Jaký druh potravy přispívá k náboru nadváhy?


Jaký druh potravy přispívá k náboru nadváhy?

Hubnutí Nebudete tomu věřit, ale provedli mnoho studií na téma „Nejhorší jídlo na planetě Zemi.“ Ve skutečnosti neexistuje žádné jídlo, pro které neexistuje žádná výhoda, ale síla jeho poškození závisí jen na tom, jak často a kolik ji konzumujete. Pokud chcete ztratit další kilo, snížit hladinu cholesterolu a zažít energii po celý den, měli byste z jídla vyloučit takové potraviny.

potraviny, které nejvíce přispívá k nastavení

vědci obezitu z Harvard University identifikovali 12 potravin, které přispívají nejvíce nadváhy sada (počínaje nejvíce nebezpečné a ohrožující). Zde je aktuální seznam: hranolky

Tento pokrm je zcela vyprodána každý fast food, ale jeho dostupnost nesnižuje její negativní dopad na naše tělo. Francouzské hranolky jsou extrémně lahodné a je snadné přidat závislost. Člověk, který často konzumuje hranolky, může značně stárnout a získat jen za rok. Dokonce i když vaříte toto jídlo doma, nebudete schopni výrazně snížit jeho škodlivé účinky na tělo. Věděli jste, že doma můžete vařit zdravé a lehké hranolky?

Bramborové čipy

Chips jsou skvělé občerstvení, které je velmi dobré na oběd nebo večeři při setkání s přáteli nebo občerstvením. Obsahují spoustu solí a tuků, které přispívají k přírůstku hmotnosti. Kromě toho nezhoršují hlad, a proto je lidé často jedí ve velkém množství.

nápoje se spotřebou sladidla jednoho nebo dvou lahví šumivých sladké nápoje za den nejen pomáhá stanovených nadváhy, ale také zvyšuje hladinu krevního cukru na kritickou úroveň. A bez ohledu na to, zda jsou tyto nápoje dietní nebo ne, jsou stále velmi škodlivé pro zdraví.

Použití tučné maso a vepřové hovyadyny ve velkém množství může způsobit nejen sadu nadváhy, ale také zvyšují hladinu cholesterolu v krvi, protože k velkému obsahu tuku v těchto druhů masa.

Masné přípravky, jako jsou v polotovarů, jako jsou salámy, obsahuje velké množství nasycených tuků, kalorií, sodíku a barviva. Nejsou užitečné pro děti ani pro dospělé, a proto se nedoporučuje používat je.

Trans-tuky

stovky produktů, které můžete vidět každý den na regálech supermarketů obsahují trans-tuky, které jsou pro zdraví velmi škodlivé. Trans-tuky jsou také nalezené v mražené potraviny, připravené jídlo, a všechny pokrmy jsou nazývány „připraven k použití“. Brambory

Navzdory skutečnosti, že v různých místech brambory vařené různými způsoby, jeden brambor denně může způsobit problémy v těle (např pocit tíhy v žaludku nebo klamavé a krátkodobé pocitu sytosti).

pečení cukroví a sladkosti, koláče a jiné pečivo, jsou velmi škodlivé, protože obsahují velké množství cukru a tuku. Je lepší nahradit takový dezert prostým ovocem.

Obiloviny

Například rýže, která je nejoblíbenější obilovinou po celém světě díky nízkým nákladům a snadné přípravě. Ve skutečnosti nejsou obilniny plodiny samy o sobě škodlivé, čistí je, tzv. "Bělení". Žádný uměle osvětlený produkt není zcela užitečný, protože díky takovýmto procesům čištění obilovin ztratil svůj přirozený přínos. Je lepší jíst celozrnné nebo hnědou rýži. Smažené potraviny

Kromě výše uvedených brambor a dalších mastných smažené potraviny, a potraviny smažené v oleji, je velmi škodlivé, a to zejména ten, který koupil v restauracích nebo fast food stánky. Tyto pokrmy je lepší vařit doma. Můžete také zahrnout nádobí, jako je zelenina a maso smažené ve strouhanech. Ready

také ovocná šťáva džusy, který výrobce nazývá naprosto přirozené, nejsou takové, protože obsahují příliš mnoho cukru, které mají být skutečně nazýván zdravé. Ve většině případů jsou jejich barviva a konzervační látky extrémně škodlivé pro zdraví.

Olej

Tuky používané k výrobě másla dělají škodlivé pro naše tělo a kůži. Studie ukázaly, že nadměrná spotřeba oleje a majonézy způsobuje akné a kůže je příliš mastná. Navíc zneužití tohoto přípravku vede ke zvýšení cholesterolu.

