3 Způsoby, jak stimulovat růst vlasů návyky


3 Způsoby, jak stimulovat růst vlasů návyky

ztráta vlasů Užitečná je často spojená s plešatění. Tento problém se však týká jak mužů, tak žen.

To může mít mnoho příčin: geny, stres, střídání ročních období ... Takže logicky ptát: muset udělat vlasy, aby se stal zdravý a silný? Zde vám dám několik tipů.

I když jsme vždy doporučujeme kontaktovat dermatologa, pokud si všimnete jakýchkoli problémů, je také důležité věnovat pozornost tomu, co jíte. Dieta rozhodně hraje rozhodující úlohu.

Jak často říkáme, kvalita krev určuje kvalitu zdraví. Vlasy také jí krev, což znamená, že musíte jíst správně, když přemýšlel o stimulaci růstu vlasů.

Je také důležité sledovat úroveň úzkosti a nálady. Některé emocionální stavy ovlivňují stav vlasů.

Naučte se řešit problém, který je často ignorován. 1.

jíst správně pro stimulaci růstu vlasů

jíst vyváženou stravu pro lepší růst vlasů

Co se rozumí pod pojmem „vyvážený“? Mluvíme o přilákání všech živin potřebných tělem.

To znamená, že získání těchto produktů ve své recepty na bílkoviny

  • : maso, ryby a vejce Sacharidy
  • : fazole, těstoviny a celozrnné
  • celulózu, glukózu a kyselé: Ovoce a zelenina
  • Zdravé tuky: ořechy, olivový olej, avokádový a nízkotučné mléčné výrobky

důležité sledovat velikost porce. protein a zelenina by měly ovládnout svůj jídelníček, protože se s nimi dostanete nejvíce vitamínů.

Pokud jde o sacharidy a glukózu, poskytnou vám energii, kterou potřebujete k metabolismu. Mezitím tuk udrží váš imunitní systém a obnovu buněk potřebných pro růst vlasů.

Vyberte si potraviny s vysokým obsahem železa a zinku

Železo je zodpovědný za transport kyslíku po celém těle. Nejúčinnější zdroje jsou maso, čočka, sójové výrobky, jako je tofu.

Také je potřeba zinek pro obnovu tkání v těle, protože je zodpovědná za udržení vlasové folikuly v dobrém stavu. Najdete ji v horké čokoládě, pšeničných klíčcích a dýně.

2. Vyhněte drsné chemické vlasy

jsme všichni rádi, aby se nové účesy u kadeřníka, ale kadeřnictví běžně používané nástroje, jako super-rychlý sprej na vlasy, který nakonec poškodit hedvábnou texturu vlasů.

Dobrou zprávou je, že můžete postarat o vlasy doma, aniž by museli používat chemické látky.

Navíc vždy doporučujeme, abyste si správně umyl vlasy. Víme, že je chcete umýt každý den, ale nedělejte to a naučte se, jak to nejúčinněji dělat.

Konečně, nechodí do postele s mokrými vlasy, protože je to velmi špatné na pokožku hlavy.

3. Udělejte si čas pro sebe

Jak bylo řečeno výše, úzkost oslabuje vlasy. Chcete-li tomu čelit, musíte najít alespoň jednu a půl hodiny, abyste provedli něco, co se vám líbí.

Může to být sport, čtení, sledování filmů s přáteli, to je vše, co vám pomůže odpojit.

Nezapomeňte, že vaším cílem je užít si. Co to znamená? Vyhoďte každodenní starosti.

Nemáte čas pracovat nebo se zabývat rodinnými problémy. To je vaše šance stát se centrem svého života. Cítit každý okamžik.

Tato tři doporučení budou užitečná pro stimulaci růstu vlasů. Nemají žádné vedlejší účinky a jsou užitečné pro celé tělo. Postará se o celé tělo.

Jste připraveni začít proces a řekněte nám, co jste uspěli? Znáte jiné metody, které vám mohou pomoci?

Použití kokosový olej pro kadeřnictví

Vzhledem ke své antimykotické vlastnosti kokosového oleje - je účinný způsob, jak se zbavit lupů a navíc hydratují vlasy


Jaká je nejzdravější večeře

Jaká je nejzdravější večeře

Užitečné návyky jsme často slibují si, že i nadále dodržovat vyváženou stravu z následujícího dne, ale nemůžeme vždy udělat. Každé jídlo během dne, je však důležité, protože je tam jeden, že zvláště vyniká, protože to jídlo ve skutečnosti vliv na játra, zejména, a řádné fungování organismu jako celku, , že v důsledku toho může mít vliv na kvalitu spánku a metabolismus.

(Užitečné návyky)

Máte zácpu? 5 tipů na snídani

Máte zácpu? 5 tipů na snídani

Všichni z času na čas naviguje nepříjemný nepřítel - upevněný. Návštěva toalety se stává pekelným testem. Cítíme se letargický, apatie a bez energie. Individuální zácpa dochází poměrně často a zahrnuje sedavý životní styl, určité stravovací návyky a dokonce i některé léky. Problém se však stává vážnějším, když se stává chronickým.

(Užitečné návyky)