Používejte tyto koření, aby vaše zeleninové pokrmy speciální


Používejte tyto koření, aby vaše zeleninové pokrmy speciální

Varení není nikdy jednoduché. Je to ještě komplikovanější, když se pokoušíte dát pokrmu chuť, která by byla přínosem pro každého člena rodiny, zvláště když vaříte zeleninové pokrmy.

Nezapomeňte, že odpověď těla na jídlo závisí na jeho chuti. Proto proto, když konzumujeme určité pokrmy, cítíme potěšení nebo jiné emoce.

Ale zeleninové pokrmy jsou zvláštní příběhy. Možná antipatie této skupiny výrobků vznikla v nás, protože jsme ji spojovali s dětskými roky, když maminka nás donutila jíst zdravé jídlo, které se nám vůbec nelíbilo.

Ať je jakýkoli důvod, mnoho lidí nepatří fanouškům zeleniny. Ve skutečnosti však mohou být zeleninové pokrmy velmi odlišné a neuvěřitelně chutné.

Zde je seznam některých skvělých tipů, které můžete vyzkoušet v kuchyni.

Používejte tyto koření, aby vaše zeleninové pokrmy speciální

Slaný, sladký, hořký, pikantní - vše je možné

Každý vám řekne, že zelenina je extrémně zdravá pro zdraví.

To však vede k další otázce: "Proč je tak obtížné je jíst navzdory všem těmto výhodám?"

To může být způsobeno vzpomínkami na nepříjemnou chuť zeleniny.

Proto jsme připravili řadu skvělých tipů, které vám pomohou vařit vynikající zeleninové pokrmy.

Doporučujeme číst tento článek: 5 zeleniny, které mohou být pěstovány doma

Sladká chuť

Ačkoli můžete nevěřit, většina zeleniny obsahují spoustu cukru. Vše závisí na konkrétním druhu. Jinými slovy, ředkvičky a zelí jsou zelenina, ale obsah cukru v nich je jiný. Navíc množství cukru se mění podle způsobu vaření.

To je důvod, proč používat metody suché vaření, jako je pečení nebo pražení, můžete zbavit hořké chuti, která někdy má zeleninu. Tajemství spočívá v tom, že cukr je karamelizován a je sladší.

Pokud je zelenina pokryta olejem, existuje takzvaná "mayská reakce".

horký olej rychle odpařuje vlhkost na povrchu, takže zelenina mírnější a mají krásnou kůru.

Současnějejich chuť je příjemná a sladká. Taková zelenina bude výborným doplňkem k dalším složkám.

Slaná chuť

Nyní jsme na prahu velmi subjektivní téma, protože chuťové stravovací návyky obvykle závisí na kultuře.

Například v Indii většinou používají velmi štědrékoření (kari, česnek, cibuli, sójovou omáčku, feferonky), čímž potravinový výraznou chuť.

Nicméně, pokud patříte k těm, kteří rádi využívají soli při vaření zeleniny je třeba vědět, jak na to.

  • houby, koriandr, česnek nebo cibule by měla změřit množství soli, které používáte. Pokud si to přehánět, mohou tyto potraviny ztratí svou chuť.
  • Na druhou stranu, příloh a sladší potraviny, jako je cuketa, rozhodně doporučujeme přidat sůl.

Stačí ochutnat, jak to ochutnat zvolit správné množství soli. Hořká chuť

I když může překvapit hořkou chuť je mnohem důležitější pro jídlo, než jste si kdy dovedli představit. Zvláštní upozornění kontrast k hořké sladkou chutí.

Zde je několik příkladů: Nápadné máty v kombinaci s hráškem nebo hrachu a brambor a petrželkou v salátech, oblečený se sladkou omáčkou. Také

, kmín ideální pro pečené mrkve.

pikantní příchuť Před použitím tohoto doporučení, pamatujte, že nadměrné používání koření v potravinách ovlivňuje zdraví.

Nicméně, to je fér poznamenat, že i když mírné přidávání koření může vegetariánská jasnější, že jim exotickou chuť.

nejznámější pikantní zelenina - chilli. Tento malý produkt způsobuje silnou reakci chuťové pohárky.

V kombinaci s dalšími zeleninou, bude vás překvapí svou vynikající chutí.

Viz také: 9 bylin a koření vyčistit krev

kyselou chuť kyselý zeleniny zřídka, tak jako naše receptory.

Ale my víme, že kuchyně je možné. Chcete-li přidat kyselou chuť zeleninových pokrmů, bude citron (které však patří do ovoce) být vaším nejlepším spojencem.

Můžete dokonce posypeme malé množství nádobí šťávy naplnit trochu to.

Tato kyselost je často používán v salátů receptů a téměř všichni lidé, jako to. Je to věc chuti, stejně jako olivový olej, ocet nebo hořčice.

Nezapomeňte, že vaření je umění - což zahrnuje svobodu, tvořivost, lásku a vyžaduje plné nasazení.

Pokud chcete, aby se vaše neobvyklých zeleninových pokrmů, nechte experimentovat a vyzkoušet nové kombinace.

nádherné protizánětlivé činidlo s medem, kurkuma a želatina

lze připravit účinnou protizánětlivou látku s medem, kurkuma a želatina, která se vyznačuje tím, rafinované chuť a jemnou strukturu.


S kapelou, plná hořčíku, s cílem zlepšit zdraví

S kapelou, plná hořčíku, s cílem zlepšit zdraví

Smoothies Recepty plná hořčíku - skvělý způsob, jak překonat nedostatek tohoto minerálu. Ve skutečnosti je pravděpodobné, že trpíte nedostatkem hořčíku a ani o tom nevíte. Nezapomeňte, že hořčíku - je důležitou strukturální složkou kostí, svalů, krve a většina z tělesných tkání. Je potřebná pro výrobu energie a syntézu nespočetných bílkovin a tuků.

(Recepty)

Lišta s melounem, špenátem a hrozny z unavené svaly

Lišta s melounem, špenátem a hrozny z unavené svaly

Toto chutné recepty pás s meloun, špenát hroznů a uspokojí všechny nutriční potřeby vašeho těla a pomůže překonat únavu svalů. Není pochyb o tom každý z nich měl dny, kdy svaly ztrácejí pevnost a již nemůže jít o jejich každodenní záležitosti s obvyklou úrovní energie. Existuje mnoho potenciálních příčin takové dráždivé svalové únavy, ale to v žádném případě není něco, co by mělo být ignorováno.

(Recepty)