete cvičení, nevidíte požadované výsledky, navíc cvičení přinese více poškození těla než dobru.

Začněte třídami třikrát týdně třikrát a postupně zvyšujte čas. Vyzkoušejte jízdu na kole, jogging nebo jen procházku se psem.

Dodržujte dietu

Je třeba mít na paměti, že potřeba potravy u mladých lidí a těch, kteří jsou již čtyřicet, zcela odlišné: jak v objemu, tak v množství kalorií.

Snídaně by měla být nejdůležitější jídlo dne, na večeři byste měli jíst méně jídla a konec dne by měla být lehká večeře. Doporučuje se mít čtyři hlavní jídla a dvě lehká občerstvení: jedna mezi snídaní a večeří a druhá odpoledne.

To vše vám pomůže vyhýbat se hladu a vaše tělo bude moci spálit kalorie lépe. Je také velmi důležité, abyste jedli: doporučujeme přidat do vaší stravy více ovoce a zeleniny (nejlépe čerstvé) a vyhýbat se smaženým, mastným a sladkým pokrmům.

Nezapomeňte, že alkohol také neprospívá vašemu zdraví. Existuje vzorec, který vám pomůže zjistit, kolik kalorií byste měli konzumovat denně. Chcete-li zhubnout, snížit počet spotřebovaných kalorií denně o 500.

Pokud chcete získat hmotnost, zvýšit o 500 kalorií denně. Důležité: Celkový počet kalorií za den méně než 1200 se nedoporučuje, protože je nebezpečný pro vaše zdraví. Nedoporučuje se také ztratit více než 0,8 - 1 kg za týden.

Pro vyrovnanější hmotnostní ztrátu 0,5 - 0,8 kg týdně snížíte spotřebu kilokalorů o 250. Dalších 250 kalorií může být ztraceno při provádění cvičení ke ztrátě hmotnosti. Tento přístup zabraňuje metabolismu (rychlost metabolismu) a pomáhá zvyšovat svalovou hmotu.

Vyberte si přírodní doplňky

Pravděpodobně už víte, že po 40 letech lidské tělo produkuje méně kolagenu: v tomto věku tělo syntetizuje téměř 50% méně této látky.

Může mít mnohem více vlivu na celé lidské tělo než na stav pokožky. Nedostatek kolagenu vede k oslabení kostí a kloubů. To je důvod, proč byste měli užívat přírodní přísady, které také pomohou vyhnout se strií, celulitidě a chabé pokožce.

Vezměte v úvahu bazální metabolickou rychlost

To znamená, že potřebujete vědět, kolik kalorií vaše tělo potřebuje, aby se zvýšila nebo udržovala tělesná hmotnost nebo zhubla. Počet kalorií se bude lišit v závislosti na vašem věku, pohlaví, hladině hormonů a dalších faktorech.

Můžete vypočítat svou bazální hladinu metabolismu sami pomocí kalkulaček, které lze snadno najít na internetu nebo se poradit se svým lékařem. Tyto kalkulačky vám pomohou určit, kolik kalorií potřebujete každý den, abyste zhubli, vždy mějte na paměti, že máte více než 40 let.

Nutrition Vždy vybírat zdravé potraviny a zdravé recepty, například vodu s citronem, lněné semínko, potraviny s vysokým obsahem vlákniny snídaně, skořice, mandle, losos, celá zrna, zelená listová zelenina a červeného ovoce. Dávejte pozor na skutečnost, že byste neměli překročit denní sazbu kalorií.

Visionární spánek

Spánek - důležitý v každém věku. Ale po 40 letech tělo stále potřebuje více odpočinku, aby znovu obnovilo svou sílu ze svých každodenních činností.

Je nemožné jednoznačně stanovit, kolik hodin člověk potřebuje pro dobrý odpočinek, ale většina odborníků se domnívá, že zdravý spánek by neměl být kratší než šest hodin. Rovněž není žádoucí, aby doba spánku byla přeháněná po dobu osmi hodin.

Jako nedostatek úplného spánku a jeho přebytek může vést k úplnosti.Proč? V prvním případě, když spíte trochu, vaše tělo produkuje více kortizolu, látky známé jako "stresové hormony", což zvyšuje chuť k jídlu a začnete jíst více.

Ve druhém případě se pohybujete méně a nemáte dostatečnou fyzickou aktivitu, kvůli které jsou k dispozici další kilo.

Nezanedbávejte lékařské prohlídky

Pokud zjistíte, že nechcete zhubnout, i když budete jíst správně, dělat cvičení a získat správné množství spánku, v tomto případě se poraďte s lékařem. Příčinou mohou být problémy s metabolizmem, jako je například dysfunkce štítné žlázy.

Mnoho žen trpí hypotyreózou a neví o tom. Tento stav zpomaluje metabolismus, což zabraňuje ztrátě hmotnosti a někdy dokonce vede k nárůstu hmotnosti. Mezi další příznaky, které indikují problémy s štítnou žlázou, patří chronická únava, poruchy oběhového systému nebo nachlazení v končetinách.

Pamatujte, že po čtyřicet let náhlých změn v životním stylu spojených s výživou nebo cvičením nepovede k ničemu dobrému: pouze k únavě a zklamání.

Proto musí být přechod ke zdravému životnímu stylu postupný a hlavní věc, nezapomínejme na pravidelnost. To je hlavní tajemství ztráty hmotnosti po 40 letech.


Nová technologie léčby obezity bez chirurgického zákroku

Nová technologie léčby obezity bez chirurgického zákroku

Stále léčba obezity , zejména patologické, způsobila nutnost komplexních rizikových operací. Jiné procedury, jako například zavedení intragastrické míče, vyžadují mnoho osobních psychologických snah. Nová terapie byla schválena a funguje to dobře. Tento přístup pomůže vyřešit některé problémy spojené s abnormální obezitou.

(Ztráta váhy)

5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

5 Jednoduchých cvičení ke zlepšení vzhledu hrudi

Prsa - to je jeden z nejcharakterističtějších fyzických znaků ženského těla. Tato oblast, stejně jako hýždě a břicho, mnoho krásných žen sní, aby vyskočily a zabránily jejich předčasnému vyblednutí. Existuje mnoho kosmetických ošetření a ukládání výrobků, které slibují, že udržují prsa naživu a v dobré kondici.

(Ztráta váhy)