Ztrácejte hmotnost s grapefruit


Ztrácejte hmotnost s grapefruit

Grapefruity - ovoce, které má neuvěřitelné vlastnosti pro vaše zdraví. Jedná se o úžasný zdroj vitamínů, který je absolutně nezbytný pro každodenní stravu. Navíc, pokud chcete zhubnout s grapefruit, pak byste měli vědět, že může blokovat enzymy účastnící ukládání tuků, hoří a jejich odstranění.

I když jedete pouze jeden grapefruit denně, získáte mnoho výhod pro zdraví a výživu. Nejde jen o preventivní opatření proti nachlazení a chřipce, ale také zlepšuje krevní oběh, předchází některým druhům rakoviny, a pokud budete jíst určitým způsobem, bude to pomůže ztratit pár liber. Dále vysvětlíme proč.

Properties grapefruit Vzhledem k tomu, že je toto ovoce je výborným zdrojem vitamínu C, odborníci na výživu se domnívají, že sklo grapefruitu nebo citronu denně pomůže, aby život lepší. Tento důležitý vzorec čistí vaše tělo a zabraňuje různým onemocněním. Nás vidět jeho vlastnosti více:

  • významný zdroj vitamínů B1, B2, B3, B5, B6 a E.
  • posiluje cévy.
  • Zmenšuje křečové žíly.
  • bohatý na vitamín C, beta-karoten a bioflavonoidy.
  • zlepšuje krevní oběh.
  • Chrání před rizikem rakoviny.
  • Snižuje hladinu cholesterolu.
  • Eliminuje toxiny a zlepšuje funkci trávicího systému a ledvin.
  • Anti-krvácení.
  • Zlepšuje zánět prostaty.
  • Perfektní pro zpevnění nehtů a vlasů.
  • Stimuluje tvorbu bílých krvinek.
  • Eliminuje střevní parazity.
  • Řídí stresový stav.

Když spotřebujete polovinu grapefruitu, budete konzumovat více než 150 fytocutanu. Většina z nich jsou flavonoidy, které posilují srdce. Další příklady výhod. Pokud budete jíst 150 gramů grapefruitu, obdržíte:

  • Kalorie: 60.
  • Tuk: 0 gramů.
  • Sodík: 0 mg.
  • Sacharidy: 16 g
  • Vlákna: 6 gramů.
  • Cukr: 10 g.
  • Protein: 1 g.

dieta založená na Grapefruit

hubnutí tajemství úspěchu s grapefruitu, ve skutečnosti spočívá v jeho vlastnictví uspokojit hlad. Je to také účinný diuretikum, který vám umožní spalovat tuk a zbavit se nadbytečných kalorií. Nicméně, to je napůl plná strava, což znamená, že nemůžete ho držet za tři až čtyři dny, protože budete převážně konzumovat pouze grapefruitový džus a saláty. Takže během těchto tří dnů spálíte tuk, ale vaše strava bude neúplná, nedostanete dostatek železa, vápníku a dalších nezbytných živin. To je důvod, proč musíte sedět ve stravě jen pár dní. Nicméně, můžete rychle ztratit pár liber.

Příklady jídelníčku

Den 1

  • Snídaně: Poloviční grapefruit. Káva nebo čaj (bez cukru).
  • Oběd: Grapefruitová šťáva. 1 vařené vejce. Salát z hlávkového salátu, rajčat a okurky. Použijte malý citron pro doplňování paliva. Toast z celé pšenice a plátek ananasu pro dezert.
  • Večeře: polovina grapefruitu. Salát s hlávkovým salátem s jablečným jablečným octem. 150 gramů smažené krůty.

Den 2

  • Snídaně: polovina grapefruitu a heřmánkový čaj.
  • Oběd: sklenici grapefruitového džusu. Salát z špenátů a vlašských ořechů. Vařená bílá rýže s trochou olivového oleje. Několik malých plátků knedlíků na dezert.
  • Večeře: sklenici grapefruitového džusu. 150 gramů pečeného lososa. Rajčatový salát. Plátek ananasu.

Den 3

  • Snídaně: polovina grapefruitu. Šálek kávy nebo čaje.
  • Oběd: sklenici grapefruitového džusu. Pečená lilek. Toast z celé pšenice a malé množství olivového oleje. Apple
  • Večeře: sklenici grapefruitového džusu. Šalát salát, špenát, ořech a kurkuma prsa s citrónovým dresinkem. Papája šťáva

S touto dietou byste měli pít ne méně než dva litry vody denně. Grapefruit je velmi diuretikum a musíte neustále doplňovat dodávku vlhkosti v těle. Pokud máte pocit hladu mezi jídly, jíst jablko. Takže budete mít hlad a dobrá věc. Ale je to velmi omezující výživa a neměli byste se na něj dlouho držet, protože vaše tělo nedostane potřebné živiny. Například můžete tuto stravu uspořádat dvakrát měsíčně. Uvidíte zřejmé výsledky.


Snížit použití fruktózy rychle zhubnout

Snížit použití fruktózy rychle zhubnout

Existuje nesčetných teorií o tom, jak snadné je zbavit se extra kilo. Někteří se radí k počítání kalorií, zatímco jiní věří, že hlavní příčinou nadváhy je spotřeba tuku. Tam jsou také ti, kteří kritizují cukr a rafinované uhlohydráty. Pokud žádná z těchto teorií vás nepřesvědčila o jejich účinnosti nebo výsledcích, vysvětlíme, proč je důležité omezit spotřebu produktů s vysokým obsahem fruktózy pro účinnou ztrátu hmotnosti.

(Ztráta váhy)

5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

5 Tajemství ztráty hmotnosti před spaním

Můžete zhubnout večer před spaním? Samozřejmě můžete. Metabolismus se nikdy nezastaví, takže prostě musíte dát do života několik jednoduchých návyků, které podporují aktivní metabolismus. Pamatujte si, že konec vašeho dne je důležitým obdobím, zvláště pokud jde o snížení tělesné hmotnosti. To je důvod, proč stojí za to vzít pár tipů pro sebe.

(Ztráta váhy)