Jak zjistit, zda dostatek spánku jste


Jak zjistit, zda dostatek spánku jste

Možná jste často dočíst, že každý člověk je jedinečný a my všichni máme své vlastní zvyky, životní styl a stravu, stejně jako celou řadu funkcí, které nám dělají všechny různé. A vy jste s největší pravděpodobností slyšeli nebo četli o tom, že každý člověk potřebuje své vlastní spánek, aby mohl zcela odpočívat a získat energii.

Tak, jak víte, jestli to stojí za to, abyste spali více, spíte dostatečně pro svůj věk, pohlaví a životní styl? Další informace z tohoto článku.

Známky nedostatku spánku

Dlouhotrvající nebo lepší spánek, samozřejmě, ovlivňují to, co nás čeká denně, nebo hrozné; Budeme dnes v dobré náladě, nebo naopak ponurá jako déšťové mraky; Uděláme vše, co plánujeme pro den případu, nebo necháme pár na později, a mnohem víc.

Taková jednoduchá, ale zároveň velmi důležitá věc, jako sen, může zcela změnit život. Někdy si ani neuvědomujeme, že nemáme spát, a právě proto máme slabost a špatný zdravotní stav.

Dávejte pozor na signály, které vám poslal tělo, protože to nikdy nefunguje. Možná už dávno trpíte nespavostí nebo jinými poruchami spánku, ale předtím jste jim tuto hodnotu nedali. Je důležité pochopit, zda opravdu spíte dostatečně a zda máte dobrý odpočinek.

Abyste to mohli vypočítat, musíte se podívat na některé z příznaků, které vám pomohou pochopit, zda jste přerušeni nebo ne.

Stále trpíte hladem

A nemyslíme na období, kdy máte kritické dny, jste velmi vzrušeni nebo prostě máte touhu požívat něco sladkého. Ne, mluvíme o případu, když něco neustále sněžíte, ale stále se necítí dobře.

Důvodem pro takový pocit může být banální spánek, protože je to sen zodpovědný za udržení hormonální rovnováhy v těle. To platí zejména u serotoninu a dopaminu, které během spánku procházejí změnami.

U lidí, kteří nespí dostatečně, je větší množství hormonu ghrelin - neurotransmiter, který vysílá signál do mozku o tom, kdy jíst. Navíc, pokud spíte velmi pozdě, existuje riziko, že nebudete stát a pohlédnete do chladničky.Tělo potřebuje sacharidy, aby nespal, protože nechápe, kdy je třeba jít spát.

nemůžete soustředit

Jídlo je velmi důležitým faktorem pro kvalitu duševní činnosti, ale spánek je také nezbytné, aby bylo možné uložit informace, zaměřit se na něco a zaměření, ale také provádět mnoho dalších každodenních záležitostí. Snažte se pochopit, co říká váš šéf v pondělí ráno, pokud je vaše hlava stále mentálně polštářovaná. Bezpochyby nebude pro vás snadné to udělat.

Naopak, pokud budete spát dost, nejenže může snadno zaměřit na něco, ale to by bylo lepší a pamatovat si informace, provádět různé úkoly a vytvářet nové nápady.

Během spánku se mozku snaží obnovit dlouhodobou paměť.To je důvod, proč by studenti měli strávit nějaký čas poté, co vzali lekce spát spíše než tráví noc za knihami. Pokud si v době zkoušky nemůžete vzpomenout na nic z studie, důvodem může být nedostatek spánku.

Často máte pocit, že jste nemocný

Spánek má přímý vliv na imunitní systém. Pokud jste trpí nachlazení nebo chřipka, kašel nebo silně trpí angínou téměř každý měsíc, nebo pokud máte pocit, že všechny tyto virových a bakteriálních chorob nemají nechat prostě potřebují více spánku.

Když spíte, tělo pracuje na vývoji ochranných mechanismů proti nemoci. Sen má skutečně hojivý účinek. Proto, když jste nemocní nebo máte horečku, tělo bude vyžadovat, abyste spal několik hodin.

Pokud neposkytnete dostatek spánku pro vaše tělo, nedostatek energie, pokles krevního tlaku a dokonce nižší tělesná teplota. Chraňte své tělo tím, že mu dodáte normální spánek a nezbytné vitamíny.

Nejste schopni rozhodovat

Mnoho lidí se domnívá, že důvodem tohoto problému je nízká sebeúcta a nedostatek sebevědomí a samozřejmě toto tvrzení nelze nazvat falešným. Nicméně odborníci z tradiční čínské medicíny věří, že lidská tvořivost odpovídá látkám obsaženým v játrech.

Jinými slovy nám pomáhají při rozhodování. Tyto látky procházejí přes oči během dne a skrze sny noci. Pokud zlomíte játra, používáte alkohol a tučné pokrmy, je těžké spát v noci normálně, což znamená, že "kreativní" látky z jater nebude dělat svou práci.

Postupně ztratíte příležitost myslet jasně a analyzovat události. Navzdory skutečnosti, že někteří nemusejí věřit v tuto metaforu nebo v překrásné legendě, nikdo se neodvažuje tvrdit, že velmi dobrý sen je zárukou schopnosti činit informovaná rozhodnutí.

všichni kolem vás frustrují

Znovu, ne vždy odepsat tento stav skákání ženských hormonů nebo přetížení. Nedostatek spánku může také zhoršit náladu. To je důvod, proč mnoho lidí chodí ráno do práce s ponurým obličejem, místo aby vyzařovalo radost.

Bylo provedeno několik studií, které prokázaly, že ospalost může způsobit takové emoční poruchy, jako je deprese, podrážděnost, náhlá změna nálady atd. Pamatujte, jak se chovají děti a malé děti. Když jsou unavení, plačí bez přestání a je velmi obtížné je uklidnit.

Takže pokud nemáte den a vy jste se hádali s každým kolem, pak je problém s největší pravděpodobností vaším. Snažte se spát a ujistěte se, že se vaše nálada rychle vylepšuje.

Máte problémy v intimním životě

Nedostatek spánku může způsobit zhoršení pohlavního styku. Pokud zjistíte, že jste se zřídka zapojili do sexuálního kontaktu s partnerem nebo nemáte touhu po sexu, snažte se věnovat více času spánku.


Použití aspirin pro bělení oblečení

Použití aspirin pro bělení oblečení

Zajímavá fakta všichni v šatně najdete jeden nebo více bílé věci, protože splňuje oblékání v práci, nebo prostě proto, že světlo oděvní doplňky jakýkoliv styl. Ale snažíme se nosit bílé oblečení až příliš často, že nezůstaly skvrny od potu, , které by mohly nakonec stane neatraktivní žluté. Zatímco pračka může pomoci zbavit nečistot, který spadl na cestě z okolního prostředí, to není obnovit ztracené prostřednictvím pravidelného mytí lněné tkaniny.

(Zajímavosti)

8 Výrobků, které nejsou tak užitečné, jak si myslíte

8 Výrobků, které nejsou tak užitečné, jak si myslíte

Rozhodli jste se začít zdravý životní styl? Pro některé lidi to může způsobit touhu jíst zdravé jídlo, mít lepší tvar nebo bojovat s nemocemi. Pokud uděláte plán, nezapomeňte, že důvod není tak důležitý. Je důležité vědět, že existují některé produkty, které se zdají být užitečné, ale není. Mohou dokonce vyhodit vaše úsilí.

(Zajímavosti)