Věděli jste, že odpočinek zlepšuje ochranu proti virovým onemocněním?


Věděli jste, že odpočinek zlepšuje ochranu proti virovým onemocněním?

My všichni rádi cestujeme, nebo se jen pár dní dostaneme ven z domu.

Koneckonců, jsme zpátky v aktualizované podobě a cítili se, jako kdyby byla znovu napájena, i když je to malý výlet do města o víkendu.

V dnešním článku vám řekneme, proč svátek zlepšuje ochranu těla před virovým onemocněním.

Dovolená vás zachrání před nemocemi a častými výletmi k lékaři

Kdy jste se naposledy udělali přestávku od práce, hlučné dopravy, rychlosti města a vášho rušného plánu? Odpočinek - to v žádném případě není "luxus", ale nutností.

Cestování vám přinese mnoho výhod, i když je to pouze jeden víkend nebo den mimo město. Tyto přínosy jsou velmi rozmanité - od snížení stresu, aby se zabránilo vzniku některých nemocí (zejména virové).

Když jdeme na dovolenou, zlepšuje naše pohodlí, čistí mozek a umožňuje vám dělat důležitá rozhodnutí. Je to také způsob, jak obnovit energii vynaloženou v průběhu roku.

Zoufale čekáme na dně, když můžeme odpočívat, zvláště pokud mozky "spálí" (protože to výrazně ovlivňuje stav těla).

Nechte všechno na pár dní, odpojte se, věnujte čas sebe a svým blízkým, uvolněte se a užijte si života - to je nejlepší způsob, jak zabránit jakémukoli onemocnění nebo řešení problémů. Lidé, kteří jsou často zachyceni různými viry a infekcemi, obvykle mají oslabený imunitní systém.

Stres, nedostatek normálního spánku a nesčetné množství každodenních problémů, se kterými se setkáváme, zabraňují tomu, aby tělo zvládlo patogeny. To je důvod, proč jsou lidé tak často infikováni chřipkou, nachlazeními a nosní kongescí.

Když si odpočinete, uvolníte všechny starosti, tělo je ospalější, cítíte méně stresu a stresu.

V důsledku toho imunitní systém posiluje a zvyšuje ochranu před mnoha nemocemi.

A to není všechno. Několik dní odpočinku a nedostatek rutinní pomoci:regulovat krevní tlak;

lepší spánek;

  • snižuje napětí a svalové napětí.
  • Nicméně, odpočinek má také své nuance. Proto je důležité pamatovat na některé zdravotní problémy, které se mohou vyskytnout během dovolené:
  • zácpa
  • nadváhou změny spánkového cyklu
  • Skutečnost, že svátek často nevěnují pozornost tomu, jak moc a to, co jíme, stejně jako v době, kdy jsme se jít spát.
  • Jaké jsou výhody dovolené?

Nicméně rekreaci z rutiny má mnohem pozitivnější účinky. Navíc je pro zdraví velmi užitečné.

Nemusí to být nutně měsíční dovolená, strávila tisíce kilometrů od domova (i když by to bylo perfektní). Dokonce i málo kouzel během celého roku bude stačit na odpočinek a změnu situace.

Pár dní odpočinku

výrazně zlepšuje náladu.

Zde jsou další výhody dovolené: Relax prodlužuje životnost

Pokud snížit stres, cholesterol a krevní tlak, což znamená, že můžete žít déle.

Proto, pokud chcete žít až 90 let, stačí udělat více přestávek po několika měsících.

Dává energii Dnes se chronická únava stala rozšířeným problémem. K tomu dochází z důvodu nedostatečného odpočinku, velkého počtu denních úkolů, které provádíme, a dalších faktorů.

Když cestujete, vaše síla

je obnovena a přidává více energie.

Cestování nás činí kreativnějším Je pro vás těžké přijít s něčím inovativním, najít výjimečná řešení nebo zlepšit svůj výkon v práci? Pravděpodobně jste vynechali nějaké svátky.

Ano, má přímý dopad. Když se dostaneme ven z rutiny,

osvěží hlavu a umožní vám mít další zajímavé nápady

. Odpočinek je také nutný, pokud potřebujete udělat důležité rozhodnutí. Tento pozitivní efektcítí měsíc po návratu domů . Proto se doporučuje věnovat kratší víkend, ale častěji.

To je, nečekejte až 15 nebo 20 dní jít někam. Lepší plánujte své výlety na víkenda maximalizujte jejich výhody.

Také je třeba udělat tak, aby změny činnosti nebyly příliš náhlé a nezvykl jste se častěji než obvykle. Kromě toho všeho,krátké, ale časté cesty zabraňují takzvanému "smutku po odpočinku", které způsobuje depresi.

Číst článek: 6 stravovacích návyků, které způsobují úzkost a deprese

Pláž nebo hory? Léto nebo v zimě? Hlavním účelem zbytku je zlepšit vaši pohodu. To je důvod, proč stojí za to

zvolit trasu velmi záměrně.

Například pokud trpíte hypertenzí, doporučujeme jezdit na dovolenou na pláži nebo si vybrat místa, která se nacházejí na hladině moře. Na druhé straně, pokud máte nízký krevní tlak, stojí za to cestovat do hor.

Pokud máte velmi lehkou nebo citlivou pokožku, není žádoucí jít tam, kde bude nutné zůstat dlouho na ulici pod hořícími slunečními paprsky. Možná je v tomto případě lepší cestovat v zimě nebo opouštět dům brzy ráno nebo večer. Hornatý nebo kopcovitý terén je ideální pro ty, kteří trpí alergickou rýmou, protože je zde méně znečištění a téměř žádné klíšťata.

Lidé s alergiemi na kousnutí hmyzem by neměli cestovat v džunglích, lesích a bažinách a měli by vždy nosit lék, který potřebují.

Teplo a dlouhé cesty jsou skutečnými nepřáteli cestujících s křečovými žílami, protože takové podmínky brání normálnímu oběhu krve v nohou. Totéž platí pro lidi, kteří často trpí zadržováním tekutin nebo epidemií.

Vzpomeňte si na naše tipy při plánování dalšího výletu a získejte své úžasné výhody.


6 Nejhorších složek můžete přidávat do kávy

6 Nejhorších složek můžete přidávat do kávy

Zajímavosti bylo prokázáno, že spotřeba káva může zvýšit paměť, zlepšit ochranu zdraví a zdraví srdce a snížit riziko vzniku cukrovky. Přichází však chvíle, , když se káva stane vaším nejhorším nepřítelem : když přidáte umělý cukr a další složky, které nejsou v žádném případě přínosné. Jste si jisti, že váš šálek kávy může být považován za zdravý?

(Zajímavosti)

6 Návyky, které poškozují ledviny

6 Návyky, které poškozují ledviny

Zajímavých faktů ledviny - orgán, který funguje po celý den filtrovat odpad z krve. Odhaduje se, že zpracovávají přibližně 190 litrů krve denně a filtrují přibližně dva litry vody a toxinů. Ledviny také hrají nesmírně důležitou roli ve vývoji některých hormonů a regulaci krevního tlaku. Nicméně, stejně jako v případě jiných orgánů, zdraví ledvin může být škodlivé kvůli různým chorobám nebo nadměrné akumulaci odpadu.

(Zajímavosti)