Jak dobře spát po náročném dni


Jak dobře spát po náročném dni

užitečné návyky Tam jsou hrozné dny, plné tisíců starostí a povinností. V takových dnech se všechno pokazí. Možná jstemohl spát pozdě, probudit, nebo nemůžete najít klíče. Ano, a váš šéf má špatnou náladu, stručně řečeno, budete zřejmě dostal na špatnou nohou.

Jediná věc, kterou chcete - na poshvydshe den skončí, běžel domů, uvolněně, a pak se ponořila do sladkého spánku, zapomenout na všechny problémy a příští ráno začal od nuly.

Každý z nás někdy, nebo dokonce často, jsou špatné dny, na které byste měli zapomenout. Proto vám dáme pár tipů, abyste mohli na konci dne spát jako malý anděl.

Přemýšlejte o něčem hezkém na cestě domů myslíte, že vás dělá šťastný a dává mír. Zapněte oblíbenou hudbu.To je první krok, jak začít relaxovat a zbavit se špatné energie.

Po příjezdu domů mohou začít sledovat naše tipy na dobré spánkové , které popíšeme níže.

Tipy ...

  • Noste pohodlné oblečení. Nenoste nic, co omezuje vaše pohyby. Osvoboďte se.
  • Vezměte super uklidňující koupel s vaší oblíbené vůní. Zapněte klidnou hudbu, která vám pomůže upokojit nervy.
  • Přemýšlejte o dobrém, už na cestě domů, zemřete, neobtěžujte svou představivost. Přemýšlejte pozitivně, že zítra bude nový nádherný den a všechno se ukáže ve vaší prospěch.
  • Můžete také použít meditativní techniky. Pokud nejste na ně zvyklíte, může to být dobrý důvod, proč se naučit něco nového. Uvidíte, jak střílet stres.
  • Při koupeli masírujte své tělo. Začněte lehkou masáží a masírujte dobře svaly. Nezapomeňte na zastávky, protože shromáždí veškeré napětí. Všimnete si, jak dobře se vaše tělo zlepší po dobré masáži.
  • Masíruje i pokožku hlavy. Někteří lidé mají velmi citlivou pokožku hlavy, takže ji nepřehánějte a neomezujte ji na lehkou masáž. A nejdůležitější je pochopit, co se vám líbí. Pamatujte, že masáž by neměla způsobovat bolest.
  • Jděte na krk a nevzdávejte se, že máte potěšení používat svůj oblíbený extrakt. Vezměte několik kapek na dlani a masírujte oblast krku. Nikdy nepokládejte přímo na páteř, pouze po stranách. Můžete to udělat v malých kruzích s využitím všech prstů nebo použijte palec a ukazováček jedné ruky a natáhnout oblast poblíž páteře. Pohybujte se nahoru a dolů, ale bez bolesti. Budete cítit, jak se vaše svaly začnou uvolňovat.
  • Je čas na práci v plicích. Dýchání nejen pomáhá zcela uvolnit vaše tělo. Pokud budete mít dostatek času na to, abyste dýchali hluboce a pomalu, pomůže vašim buňkám získat více kyslíku. Obecně platí, že pokud jste se setkali s stres nebo příliš napjatý, vaše dýchání se stává povrchní a přestávají být zvýhodněny správné dýchání techniky.

Zjistíte to, když dýcháte vzduch z plic a všechny vaše svaly se začnou uvolňovat. Pokud se budete řídit všemi těmito tipy, budete určitě klidnější a bezstarostnější.

Vezměte lázně od 15 do 20 minut. Nicméně, pokud chcete, může být delší, ale nemají obdiv. Když se rozhodnete, nezapomeňte na další složku potřebnou pro úplné uvolnění a božský spánek.

Heřmánek

Na konci můžete pít heřmánek infuze. Tím se uvolní vaše tělo více a připraví ho na upgradovatelný odpočinek. Pokud máte hlad, snažte se příliš jíst. Chcete-li spánek být efektivní, vychutnejte si lehký salát nebo ovoce. Přejídání v noci může způsobit nespavost.

Poznámka: Pro relaxaci doporučujeme esenciální oleje z levandule, pomeranče a santalového dřeva. Nepoužívejte mátou nebo rozmarýnem.


Objevte 5 způsobů, jak zvýšit průtok krve do mozku

Objevte 5 způsobů, jak zvýšit průtok krve do mozku

Užitečné návyky víte, co se stane, když v určitém okamžiku času dostatečného přísunu krve nedostávají mozek? To může způsobit ischemii, malá část mozkové tkáně začíná odumírají, snížit počet připojení, paměť selže, zvyšuje riziko mozkové mrtvice ... Je také důležité vědět, že pouhé zvýšení průtoku krve do mozku nám pomáhá vyhnout se vážné onemocnění a v Kromě toho budeme užívat zdravého mozku a vyšší kognitivní funkce, zvýšit paměť a koncentraci .

(Užitečné návyky)

Musím nosit podprsenku?

Musím nosit podprsenku?

Noste podprsenku nebo ne nosit ... To je otázka. Jaké jsou všichni lidé pro svůj závazek nosit podprsenku. Jiní věří, že by měl být nosen pouze krátkou dobu po celý den. Někteří lidé to naprosto nemyslí v šatníku ženy ... Takže kdo má pravdu ?! V tomto článku budeme podrobněji zvážit, zda je užitečné nebo ne nosit podprsenku.

(Užitečné návyky)