Pilates cviky na tenkém těle


Pilates cviky na tenkém těle

- je to skvělý způsob, jak spalovat tuk, který se hromadí v nohou, pasu a svalů. Zjistěte si nejlepší Pilates cvičení níže!

Místo, kde se nejvíce nahromadí tuk, zpravidla je pas, stehna a svaly. Tento problém je velmi častý u žen kvůli genetice nebo špatným zvykům. V důsledku toho snižují pocit důstojnosti a / nebo mají fyzické zdravotní problémy, které mohou ovlivnit různé způsoby života.

Pro boj s akumulací tuku existuje jen jedna jednoduchá metoda, která produkuje efektivní výsledky. Musíte být velice věrní pravidlům, ovládat sebe, pak se tento problém sníží a budete s výsledky spokojeni.

Dnes vám ukážeme některé cvičení pilates, které pomáhají snižovat tuk, přirozeným způsobem, který se nahromadil na pasu, boky a svaly. Výsledky budou prostě neuvěřitelné.

Zvedání nohou

Při provádění tohoto cvičení musíte vyvážit a monitorovat koncentraci. Za prvé, musí ležet bok po boku, natahovat nohy jeden nad druhým, s jednou rukou na podporu hlavy.

Zvedněte nohu, zcela ji protáhněte. Při zvedání končetiny - zatěžte svaly břicha a neohněte záda.

Jiný cvičení: popruh. Podporujete tělo rukama a položíte je na podlahu. Nohy musí být umístěny tak, aby vytvořily jednu přímku s kmenem.

Pro každou z těchto dvou možností cvičení musíte udělat 20 opakování, 5 sekund pro každé opakování a pak stejné množství na druhou stranu.

Nůžky

Ležet na zadní straně rtů. Musíte zvednout jednu nohu a druhou prodchnout na stejné úrovni s podlahou. Pokuste se zvednout jednu nohu co nejvyšší, aniž byste se odtrhla od podlahy. Pomalu zvedněte nohu 10 krát a opakujte to s jinou nohou.

Boční náraz

Pro tuto pozici musíte ležet na jedné straně a ohýbat ruku v lokti, aby se vaše záda stala rovnou. Zvedněte rovnou nohu z boků. Toto cvičení pomáhá udržovat rovnováhu a chrání bederní oblast. Snažte se udržet boky v stacionární poloze, zvednutím jediné nohy a úplným vytažením. Mermaid

Toto cvičení je skvělé pro snížení objemu pasu i pro protahování páteře.

Nejprve musíte sedět na podlaze, pokrčte levou rukou, držet záda rovně a začne napínat břišní svaly. Zatímco dýcháte, zvedněte pravou ruku a pomalu ji protáhněte po hlavě. Mírně ohněte trup v pasu ve stejném směru jako vaše ruka. Držte tuto pozici na několik sekund a pak se vraťte do výchozí pozice. Opakujte 5krát na jedné straně a zopakujte cvičení na druhou stranu. Oblouk

Toto cvičení zlepšuje vzhled hýždí, pasu a nohou. Za prvé, musíte si lehnout, úplně vytáhnout tělo.

Pak ohýbejte nohy a uchopte kotníky rukama. Ležet na podlaze s tělem a boky, dýchat hluboce dvakrát, a

pak začít roztahovat co nejvíce, jak můžete bez změny pozice. nutné inhalovat, arch zmáčknout, zvedněte nohy nahoru a dolů, vytáhněte nohy od podlahy a udržet si co nejvíce natažené ruce. Snažte se roztrhat hlavu a hruď z podlahy a pokračujte ve stlačování oblouku nohama.

Pomalu a klidně vystupujte zpátky na podlahu, abyste si odpočinuli.

Zopakujte toto cvičení, dokud nemůžete tělo udržet v této poloze pouze pomocí břišních svalů. Zkuste tuto pozici zopakovat s bezvadným držením těla z 20 sekund na 1 minutu a pak začít hluboce dýchat a neztrácejte kontrolu nad vaší pozicí.

Chcete-li dokončit cvičení, pomalu dolů nohy k podlaze, uvolněte kotník a roztáhnout ruce. Teď se můžete uvolnit.

Pro dosažení nejlepších výsledků

Aby bylo dosaženo nejlepších výsledků během těchto cvičení, je velmi důležité vzít v úvahu další faktory, jako je výživa.

Přidejte do své stravy různé druhy zeleniny, ovoce, celozrnných a ryb.

  • Vyhněte se konzumaci potravin s vysokým obsahem tuku a cholesterolu. Vylučte ze stravy třísky, smažené potraviny, sýtené nápoje.
  • Napijte nejméně 8 sklenic vody denně.
  • Jezte malé porce několikrát denně.


5 Nízkokalorických potravin

5 Nízkokalorických potravin

Pokud chcete zhubnout, je třeba udělat fyzické cvičení a sledovat zdravou výživu. Věnujte pozornost těmto pokrmům, protože obsahují nízkokalorické potraviny. Co to znamená? Tyto produkty trávení, které spálí více kalorií než obsahují. S těmito výrobky vaše tělo bude používat více energie, než dávají.

(Ztráta váhy)

8 Typů výrobků, které se zbavit břišního tuku hubnutí

8 Typů výrobků, které se zbavit břišního tuku hubnutí

Kolik lidí to víte, kdo rozrostla bříško přes špatnou stravou nebo nedostatkem pohybu? Realita je, že obezita je jedním z největších problémů po celém světě. Pro mnoho, ztráta tuku je obtížný úkol, ale zároveň nezbytný, pokud chcete být zdravý. Dosažení tohoto cíle napomůže předcházet zdravotním problémům (vysoký krevní tlak), metabolický syndrom, onemocnění srdce, ztráta paměti, diabetu a některých druhů rakoviny .

(Ztráta váhy)