Jak se vypořádat s celulitidou


Jak se vypořádat s celulitidou

Celulitida - nahromadění tukové tkáně v určitých oblastech těla ve formě mastných uzlů formace. V tomto případě je pojivová tkáň nasycena vodou a ne-uniká toxiny. Tato nasycení se stává hustší a začíná vést k tvorbě hrud a nepravidelných a drsných forem na kůži. Vývoj celulitidy může být reakcí na účinky některých hormonů.

Nejznámější typ celulitidy se nazývá "pomerančová kůra", protože se podobá vzhledu kůže.

Celulitida - je to nemoc?

Celkově se celulitida nepovažuje za onemocnění, je pravděpodobnější, že bude považována za změnu v cirkulaci hypodermy. Celulitida se nejčastěji objevuje u žen po pubertě. Ačkoli to nepředstavuje zdravotní riziko, celulitida je považována za estetický problém, který zjevně přináší nepohodlí a mění vzhled pokožky.

Co způsobuje vzhled celulitidy?

Existují určité faktory, které mohou ovlivnit tvorbu celulitidy, jako jsou:

  • nevyvážená nebo neúplná strava.
  • Nedostatek fyzické aktivity nebo pasivní životní styl.
  • Problémy s cirkulací krve.
  • Nadváha. Genetika
  • Jak se s tím vypořádat?

I když existuje mnoho obchodů, které prodává krémy a výrobky nebo místa, která nabízejí chirurgický zákrok nebo masáž v boji proti celulitidě, co potřebujete vědět:

Nejdůležitější způsob, jak zacházet s celulitidou - je začít ji řešit od svého prvního vystoupení.

Hlavní věc v této "bitvě" je nechat pasivní životní styl a začít pravidelně trénovat. Měli byste také vytvořit správnou stravu s vyváženou stravou, která obsahuje velké množství vlákniny, které pomohou zlepšit krevní oběh a zabránit vzniku celulitidy. Je také důležité nekouřit. Jak to udělat?

Důrazně doporučujeme přidat do své stravy následující produkty:

Bean

  • : Zvláště sójové boby, protože pomáhají kontrolovat hormonální nerovnováhu.Cílová pšenice:
  • pomáhá zbavit se toxinů. Diuretikum
  • : například hrozny, melouny, broskve a chřest.Primrose
  • : Jeho olej pomáhá regulovat určité hormonální změny.Navíc, když začnete trénovat, měli byste to udělat alespoň třikrát týdně a provádět procedury, jako jsou:

15 až 30 minut kardio cvičení.

  • Trénujte zadní svaly nohou (kyčelní svaly) v první den.
  • Cvičení na vnitřní a vnější straně svalů nohou (abstinenční svaly) druhý den.
  • Trénink přední části svalů nohou (čtyřkolky) a telat na další den.
  • Můžete také trénovat ruce a břišní svaly třikrát týdně, v závislosti na vašem fyzickém stavu.
  • Co bych se měl vyhnout?

Měli byste se specificky vyhnout příjmu následujících produktů:

Alkoholické nápoje

  • , protože přispívají k akumulaci toxinů.Nasycené tuky
  • s máslem, mlékem nebo klobásou. Cukr
  • , protože to hlavně neobsahuje vitamíny nebo minerály, a obsahuje tuhé sacharidysůl
  • , protože to podporuje akumulaci tekutiny.Co je v tomto procesu nejdůležitější?

Je zásadní, abyste byli ve škole trvale konzistentní a současně jste s dietou velmi opatrní. Pokud se tyto tipy nedodržují, nezobrazí se vám žádné lepší změny.

Doporučujeme ...

Přísně dodržujte tyto pokyny a tipy a vyhneme se operaci nebo použití neznámých krémů.

Řešení tohoto problému může být jednodušší, než si myslíte.


Správný poměr potravin pro hubnutí

Správný poměr potravin pro hubnutí

To není otázka „posedlost“ poměry různých druhů jídla na talíři, ale snadno ovladatelné živiny, které konzumují, a jejich počet vám pomůže pečovat o tvaru a ve správném poměru s jídlem. A ještě více, tato jednoduchá a dokonce zajímavá strategie, nazývaná "method of dish", vám může pomoci zlepšit vaše zdraví a pohodu.

(Ztráta váhy)

Cvičení jsou vhodné pro hubnutí hubnutí

Cvičení jsou vhodné pro hubnutí hubnutí

Po celém světě, mnoho lidí se snaží zhubnout každý den. Obvykle lidé chtějí zhubnout, protože touha vypadat dobře, ale pokud budeme hlouběji, to je především problémem zdraví. Ztráta hmotnosti však může být velmi obtížná záležitost, zvláště pokud potřebujete vynaložit velké úsilí a změnit svůj životní styl.

(Ztráta váhy)