Jak dobře spát po náročném dni


Jak dobře spát po náročném dni

užitečné návyky Tam jsou hrozné dny, plné tisíců starostí a povinností. V takových dnech se všechno pokazí. Možná jstemohl spát pozdě, probudit, nebo nemůžete najít klíče. Ano, a váš šéf má špatnou náladu, stručně řečeno, budete zřejmě dostal na špatnou nohou.

Jediná věc, kterou chcete - na poshvydshe den skončí, běžel domů, uvolněně, a pak se ponořila do sladkého spánku, zapomenout na všechny problémy a příští ráno začal od nuly.

Každý z nás někdy, nebo dokonce často, jsou špatné dny, na které byste měli zapomenout. Proto vám dáme pár tipů, abyste mohli na konci dne spát jako malý anděl.

Přemýšlejte o něčem hezkém na cestě domů myslíte, že vás dělá šťastný a dává mír. Zapněte oblíbenou hudbu.To je první krok, jak začít relaxovat a zbavit se špatné energie.

Po příjezdu domů mohou začít sledovat naše tipy na dobré spánkové , které popíšeme níže.

Tipy ...

  • Noste pohodlné oblečení. Nenoste nic, co omezuje vaše pohyby. Osvoboďte se.
  • Vezměte super uklidňující koupel s vaší oblíbené vůní. Zapněte klidnou hudbu, která vám pomůže upokojit nervy.
  • Přemýšlejte o dobrém, už na cestě domů, zemřete, neobtěžujte svou představivost. Přemýšlejte pozitivně, že zítra bude nový nádherný den a všechno se ukáže ve vaší prospěch.
  • Můžete také použít meditativní techniky. Pokud nejste na ně zvyklíte, může to být dobrý důvod, proč se naučit něco nového. Uvidíte, jak střílet stres.
  • Při koupeli masírujte své tělo. Začněte lehkou masáží a masírujte dobře svaly. Nezapomeňte na zastávky, protože shromáždí veškeré napětí. Všimnete si, jak dobře se vaše tělo zlepší po dobré masáži.
  • Masíruje i pokožku hlavy. Někteří lidé mají velmi citlivou pokožku hlavy, takže ji nepřehánějte a neomezujte ji na lehkou masáž. A nejdůležitější je pochopit, co se vám líbí. Pamatujte, že masáž by neměla způsobovat bolest.
  • Jděte na krk a nevzdávejte se, že máte potěšení používat svůj oblíbený extrakt. Vezměte několik kapek na dlani a masírujte oblast krku. Nikdy nepokládejte přímo na páteř, pouze po stranách. Můžete to udělat v malých kruzích s využitím všech prstů nebo použijte palec a ukazováček jedné ruky a natáhnout oblast poblíž páteře. Pohybujte se nahoru a dolů, ale bez bolesti. Budete cítit, jak se vaše svaly začnou uvolňovat.
  • Je čas na práci v plicích. Dýchání nejen pomáhá zcela uvolnit vaše tělo. Pokud budete mít dostatek času na to, abyste dýchali hluboce a pomalu, pomůže vašim buňkám získat více kyslíku. Obecně platí, že pokud jste se setkali s stres nebo příliš napjatý, vaše dýchání se stává povrchní a přestávají být zvýhodněny správné dýchání techniky.

Zjistíte to, když dýcháte vzduch z plic a všechny vaše svaly se začnou uvolňovat. Pokud se budete řídit všemi těmito tipy, budete určitě klidnější a bezstarostnější.

Vezměte lázně od 15 do 20 minut. Nicméně, pokud chcete, může být delší, ale nemají obdiv. Když se rozhodnete, nezapomeňte na další složku potřebnou pro úplné uvolnění a božský spánek.

Heřmánek

Na konci můžete pít heřmánek infuze. Tím se uvolní vaše tělo více a připraví ho na upgradovatelný odpočinek. Pokud máte hlad, snažte se příliš jíst. Chcete-li spánek být efektivní, vychutnejte si lehký salát nebo ovoce. Přejídání v noci může způsobit nespavost.

Poznámka: Pro relaxaci doporučujeme esenciální oleje z levandule, pomeranče a santalového dřeva. Nepoužívejte mátou nebo rozmarýnem.


Prevence Tipy nadýmání a zažívací poruchy

Prevence Tipy nadýmání a zažívací poruchy

Užitečné návyky přijde čas, kdy se každý cítí nepříjemné zažívací potíže, bolesti břicha a nepříjemné vypouštění plynu. Je možné, že jste v určitém okamžiku zaznamenali některé z těchto příznaků nepříjemných pocitů a dokonce někdy vás rušily. Obecně platí, že k tomu dojde, když naše tělo nedokáže trávit potravu dobře, a v důsledku toho, že trávení je pomalejší a je doprovázen řadou nepříjemných pocitů.

(Užitečné návyky)

Jak umýt si obličej před spaním návyky

Jak umýt si obličej před spaním návyky

Užitečné, pokud máte tendenci vést velmi aktivní životní styl, ne vždy najít mnoho času pro sebe, ale vy byste měli vždy najít čas na péči o zdraví a vzhled. I když jdete do postele pozdě, měli byste vždy umyjte si obličej takovým způsobem, že to nebolí vašeho shliri, ale chránit ji. byste měli vždy mít na paměti, že pokud jdete do postele s make-up, nebo jakýkoli jiný druh zlé věci na vaší tváři, vaše pokožka může utrpět závažné nepříznivé účinky.

(Užitečné návyky)