Cvičení spalovat tuk v pase Hubnutí


Cvičení spalovat tuk v pase Hubnutí

Když nosíme nové džíny, topy nebo minisukni, můžeme zakrastysya touhu ztratit několik liber. A to je důležité nejen z estetických důvodů, ale také pro naše zdraví a optimální hmotnost. Jedním z nejlepších způsobů, jak snížit váš pas, je udělat několik jednoduchých cvičení.

Za prvé, stojí za to říct, že neexistuje žádná kouzelná hůlka, která by vás mohla zcela změnit. Každý z nás má svou jedinečnou strukturu těla a její metabolismus. To znamená, že někteří lidé mohou rychle dosáhnout výsledků, zatímco jiní potřebují trochu více času. Co potřebujeme pro všechny - je to vůle vůle, důslednost a uvědomění, že to stojí za to. Takže možná bys to měl zkusit!

Nejlepší tipy na hubnutí pasu a boků

  1. dietní doporučení rafinace Začněte den s džusem nebo citronovou šťávou, ananas nebo papája. Můžete také zkusit červenou řepu s jablky.

    O půl hodiny později jíst zdravou snídani, plátek celozrnného toastu nebo ovesné vločky, jogurt s ovocem ... Nezapomeňte, že je vždy nutné snídaně. Během dne musíte jíst všechna jídla, ale v malých porcích.

    Vylučte z výživy mléčné výrobky, mastné maso, sladkosti ... Spotřebujte více zeleniny, vlákniny a omega-3. Tam může pomoci infuze, jako například: zázvorový čaj, zelený čaj, pampeliška čaj, aloe vera ...

  2. cvičení tréninkového trvat dva: jeden - doma, druhý - na čerstvém vzduchu.

    • Můžete si vybrat mezi hodinovou procházkou a 15 minutovou rychlostí.
    • Druhá tréninková session může být provedena doma a měla by trvat půl hodiny. Tyto jednoduché cvičení jsou uvedeny níže.
  3. Udržujte hladinu vody

    Napijte nejméně 2 litry vody denně (včetně přírodních džusů). Nezapomeňte vzít láhev vody, když opustíte dům. Z času na čas vypijte trochu vody, aby se udržela hladina vody v těle.

  4. Vyhněte se dlouhému sedění na jednom místě  Pasivita a sedavý životní styl - jedna z hlavních příčin nahromadění tuku v pase a boky.

    Zkontrolujte, kolik času strávíte, například sedíte před televizorem nebo pracujete na počítači. Snažte se pohybovat alespoň trochu každou hodinu. Buďte konzistentní

  5. Musíte být konzistentní ve svém odhodlání zhubnout. Změna stravy a každodenní cvičení může být docela komplikovaná.

    Dobrým způsobem, jak pokračovat tímto tempem, je spojit se s jedním nebo více přáteli. Takže budete lépe jít ven nebo diskutovat o jídle můžete konzumovat, jak zhubnout. Budete více motivováni.Cvičení ke snížení pasu a boků

Kloubové nohy

Stojte rovně na podlaze, položte si ruce. Vytáhněte nohu zpátky a vytvořte přímku s tělem.

Držte v této pozici po dobu 20 sekund. Pak zopakujte stejný postup se zbytkem chodidla. Zvedání boků

Lehněte si na zádech, ohněte nohy. Položte nohu na podlahu jako opěrku, natáhněte ruce rovně po těle.

Potom zvedněte žaludek co nejvyšší a držte tělo v této poloze po dobu 20 sekund. Kruh s nohama

Ležte na stranu a zvedněte nohu, jak je znázorněno na obrázku. Pak začněte kopat malé kruhy ve vzduchu, nepospíchejte z jedné strany na druhou.

Zopakujte po dobu 20 sekund a změňte nohy. Ohýbání nohou

Nyní se postavte. Umístit nohy trochu širší a držet ruce za zády. Zvedněte jednu nohu (dejte pozor, aby nedošlo ke ztrátě rovnováhy) a

po dobu 15 sekund držte, jak je znázorněno na obrázku. Pak opakujte další nohu. Squatting

Toto cvičení je velmi snadné,

ale je to velmi efektivní. Zůstaňte, natáhněte ruce dopředu a ohněte kolena. Udělat toto jednoduché pravidlo 10krát. Jak můžete vidět, tato cvičení jsou velmi snadná. Vše, co potřebujete, je najít půl hodiny denně, abyste je střídali.

Učinit to bude mnohem zábavnější, pokud zapnete nějakou hudbu. Nezapomínejte, že je velmi důležité být v dosahování vašeho cíle konzistentní.


7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout

7 Důvodů, proč nemůžete zhubnout

Je pravda, že dnes většina lidí věnuje velkou pozornost jejich hmotnosti. Tento problém ovlivňuje společnost jako celek, stará se o lidi a je přítomen v myslích většiny lidí kvůli zdravotní péči, stejně jako stereotypy ve veřejném mínění jako celku. Z tohoto důvodu existuje mnoho extrémních diet, fyzických cvičení a simulátorů, které slibují skvělé výsledky při snaze zhubnout.

(Ztráta váhy)

5 S židlí cvičení pro spalování břišní tuk hubnutí

5 S židlí cvičení pro spalování břišní tuk hubnutí

Samozřejmě, pokud někdo chce shodit pár přebytečných centimetrů v pase a vypálit tuk na břiše, měli byste mít ve zvyku cvičení pravidelně a jíst pouze výživná jídla s nízkým obsahem kalorií. Je to aktivní životní styl a vyvážená strava stimulovat metabolismus a urychlit proces hubnutí . Navíc pravidelné cvičení pomáhá posilovat svaly a dokonale utáhnou postavu.

(Ztráta váhy)