Jak dobře spát a vždy spát návyky


Jak dobře spát a vždy spát návyky

Užitečné Dnes budeme hovořit o škodlivých účincích na zdraví, které mohou způsobit špatný spánek a pamatují několik tipů na to, jak dobře spát.

Chcete-li pracovat efektivně, naše tělo by mělo odpočívat asi 7-9 hodin. Tato doba se může lišit v závislosti na osobě. Osoby spící po dobu 6 hodin a méně jsou ohroženy jejich zdraví.

Nedostatek spánku způsobuje různé zdravotní problémy, jako jsou:

Minor znamení: nedostatek koncentrace

  • nemotornost Únava Závažné problémy

:

  • zvyšuje riziko vzniku diabetu mrtvice
  • zvyšuje riziko ztráty paměti způsobuje
  • vede k obezitě
  • oslabuje imunitní systém zvyšuje riziko vzniku rakoviny způsobuje poškození

Tito poškození kostí způsobené na zdraví, neznamená, že by měly být přehlédnuty. Pokud patříte k lidem, kteří spí méně než 6 hodin denně, podívejte se na tyto tipy na zlepšení spánku a probuzení plně obnovena. Tipy

  • dobrý spánek, probudit a pokusit se jít do postele ve stejnou dobu. Tím vytvoříte zvyk, který vám pomůže vyhnout se problémům se spánkem.
  • Začněte svůj den se zdravou snídaní.
  • Nežte spát velké porce před spaním.
  • Vyhněte se kofeinu nebo stimulující nápoje hodinu před spaním. Mohou zůstat ve vašem těle od 3 do 5 hodin.
  • Nevypravujte tři hodiny před spaním.
  • Velmi důležité osvětlení v místnosti. Musíte spát ve tmě nebo při velmi slabém osvětlení.
  • Teplota v místnosti by měla být pro vás příjemná, ne příliš horká a příliš chladná.
  • Nepoužívejte ve svém pokoji. Nechte svůj mozek spojit se spánkem.
  • Vytvořte si proceduru před spaním. Tento postup může být meditace nebo vana s pěnou nebo meditace nebo poslechu utišit klasickou hudbu, nebo pomalé a hluboké dýchání. Je důležité najít způsob, kterým zažijete relaxaci, takže to bude jednodušší usnout.
  • Nepokládejte televizi před spaním a pokud je to možné, neseděte ve svém pokoji.
  • Pít čaj, který uvolňuje.
  • Spací pytle by měly být pohodlné a pyšné.
  • Vyvarujte se jídel, které jsou bohaté na tuky nebo jsou velmi slané.

Níže budeme hovořit o užitečných přírodních metodách. Zde je několik

čaje, který vám mohou pomoci usnout: Daisy

Kvůli své uklidňující vlastnosti, pítvýtažek z heřmánku s jednou polévkovou lžíci sušených květin bude před spaním velmi užitečné. Nedoporučuje se používat tento nápoj během těhotenství.

Valerian

Valerian má vlastnosti, které pomáhají usnout. Napijte infuzi z jednoho kořene, asi 15 gramů kořene na jednu sklenici vařící vody zbylé v noci. Pijte šálek infuze na konci dne, jednou před spaním.

Nekombinujte nápoj s antidepresivy, antihistaminikami nebo antispazmodikami. Nepoužívejte tento odvar v těhotenství, kojení a nenechte děti.

Baldo

má sedativní a uklidňující účinek. Nápoj infuze 2,5 g sušených listů Bold 100 ml vody před spaním. Výrazné

nepoužívejte, pokud máte žlučové kameny, průjem, ne v kombinaci s jinými chudokrevností nebo léky.

Chmel

Má silný účinek na uklidnění nervů a připravuje vás na odpočinek s obnovením síly. pití jednu skleněnou infuzi jedné čajové lžičky sušeného chmele před spaním.

Připravte lipový květ extraktu lžíci vápna ve sklenici vody. Napijte jednu sklenici půl hodiny před spaním.

citronová šťáva pití citronové šťávy s několika lžičkami medu, smíchejte to všechno v teplé vodě.

Marjoram

Perfektní pro nervózní a napjaté osoby. Vytvořte si koupel s esenciálním marinádovým olejem, pomůže vám usnout.

Tyto pokyny vám pomohou lépe spát a probudit pocit více energie pro úspěšné provádění svých činností. Nepřekračujte doporučenou dávku.

Pokud máte nadále potíže s usínáním, musíte se obrátit na odborníka.


Jak odstranit toxiny a posílení těla

Jak odstranit toxiny a posílení těla

Užitečné návyky Co to znamená - na odstranění toxinů? Většina lidí okamžitě myslet na půstu, dietě a čištění. I když vám může pomoci očistit své tělo, a často jen dočasné řešení a může vést k nežádoucím důsledkům, jako je dehydratace, úzkost nebo únava. Tento článek vám dá několik tipů, jak se zbavit toxinů a posilují imunitní systém.

(Užitečné návyky)

Sedm cvičení doma elastických hýždí

Sedm cvičení doma elastických hýždí

Užitečné návyky Pokud chcete mít dokonalý zadek spousta dobrých tréninkových postupů, které můžete snadno udělat, nebo v posilovně nebo ven, a které mohou významně pomůže dosáhnout cíle. V tomto článku se dozvíte o nejúčinnějším cvičení pro hýždě , které vám pomohou získat dobré výsledky během několika týdnů.

(Užitečné návyky)