Další „špatné“ přídavek potraviny

12 jídel, které jsme se zmínili výše, jsme sestavili seznam dalších produktů, které se nedoporučují zneužívat: Pasta

  • : a především, že vyrobené z pšeničné mouky. Pokud obědujete v malém množství těstovin jednou týdně, nebude vám to moc bolet. Problémy mohou nastat, když se spozhyvatemete těstoviny každý den, koření to s různými omáčkami a omáček a sýrů tuku a koření. Všechny potraviny, které obsahují velké množství kalorií a sacharidů, vedou k nastavení nadváhy.
  • Plnicí saláty a maso: tato skupina výrobků patří majonéza, kečup, hořčici, sójovou omáčku, koření na Caesar salát a mnoho dalších omáček. Všechny obsahují velké množství soli a tuku, což vede k silnému zvýšení hladiny triglyceridů.

  • Čokoláda: Zde jsou ve skutečnosti určité nuance. Například, černá hořká čokoláda, ve které vysoké procento obsahu kakaa není škodlivé pro zdraví (samozřejmě, pokud používáte tolik). Ale pokud si koupíte levnější inzerovaných a druhy čokolády, která právě obsahuje mnoho umělá aditiva, konzervanty a sladidla, neočekávejte od nich. V každém případě vám doporučujeme opustit bílou čokoládu, protože obsahuje velké množství chemikálií, tuků a cukru.

Food, která snižuje riziko obezity

Naštěstí kromě nezdravé jídlo, existuje mnoho produktů, které jsou prospěšné pro naše tělo, a my jsme bezpečně konzumovat, kdy a kde chcete:

  • bílé nebo tučné ryby: tolstolobik, modravá, zlatá okoun, štikozubce, treska, atd., jsou prospěšné pro tělo, protože neobsahují žádný tuk nebo sacharidy, ale bohatá na omega-3 kyselin a fosforu.
  • Beztučné (chudé) maso: např. Kuřecí nebo krůtí, které nevedou k přírůstku hmotnosti. Kromě toho obsahují mnoho bílkovin a poskytují pocit sytosti.
  • Škeble a korýši: ♣ krevetky, humry, ústřice, chobotnice, mořští pavouci a podobně. Skoro neobsahují tuky, ale jsou bohaté na obsah zinku a jódu. Mořské plody obsahují mnoho bílkovin bohatých potravin, ale téměř žádné sacharidy. Zelenina :
  • špenát, brokolice, mrkev, rajčata, cibule, hlávkový salát, zelí, listová řepa, pórek, chřest a mnoho dalších zeleniny jsou velmi užitečné pro organismus. Poskytují tělu téměř všechny potřebné vitamíny a minerály, téměř bez tuku. Kromě toho zelenina dodává tělu vodu. Bean :

  • čočka, cizrna, sójové boby, hrách a jiné luštěniny poskytují tělu minerály, jako je zinek, fosfor, železo, hořčík, a obsahují mnoho vitamínů. Navíc fazole obsahují spoustu bílkovin. Plody:
  • téměř všechny ovoce jsou užitečné, s výjimkou banánů, hroznů, kokosu a kdoule, protože obsahují spoustu cukru. Všechny ostatní ovoce obsahují spoustu vody a vynikající antioxidanty. Foto s laskavým svolením Harsha K R, Stu_Spivack, grendelkhan, Jessica Merz, Sean McEntee John Loo a Christopher.


3 Cvičení, která vám pomohou dát tón do rukou

3 Cvičení, která vám pomohou dát tón do rukou

Slyšeli jste někdy o těchto cvičeních, které vám pomohou poskytnout tón vašich rukou? Existuje mnoho lidí, kteří jsou obézní a podstoupili léčbu, dietu nebo chirurgii, aby měli hladší postava. Problémem je, že části těla, jako je žaludek, nohy nebo ruce, jsou stále pomalé. Tuk, který je pomalý, zejména v oblasti tricepsu, může být nepříjemný.

(Ztráta váhy)

Nápoj, který udržuje hladinu cholesterolu pod kontrolou

Nápoj, který udržuje hladinu cholesterolu pod kontrolou

Hubnutí Když špatný cholesterol se hromadí v krvi, riziko ucpání tepny a kardiovaskulární problémy. Ano, je pravda, že tělo potřebuje určité množství cholesterolu k výkonu jeho funkcí. Mnoho lidí však překračuje doporučenou denní normu a začíná se hromadit v tepnách. V tomto článku se budeme sdílet nástroj, který pomůže ovládání cholesterolu a spalování tuků .

(Ztráta váhy)