Vliv avokáda na cholesterol


Vliv avokáda na cholesterol

Mnoho lidí se obává hladiny cholesterolu v těle. Tento lipid v krvi se může hromadit ve velkém množství, což způsobuje vznik problémů s kardiovaskulárním systémem, což vede ke zhoršení celkového zdravotního stavu osoby.

Samozřejmě, že cholesterol hraje důležitou roli ve fungování těla, ale kvůli podvýživě může růst do kritického bodu.

Nejhorší ze všech je, že příznaky většiny onemocnění způsobených vysokými hladinami cholesterolu jsou tak bezvýznamné, že je obtížné okamžitě rozpoznat.

Ve skutečnosti nyní mnoho lidí po celém světě má vysokou hladinu cholesterolu, ani o tom neví.

Máme ale i jednu dobrou zprávu. Nedávný výzkum ukázal, že správná výživa a zdravý životní styl jsou jedním z nejlepších způsobů, jak snížit hladinu cholesterolu a zabránit vzniku mnoha nemocí. Časopis „American Heart Association“ bylo zveřejnění studie, jejíž výsledky ukázaly:

denní konzumace avokáda pomáhají udržovat hladinu cholesterolu pod kontrolou. Navrhli výzkum

užitečné vlastnosti avokádo Výzkumníci z University of Pennsylvania nahradit nasycené tuky přítomné v téměř každé diety, nenasycený, které lze nalézt v avokádo.

Také dospěli k závěru, že lidé, kteří chtějí snížit riziko vzniku kardiovaskulárních onemocnění a snížení cholesterolu v těle, by se měli používat jako mononenasycené tuky a polynenasycené.

Nasycené tuky, podle pořadí, způsobí zvýšení cholesterolu v těle a zvyšují riziko tvorby krevních sraženin v cévách a smrtelných nemocí, jako je srdeční infarkt a mrtvice.

Vědci zjistili pozitivní účinek avokáda na kardiovaskulární systém a jejich schopnost snižovat riziko

srdečních chorob, a to vše proto, že toto ovoce obsahuje asi nejvíce nenasycené tuky, mezi ostatními.Pro studii bylo potřeba 45 pacientů s nadváhou nebo obezitou ve věku 21 až 70 let. Vědci navrhli, aby účastníci studie nahradili nasycené tuky v obvyklé stravě za nenasycené.

Zpočátku, účastníci museli dodržovat dietu s vysokým počtem nasycených tuků po dobu dvou týdnů.

Pak se lidé nabízejí tři různé typy stravy, z nichž každá je charakterizována snížením množství nasycených tuků:

dieta s nízkým obsahem tuku, aniž by avokádo

  • stravy s průměrným obsahem tuku bez avokádo
  • stravy s průměrným obsahem tuku s přídavkem jednoho avokáda denně
  • každodenní používání avokádo

po studii vědci zjistili, že hladina špatných účastníků cholesterol

v experimentu klesla kdysi v jejich obvyklé stravě přidal avokáda. Lidé, kteří jedli avokádo, cholesterol snížil o 13,5 mg / dl u těch, kteří následovali dietu bez tuku střední avokádo - 8,3 mg / dl, a ti členové, kteří jsou jmenováni strava s nízkým tuku - 7,4 mg / dl.

Vědci také zjistili, že pravidelná konzumace avokáda pomáhá kontrolovat hladinu cholesterolu a triglyceridů v těle.

Souhrn Po obdržení takové úžasné výsledky, vědci trvali na potřebě další studie ke stanovení účinnosti avokádo v jiných oblastech světa.

Samozřejmě, vědci tvrdí, že pravidelné užívání

výjimkou avokáda, jehož nenasycené tuky pozitivní vliv na srdce, denní strava by měla sestávat z jiného vysoce výživnou stravu. je díky svému vysokému obsahu zdravých tuků, stopových prvků a bioaktivních složek avokádo snižuje riziko problémů s kardiovaskulárním systémem.

jeden z vědců, kteří prováděli experiment, Penny Kris Eterton, oznámila svůj záměr pokračovat ve výzkumu užitečné vlastnosti avokádo, aby prozkoumala další bioaktivní látky obsažené v tomto výrobku, a jejich pozitivní vliv na lidský organismus.

Jezte avokádo - být zdravý!

I když je avokádo donedávna nebylo ve velké úctě mezi odborníky na výživu kvůli svému vysokému obsahu kalorií a tuku,

dnes toto ovoce je považován za jeden z nejvíce výživných a zdravých produktů . To je důvod, proč doporučujeme přidat avokádo na své každodenní stravě, ale pamatujte, že je třeba ji používat s mírou.Kromě výše uvedených užitné vlastnosti, avokádo se rovněž vyznačuje vysokým obsahem vlákniny, vitaminy C a E a kyseliny listové. Možná vás překvapí, ale

avokádo obsahuje dvakrát více draslíku než banány! Bojíte se zvýšení hladiny cholesterolu v těle? Pak provést několik změn ve své každodenní stravě a jíst avokádo každý den, nenechat nic náhodě cholesterol!


Použití aspirin pro bělení oblečení

Použití aspirin pro bělení oblečení

Zajímavá fakta všichni v šatně najdete jeden nebo více bílé věci, protože splňuje oblékání v práci, nebo prostě proto, že světlo oděvní doplňky jakýkoliv styl. Ale snažíme se nosit bílé oblečení až příliš často, že nezůstaly skvrny od potu, , které by mohly nakonec stane neatraktivní žluté. Zatímco pračka může pomoci zbavit nečistot, který spadl na cestě z okolního prostředí, to není obnovit ztracené prostřednictvím pravidelného mytí lněné tkaniny.

(Zajímavosti)

10 Faktů o vagině, které jste předtím nevěděli

10 Faktů o vagině, které jste předtím nevěděli

Vagina - je orgán ženského reprodukčního systému, který je středně dělená děloha a pohlavní styk. Skládá se z cesty pokryté tenkými slizničními membránami, které zajišťují dostatečnou vlhkost a udržují správnou rovnováhu kyselosti v prostředí, čímž se zabraňuje výskytu různých infekcí. Vzhledem k tomu, že povrch vagíny je pokryt vláknitou svalovou tkání, je charakterizován vynikající elasticitou, která zajišťuje řádný výkon tohoto těla jeho funkcí.

(Zajímavosti)