Cvičení nadváhy v zadní


Cvičení nadváhy v zadní

Hubnutí Většina lidí chce, aby se zbavit tuku v určité oblasti těla, a víme, že pro dosažení výsledků, existují určitá cvičení, které mají za následek svalového tonu, posilovat je a eliminovat tuku z těchto oblastí - zejména z břicha, hýždí, boků, hrudníku nebo zad. Asi víte, lidi, kteří se zaměřují jen na břicho nebo nohy, zapomínají to zpátky - to je také velmi důležitou oblastí, což vyžaduje posílení a tón ji zpět může ovlivnit váš celkový vzhled.

ty otravné „convexity“ tuku v zadní obvykle stává problémem, když dáte na sportovní podprsenka nebo plavek úzké šaty. Tato oblast je velmi náchylné k hromadění tuku, a to vyžaduje odstranění mnoha omezením a disciplíně. Máte-li zájem o to, jak odstranění nadměrné hmotnosti v zadní, čtěte dál a zjistíte, některé z nejlepších cvičení.

den cvičení na posílení zad a spalování tuků místní

Cvičení 1 Rozbalte jógu a lehnout tváří dolů, ruce vytáhnout dopředu (nebo dozadu za hlavu). Nezdvihujte nohy, pečlivě ohněte záda a pak se vraťte do původní polohy. Udělej dva přístupy k deseti opakování.

Cvičení 2

Zůstávejte ve stejné pozici, ale tentokrát položte ruce kolem krku. Zvedněte trup z koberečku a vraťte se do původní polohy. Pro toto cvičení proveďte dva přístupy k patnácti opakování. Poloha 3

dělat stejné cvičení, ale tentokrát místo toho, aby hog nahoru, naklonit ji v jednom směru a pak v další - pokud chcete vidět, co máte právě tam a pak doleva. Vždy se snažte fixovat jiné části těla.

Cvičení 4

Pro poslední cvičení se dostat do pózu známého jako jóga jako "kočka". Uvolněte si záda a pak ji ohněte tak daleko, jak můžete (pamatujte, jak se kočka ohýbá). Poté protáhněte žaludek směrem k podlaze, jako byste se ho chtěl dotknout na podlaze. Pětkrát opakujte tento pohyb nahoru a dolů a pak odpočívejte.

Jděte do plavání

Ve skutečnosti si svalujete, když plavete. Tento sport je zároveň velmi uvolňující. To je skvělý způsob, jak pracovat a posílit záda a zhubnout na místě - to vše najednou.

Silový trénink

Jakýkoli trénink pro spalování tuku by měl zahrnovat výkonové zatížení. Můžete použít činky ke zvýšení svalové hmoty a zvýšený metabolismus pomůže spálit více tukůi když jste relaxační. Jediné, co musíte udělat, je začít každý den silovým tréninkem. Nemusíte zvedat příliš mnoho váhy, to trvá jen pár kilo.

Kardioverze

Kardioverze zvyšuje srdeční frekvenci a pomáhá spalovat kalorie mnohem snadněji. Pravidelný intervalový trénink vám pomůže odstranit tuky.

Můžete si vybrat jakékoliv cvičení, které se vám líbí, jako je běh, skákání na svém místě s rukama, trénink na eliptický trenažér, jízda na kole či skákání přes švihadlo. Ještě

kroucení I když víme, že takové cvičení jako kroucení, spalování tuků hlavně v oblasti břicha, ale také pomoci zbavit tuku v dolní části zad. Vlak celý žaludek, se zaměřuje na kostrové svaly břicha. Také můžete přidávat boční přípony a statické střižky k cvičení.

Doporučení pro nejlepší výsledky

  • Víme, že odstranění nežádoucího tuku je obtížný cíl, který lze dosáhnout pouze disciplínou a úsilím. Zaostřování pozornosti na zadní část vyžaduje trochu více cvičení, protože získání tohoto místa je dost obtížné. Pokud však uděláte cvičení uvedené výše, brzy uvidíte výsledky.
  • Nezapomeňte, že v pořadí, jak se zbavit nežádoucího tuku, důležité mít vyváženou stravu, bez přebytečného tuku, smažená jídla a cukr. To by přidat více zdravých potravin a nápojů, například, budete mít užitečné ovoce, zeleniny, zelený čaj, voda, potraviny s vysokým obsahem vlákniny a bílkovin, a další. Také dobré
  • by doplňovaly třením zpět cvičení, stiskněte jemně postupně odstraňovat tukové záhyby v pase.
  • A konečně, nezapomeňte, že dobrá poloha je důležitá pro posílení této oblasti těla. byste měli vždy snažit udržovat svislé polohy, aby se zabránilo prohýbání zpět, ve kterých se hromadí tuk a formulářů nevzhledné záhyby.

Doufáme, že vám tento článek o cvičeních na odstranění nadváhy v zádech!


Jak zhubnout a posilovat svaly

Jak zhubnout a posilovat svaly

Hubnutí Pravděpodobně jste si myslel o tom mnohokrát: podařilo zhubnout, ale svaly stávají měkčí a kůže ochablé. To vás nemá ráda a vypadá špatně. Co mám dělat? Dieta je nezbytná pro dosažení požadované rovnováhy a požadované svalové síly. Kombinujte je se správným tréninkem a malými každodenními úsilím , které vám umožní získat postavu vašich snů.

(Ztráta váhy)

6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti

6 účInné způsoby, jak ovládat hormony, které způsobují zvýšení hmotnosti

Hubnutí na dlouhou dobu Odborníci řekli svým pacientům, že v zájmu zhubnout, musíte jíst méně a více se pohybovali. Nyní většina z těchto odborníků chápe, že stará rada byla příliš zjednodušená k řešení složitých problémů s nadváhou nebo obezitou. Hormony a genetika také hrají důležitou roli v potížích s hmotností.

(Ztráta váhy)