Kegelové cvičení pro tón pánevního svalu a zvýšení sexuálního potěšení


Kegelové cvičení pro tón pánevního svalu a zvýšení sexuálního potěšení

Už jste někdy slyšeli o cvičeních Pampuir nebo Kegel? Tyto tituly mohou pro naše uši vypadat neobvykle, ale souvisí s řadou technik, které jsou velmi užitečné.

Přesněji řečeno, je to fyzické cvičení, původně z východu. Jejich cílem je posilovat pánevní svaly a nakonec zvýšit sexuální potěšení.

Tato myšlenka vznikla v Indii. Nicméně technika byla vylepšena v Japonsku, Thajsku a Indonésii. Ve všech těchto zemích jsou lidé povzbuzováni, aby začali takové cvičení od raného věku.

Na západě byly známy lékařem Arnold Kegel.On povzbuzoval lidi k těmto cvičením jako svalová terapie pro močovou inkontinenci.

Kegelové cvičení mohou být také použity k léčbě prolapsu pohlavních orgánů a zlepšení pohlaví ženy jako celku.

Tato technika je však vhodná nejen pro krásnou polovinu lidstva. Muži jej mohou také použít k tomu, aby pocity sexu během sexu.

Ačkoli lidé často nedávají pozor na to, v průběhu času naše svaly slabší. Oni postupně ztrácejí schopnost se zmenšovat a relaxovat. Naštěstí existují jednoduché cvičení, které nám pomohou posílit svaly pánve a přivést je k tónu. Tyto cviky Kegel lze provádět každý den doma.

Chcete vědět více?

Tajemství rychlých a znatelných výsledků z těchto cvičení je, že je každý den dělat. Ještě lepší, když to uděláte ráno a večer.

Každé cvičení by mělo být provedeno třemi přístupy 15-20krát. Za prvé, každý pohyb může vypadat jako zdlouhavý. Nicméně,

s praxí můžete dělat je snadno a rychle.

Cvičení 1 Posaďte se na křeslo a položte ruce na nohy. Snažte se udržet záda rovnou.

Zastavte potřebu dotýkat se podlahy a od sebe vzdálená přibližně 20 cm. Držte je paralelně.

  • Stlačte pánevní svaly tak, jako byste se snažili něco stlačit v pochvě.
  • Ohodnoťte několik vteřin a pak se uvolněte.

  • Cvičení 2Sedněte ve stejné pozici jako v předchozím cvičení,

  • stlačte pánevní svaly a uvolněte je.

Musí to být provedeno rychle a nepřetržitě.

  • Chcete-li udržet tempo cvičení, během jeho provádění dýchat rychleji.
  • Cvičení 3 Ležet na zádech do jóga mat

. Držte ruce pevně po stranách.

  • Neustále zvedněte nohy, otevírání a zavírání, jako by to bylo pár nůžky.
  • Během těchto pohybů věnujte pozornost tomu, zda jsou aktivovány svaly pánve. Měli byste pocit, že svaly v této oblasti fungují.Cvičení 4

  • Lehněte si na záda pro jógu. Položte nohy přesně na podlahu a ohněte nohy. Dejte ruce po stranách.
  • Umístěte malou kouli mezi kolena.

utažení hýždí. Postupně zvyšujte boky až ke stropu.

  • Uchopte tuto pozici alespoň 10 sekund. To pomůže aktivovat pánevní dno a svaly pracovat.
  • Pomalu se vraťte do původní polohy. Cvičení opakujte desetkrát. Cvičení 5
  • Zůstaňte rovně a položte nohy na šířku ramen.

  • Rychle snižte boky.

Ujistěte se, že stehna jsou vyšší než kolena. Úroveň, na které držíte boky, nemůže být v žádném případě zastavena.

  • Držte se na této pozici několik sekund. Pomalu se vraťte do výchozí polohy. Začněte opakovat cvičení desetkrát. Postupně byste měli postupně zvyšovat počet opakování na 30.
  • Cvičení 6

  • Stojte rovně a mírně ohněte nohy. Položte ruce na boky. Nohy musí být od sebe vzdáleny 20-30 cm a stát paralelně.

  • Protahujte svaly v oblasti pánve. Současně přesuňte misku dopředu a nahoru.

Držte se v takové pozici po dobu tří nebo čtyř vteřin a pak se uvolněte. Cvičení 7

  • první stát ve stejné pozici jako ve cvičení 6. Teď už

  • nepřetržitý kruhový pohyb, jako kdyby jste točit hula-hoop.

Přesuňte boky vpřed a vzhůru, pak vlevo, zpátky, doprava a konečně znovu do přední strany.

  • Cvičení 8 Stojte rovně, uvolněte ruce a nechte je po stranách. Stop musí být umístěny ve vzdálenosti 20 cm od sebe.
  • utažení hýždí. Pokuste se je co nejvíce komprimovat.

Držte svaly v napětí po dobu 5 sekund a pak se uvolněte.

  • Cvičení 9
  • V sedící nebo ležaté poloze umístěte míč pod nohy.

  • utáhněte svaly v pánevní oblasti po dobu 8 sekund.

Relax, počítat až 10 a opakovat znovu.

  • Během tohoto cvičení pozorujte svůj dech - měl by být hluboký. Zaměřte se také na pánevní svaly. Cvičení 10
  • Pro toto poslední cvičení musíte mít "Ben-va" koule (vaginální koule). Vzhledem k jejich hmotnosti

  • pomáhají posílit pánevní dno

a dát potěšení.

  • Tyto koule musí být umístěny do pochvy, podobně jako ukládání tamponu. Když jsou kuličky uvnitř, střídají se a uvolňují svaly pánve.Pro usnadnění procesu můžete použít trochu vaginální maziva. Připraveni začít dělat
  • cvičení
  • ? Zkuste je přidat do vašeho denního rozvrhu. Pokud cvičíte pravidelně, výsledky budou viditelné během několika týdnů.


Objevte hangmana

Objevte hangmana

Pojem "špinavý" se často nachází v knihách o antropologii a spiritismu. Nicméně, jestliže půjdete dál a pokusí se zkusit tento termín na sebe, může vám pomoci stát se moudré a moudré ženě. Není nikdy příliš pozdě, než půjdete do sebe-analýzy, přezkoumáte své vlastní hodnoty a změníte své životní priority.

(Sex a vztahy)

Rány, která se nikdy nehojí: neuropsychologie obětí násilí

Rány, která se nikdy nehojí: neuropsychologie obětí násilí

Každý by se měl zapojit do boje proti násilí. Nedávno byla zřízena Organizace žen OSN na podporu rovnosti pohlaví a posílení postavení žen v boji proti sexuálnímu násilí na ženách v ozbrojených konfliktech. Ačkoli muži také trpí útoky, obtěžování a fyzické nebo psychické násilí, údaje OSN ukazují, že téměř 35% žen na celém světě trpí různými násilí.

(Sex a vztahy)