Nouzové cvičení


Nouzové cvičení

Lékaři říkají, že únavou očí je jedna ze složek stárnutí. Ale pokud se nad tím zamyslíte hlouběji, nebo dokonce získat přehled o problému názvu, je zřejmé, že únava očí - není pouze onemocnění, které se nelze vyhnout, ale nerovnováha způsobena tím, že máme příliš mnoho práce.

V tomto článku budeme popisovat, jak relaxovat a držet tón očních svalů, aby se zabránilo napětí. Pokud provádíte tyto cviky po několik minut denně, můžete výrazně zlepšit stav očních svalů a dokonce se naučit vyhnout se namáhání očí.

Masáže a mimika

Před repozice, by měl uvolnit svaly v obličeji, zejména kolem očí. Začínáme z vnitřku obočí, otáčejte pohybem, lehce zatlačte a přesuňte se k vnějšímu okraji. Pokračujte kruhovým pohybem, dokud se znovu nedostanete obočí. Pokud si přejete, můžete použít mandlový olej nebo cibulový olej.

užitečné dělat různé pohyby obličejových svalů- tváře, například - za účelem přilákání provozu do všech částí, ze rtů, očních víček končí. Po několika minutách udělejte přestávky a znovu pokračujte v cvičení.

nejen odstranit únavu očí, ale také pomůže udržet vaše mládí mladší déle.

Palmy

Toto je jedna z nejlepších cvičení. Otřete ruce, abyste je zahřáli, zvláště když jsou studené. Zavřete oči a pevně přiložte teplé ruce k víčkám. Pokud máte suché oči, pokuste se několikrát držet pod řádek a pevně zavřete oči.

Vědomí stresu

Vysoká únava je často důsledkem stálého napětí očního svaludokonce aniž si je uvědomuje. Proto budeme demonstrovat cvičení, jak vědomě zatěžovat oko, které později způsobí jeho uvolnění. Toto cvičení lze provést kdykoliv, zejména při práci s počítačem.

Podstata cvičení je zavírání očí, cítila jste tlak na oční víčka a oční bulvy. Zpočátku to bude zdát, že svaly se uvolní, ale když fokus, můžete cítit, že klade důraz na lícních kostí, obočí a čelo.

Prvních několikrát se můžete pokusit střídat odpočinek a napětí, střídavě provádět předchozí cvičení a tohle.

eyed

Toto cvičení je ideální pro práci na šikmé svaly oka a je velmi účinná v boji proti únavě očí. Spočívá v tom, že se člověk musí podívat na špičku nosu. Pokud jste na prvním místě, můžete jej provést tak, že položíte prst před sebe na úroveň nosu a za ním, vytáhnete ji a přiblížíte jí k obličeji. Můžete také soustředit se na nosní přepážku v oblasti mezi obočím. Je zajímavé pozorovat části jeho obličeje bez zrcadla.
Během těchto cviků nezdržujte svůj vzhled více než 10-15 vteřin bez odpočinku, a to zejména několik prvních krát.

Kruhy

Hlavním úkolem je popsat kruhy podle vzhledu. Kruh je rotační, tím lepší. Opakujte pro a proti směru hodinových ručiček. Dávejte pozor na místa, kde vaše vize chybí nebo skáče. Toto cvičení pomůže aktivovat různé skupiny očních svalů.

konvergence a distancování se nejlépe oko spočívá, když jdete ven na ulici, kde můžete vidět předměty zblízka i zdaleka obrat (květiny / rock). Za prvé, podívejte se na objekt blíže a pak zvolte velmi vzdálený (panorama hor, atd.). Kromě toho, přírodní barvy, a to zejména zelené, mají terapeutický účinek na zrak - mají uklidňující účinek, který nejen zlepšit zrak, ale i nálada.

Studená voda

Další prostředek s příznivým účinkem na oční svaly je studená voda. Stříkat oči studenou vodou, a to uklidní zčervenání a ochlazuje pokožku kolem očí. To lze provést kdykoliv během dne, zvláště když máte pocit, že vaše oči jsou červené nebo nadměrně namáhané.

Obrazy s laskavým svolením The Style PA.


6 Cvičení pro klidný spánek

6 Cvičení pro klidný spánek

V tomto moderním technologickém světě, ve kterém žijeme, se zvýšil počet lidí, kteří trpí poruchami spánku. Máme neklidný životní styl a neustále používají elektronická zařízení, která mění povahu spánku pro velké množství lidí a ztěžují jejich ovládání. Problémy s spánkem jsou spojeny s velkým počtem nemocí a neznalost toho, jak je zvládnout, může vést k závažným fyzickým a psychickým problémům , které mohou ovlivnit kvalitu života.

(Užitečné návyky)

Silný psychologický imunitní systém: 5 tipů pro vývoj užitečné návyky

Silný psychologický imunitní systém: 5 tipů pro vývoj užitečné návyky

V našich článcích se často mluví o tom, co potřebujeme každý den, aby se postarat o váš imunitní systém v boji proti virům, infekce a mnoho typů onemocnění. A , kdybychom vám řekli, že všichni máme také psychickou imunitu? Na to upozornili odborníci na chování a medicínu, jako je Daniel Gilbert z Harvardovy univerzity.

(Užitečné návyky)