Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence


Kegel cvičení přispěje ke zlepšení sexuální život a zabránit močové inkontinence

užitečné návyky svalstvo lidského těla potřebuje cvičení a školení, a svaly pánevního dna nejsou výjimkou.

Tato část subjektu odpovědného za udržení dělohy, močového měchýře, konečníku a tenkého střeva a obecně hraje důležitou roli pro zdraví žen v reprodukčním a sexuálním životě.

Problém je v tom, že v průběhu času se stává slabší v důsledku změn souvisejících se stárnutím obyvatelstva, přibývání na váze, těhotenství, porod a nadměrné cvičení.

To může vést k inkontinenci moči, zejména může dojít k úniku při kašlání, kýchání a smál se.

také, ztráta elasticity a nadměrné svalové relaxace pochvy může způsobit snížení libida.

americký gynekolog Arnold Kegel vyvinula řadu cvičení jako alternativní léčbu celé řady problémů v této oblasti těla. Výhody Kegel cvičení

I když hlavním cílem set je zabránit močové inkontinence, ale také to bude užitečné pro ty, kteří chtějí obnovit svalový tonus a stavpochvy, a to zejména po porodu.

Lidé, kteří se snažili sami vykonávat, show zlepšit sexuální život a schopnost využívat různé polohy těla, protože tato část těla se stala silnější a pruzhnishoyu.

Výzkum také potvrdil, že porodu u žen, které podstupují jednodušší a s menším rizikem poškození svalů.

A to pomáhá zabránit genitální výhřez, tj když se pánevní oblast, včetně dělohy a močového měchýře, doslova „vypadnout z těla.“

Kegel cvičení lze provádět samostatně bez manažera nosné, bez přídavného zařízení a prakticky kdekoli.

Jak identifikovat svaly pánevního dna

Pro maximalizaci efektivity cvičení je třeba nejprve zjistit, jaké svaly pracujeme.

Pokud nemáte pocit, co potřebujeme od nich, pak se nabízí několik způsobů, které jim pomohou určit:

močení Přerušení Až příště půjdete na záchod, snaží se, aby nějaké přestávky pravidelně zjistit, co smlouva svaly v průběhu tohoto procesu.

Vaginální pohmatem

Pokud předchozí metody nepomohly, zatlačte čistý prst do pochvy a nejvíce stlačovat ji.

Technika "zrcadlo"

Sedět před zrcadlem, šíření nohou a napjat svaly. Takže můžete vidět, co se děje u vchodu do pochvy. Ve skutečnosti

Kegel cvičení pro svaly Toto cvičení lze provést v libovolné poloze, ale je to nejlepší udělat na zádech s pokrčenými koleny.

Pomalá cvičení

  • Stlačte svaly tak, jak to dělá při močení, a posílejte síly.
  • Při spouštění držte je v této poloze po dobu 5 sekund. Během toho klidně dýchněte.
  • Odpočiňte 10 sekund. Proveďte 10 takovýchto přístupů.

Rychlé cvičení

  • Pokuste se napnout a uvolnit svaly co nejrychleji. Udělejte to během 2 minut nebo dokud nebudete unaveni.
  • Začněte s 5 přístupy a postupně jděte na 15.

Výtah

Toto cvičení vyžaduje poměrně velké množství koncentrace, ale přináší více výhod než předchozí.

  • Horečka - Jedná se o svalovou trubici sestávající z kruhových úseků , které jsou umístěny nad sebou. Představte si, že každá z nich je nad budovou, a vy stoupáte a spadnete ve výtahu, jemně je stisknete.
  • Začněte s mírným namáháním, podržte po dobu dvou vteřin a pokračujte v pohybu, dokud se neprojdou všechny úrovně.
  • Nezapomeňte ovládat své dýchání.

Vlna

  • Některé svaly pánevního dna mají 3 kroužky: kolem močové trubice, kolem pochvy a kolem konečníku.
  • Zkuste je střídavě zatěžovat, pohybovat se dozadu a relaxovat, pohybovat se opačným směrem.
  • Proveďte 10-15 přístupů.

No, co? Jste připraveni zvládnout Kegelovy cvičení doma nezávisle? Čím více je integrujete do svého obvyklého života, tím hmatatelnější a delší bude účinek.

Samozřejmě, že se nejprve mohou zdát trochu divné a nešikovné, ale v průběhu času bude pro ně jednodušší, aby je dělali denně.

Možná na začátku praxe mají málo vtomlyuvatymut a cvičení bude nějaký zmatek, ale pokud vytrvale držet výše uvedených doporučení, budeme brzy vidět, že to není tak těžké, ale odměnou dostane velmi pozitivní výsledky v oblasti zdraví Já, stejně jako pro jiné aspekty života.


5 Tipů pro zklidnění mysli a vidět svět v pozitivním světle

5 Tipů pro zklidnění mysli a vidět svět v pozitivním světle

Užitečné návyky Někdy můžete mít tolik potíže vám obtížné, aby se zabránilo negativní myšlenky, které táhnou dolů. Stres v práci, domácí krize a finanční ztráty jsou některé z faktorů, které vás mohou psychologicky ovlivnit, případně tlačit na depresi. Nejhorší ze všech je, že jste často příliš soustředěný na každodenní rutinu a nemáte čas uklidnit svou mysl, zaměřit se na sebe a zvýraznit své vlastní emoce.

(Užitečné návyky)

Doporučení k léčbě artritidy

Doporučení k léčbě artritidy

Užitečné návyky Artritida - chronické onemocnění, av některé případy zbavit úplně možný pouze přes chirurgickou operaci . K tomu, aby se uchýlila k chirurgickému zásahu co nejdéle, je nezbytné znát některá pravidla a doporučení ohledně toho, co by mělo být pro takového pacienta vyloučeno. Artritida je rozdělena do několika typů a každá z nich má jinou symptomatologii.

(Užitečné návyky)