Cvičení, aby vaše svaly a tón bump


Cvičení, aby vaše svaly a tón bump

zdraví těmito jednoduchými cviky můžete udržovatsvalový tonus a poskytnout bump vrcholu své nohy a může dokonce navždy rozloučit dlouhé a všechny odporné celulitidy. Pokud cvičíte pravidelně, budete pít spoustu vody a dobře jíst, můžete ztratit několik centimetrů. Budete mít dost času na to, abyste mohli vidět výsledek.

úleva a svalový tonus

Pokud v zimě vás opustil v paměti sebe pár kilo navíc, nemusíte ztrácet jedinou minutu a začít dělat tyto cviky velmi efektivní. Neměli byste zapomínat, že jakákoli fyzická aktivita by měla být doprovázena nízkokalorickou dietou a velkým množstvím vody (dva nebo více litrů denně). Dobrou zprávou je, že nyní je období salátů, ovocných šťáv a pruhů, takže je snadné sledovat správnou stravu.

Budete muset zintenzívnit váš metabolismus a přivést vaše svaly do tónu, zejména v problémových oblastech, jako jsou nohy a jejich svaly. Tuk "jako" se hromadí, což vede ke ztrátě roztažení.

Již bylo prokázáno, že čerpané tělo využívá více energie než nečerpané, a to i v rekreačním režimu. To je způsobeno skutečností, že svalová hmota (vše kromě tuku), pokud jde o energii, je aktivní tkáň. Pokud se toto léto usilujete o neuvěřitelnou postavu a krásné zatáčky, pracujte na svalstvech nohou a začněte spalovat kalorie.

Vyzkoušeli jste pravděpodobně různé cviky a diety, ale stále zůstaly nespokojené se svým tělem, zejména jeho spodní částí. To je poměrně rozšířený problém mezi ženami, ale neměli byste se rozrušovat nebo ztrácet ruce. Existují dva způsoby, jak pumpovat nohy určitými pohyby. Možná jste ještě přesně nevěděli, jaké cvičení byste měli vykonávat.

cvičení se dostat štíhlé a elegantní stop

začnou být viditelné výsledky během několika dnů, je třeba provést tomto složitém úkolu 3 až 5 krát týdně. Brzy si všimnete rozdílu, protože vaše nohy se stanou více úlevy, zpřísněné a celulitida začne mizet. Cvičení trvá pouhých 15 minut. Nezapomeňte přidat do cvičení 30 minut chůze nebo jízdu na kole (i když je to kolo).

  • Squat:Je to jedna z nejlepších cvičení, která udržuje vaše svaly a nohy v tónu. Vezměte si obvyklé místo a položte nohy lehce od sebe. Vytáhněte ruce dopředu a ohněte nohy do klína. Arch záda, jako kdyby se chystáte sednout, dokud vaše svaly stanou jeden řádek rovnoběžně s podlahou, ruce by měly být vždy natažené dopředu. Držte tuto pozici na několik sekund a vraťte se do původní polohy. Cvičení opakujte desetkrát za sebou a pak několik minut odpočinout.Opakujte ještě desetkrát, dokud nezvládnete techniku ​​tohoto cvičení. Pak, abyste nebyli unaveni, můžete trochu jít nebo udělat nějaké jiné cvičení. Například, nohy se rozšířily mnohem širší (takže vaše svaly budou mít větší zatížení), postavit ke zdi, držet míč mezi záda a stěnou, vzít vodorovný pruh (sázku oběma rukama za hlavou přibližně ve výšce ramen, aby v ruce malá váha), nebo lehké činky v obou rukou, atd. Výpady

  • :toto cvičení pomůže, aby štíhlé nohy, udržovat svaly tón a posílit vaše hýždě. Samozřejmě, že to vyžaduje určité úsilí, ale stojí za to, protože výsledek vás překvapí. Základní poloha pro Riposte: stojan s rovnými zády a hrudníku, podívejte se rovně, ramena a šíří směrem ven. Ruce odpočinku. Udělat první krok vpřed pravou nohu a pokrčte kolena do levé straně dosáhne země (nebo ne blíže k ní). Držte tuto pozici na několik sekund a pak se vraťte do výchozí pozice. Pak zopakujte stejné cvičení, abyste šli levou nohou dopředu, dokud se pravé koleno nedotkne země. Změňte nohy, proveďte deset opakování. Udělejte chvíli a přijměte deset dalších útoků. Variety cvičení mohou být spuštěny s činky v každé ruce nebo horizontální liště. Také místo toho, abyste zůstali na místě při cvičení, můžete jít dopředu. To bude vyžadovat větší úsilí, takže byste měli takové útoky provádět až poté, co jste zvykli na obvyklé. Spustit ze stejného místa, ale místo toho se opřít jedné nohy na druhou, když se vstát, vzít krok vpřed na druhou nohu, takže pokud se pokusíte se opřít o něco.

  • Zvyšování nohy:ležet na pravé straně na podložce, plošné nebo rohože, štíhlé do pravého lokte a ruční podporu hlavy (ucha). Zvedněte levou nohu nahoru co nejvyšší. Pomalu se vraťte do původní polohy, aniž byste se dotýkali kolen. Proveďte deset opakování bez přerušení, pak se utáhněte a opakujte. Lehněte na levé straně a proveďte stejné cvičení pravou nohou. Možnosti pro toto cvičení: přiložte váhu na kotníky nebo cvičíte "schody" v přestávce. Protahování
  • : ležet na břiše na podložce, deku nebo podložku a zatáhněte směrem dolů. Dejte ruce po těle nebo se protáhněte. Se svaly hýždí, protáhnout a zvednout nohy nahoru. Držte je na vysunuté pozici několik sekund a pak se pomalu vraťte do původní polohy. Cvičení můžete opakovat dvakrát z deseti opakování pro každou nohu.

Snímek poskytla Mario Antonio Pena Zapateria, Anthony majáky a Kyriaki.


Toxické' straně vaření

Toxické' straně vaření

Vsadím se, že jste nikdy nepřemýšleli o tom, do jaké míry takové pole řízení v domácnosti jako vaření může být jak prospěšné, tak škodlivé pro zdraví. Několik zdrojů ohrožení zdraví bylo nalezeno v takových materiálech, jako je teflon a plast, ale také je problém s nevhodným vařením. Přečtěte si více o tomto v našem článku.

(Krása)

Tibetský elixír věčného mládí a dlouhověkosti

Tibetský elixír věčného mládí a dlouhověkosti

Tibetský krásy elixír věčného mládí a dlouhověkosti - kombinace tří složek výživných , které mají mimořádně výhodné vlastnosti a pomáhají obnovit kožní buňky odolat výskyt předčasných vrásek. Tajemství spočívá v tom, že působí zevnitř. Jaké jsou složky tohoto tibetského elixíru? tibetský elixír věčného mládí a dlouhověkosti se skládá ze tří velmi časté komponent, jmenovitě: citronu, medu a olivového oleje.

(Krása)