Schopnost být vděční přináší vnitřní klid


Schopnost být vděční přináší vnitřní klid

Sex a vztahy Pokud člověk ví, jak být vděčný za všechno, co zažil, cítil a učil se během jeho života, jeho mysl je v rovnováze a vnitřní klid.

Každá má svůj zvláštní příběh. Někdy jsou chvíle, kdy můžeme vyřadit ze způsobu života chaos, to může udělat priority posunu nebo dokonce úplně zapomenout na vnitřní mír, který přichází ze schopnosti být vděčný.

Vždy stojí za to, aby si uvědomil, že vděčnost je důležitou součástí osobního rozvoje. Je to dovednost, která nás učí, abychom se vzali sebe sama a cestou, kterou jsme ještě hledali. Lidé, kteří nemohou být vděční, žijí s pocity lítosti kvůli jejich selháním, každou chybu udělali a zmeškali.

Váš životní příběh je nádherná kniha se složitými obraty a dalšími peripetiemi.

Musíte je číst s vděčností, abyste mohli napsat nové kapitoly s moudrostí, kterou jste získali díky zkušenostem. Řekneme vám, jak to udělat.

Mysl, která může být vděčná a tichý vnitřní hluk

Když hovoříme o "šumu", myslíme psychologické mechanismy, které z člověka příliš znepokojují jeho minulost. Bavíme se o tom, kdy budete krmit sami přesvědčeni, že omezíte a neustále opakovat si pro sebe, „nemůžu“, „mám to udělat dříve,“ „Musel jsem to tak říct“ nebo „Nikdy udělej to ".

Přečtěte si:

5 tipů pro hledání vnitřního míruKaždá z nás musí po určitou dobu žít s takovými interními zkušenostmi.

Stres a úzkost, které trvají týdny nebo dokonce měsíce, vytvářejí spoustu mentálního hluku, který postupně ničí vaši schopnost být šťastný. Podívejte se na některé zajímavé fakty, které navrhují, jak najít vnitřní rovnováhu.

pod vysokým úrovním napětí v mozku fyziologické změny nastat amygdala

- je malý, ale výkonný část mozku je přímo souvisí s našimi emocemi. Je spojena s instinkty odpovědným za přežití, jako jsou strach, a některých neurotransmiterů, včetně,

  • dopamin, adrenalin, noradrenalin a glukokortikoidy, které významně ovlivňují tělo a chování.Pod vlivem vysoké hladiny stresových amygdala stává aktivním a začne produkovat více těchto neurotransmiterů, jako výsledek, existuje obava, stálá touha uniknout, vzrušení a fyzické vyčerpání.
  • Dalším faktorem, který je třeba vzít v úvahu:
  • nemůže správně ovládat své činy, když přeplněný mozek neurotransmitery. amygdala je připojen k prefrontální kůry, která je zodpovědná za schopnost rozhodovat, přemýšlet a analyzovat.
  • Stres zasahuje do naměřené analýzy a člověk nemůže obvykle stanovit priority. Je to filigrán a velmi komplikovaný proces.

Jak se naučit být vděčný za vnitřní klid a mír

Jak si můžete být vděčný za to, kdo jste, i když jen naplňuje duši smutku, strachu a zoufalství? To je hlavní problém, který vzniká v cestě každý člověk začíná dělat první kroky k nalezení vnitřního klidu.

Proto je důležité provést drobné, ale silné změny.

Budete rádi, aby věděli, že mysl člověka, a proto se její mozek,

má výjimečnou schopnost, kterou často považujeme za samozřejmost - neuroplasticity. Určitě byste si měli přečíst:

Co neříci lidem depresivníJe pouze potřeba změnit chování modelu, pěstovat nové a užitečné návyky

naučit zacházet věci jinak a vytvoří nové spojení mezi neurony, posílit mysl a umožní vám znovu najít sebe sama a svou vlastní podstatu. Dále vám řekneme, jak to udělat, takže buďte opatrní.

Přestaňte přemýšlet o podmínkách. Že

  • přestat říkat sami fráze jako: „Kdybych to udělal,“ „Kdybych to měl“ „Kdyby to udělal určitý úkon nebo říkají určitá slova.Naučte se provádět dialog v přítomném čase: „Co se děje v mém životě právě teď“, „Co chci“ „Já to zvládnu,“ „já jsem“, „Opravdu to potřebuji,“ „Aha "," Cítím ".
  • A nyní naplňte svou hlavu dobrými myšlenkami. Nebojte se být pozitivní a nemyslete si, že tímto způsobem jste méně zodpovědní.
  • Jestliže jste mohli vidět dobrý ve všem, je dobré nosit růžové brýle - v ideální prostředek vuzkolobosti strach a nejistotu.Být vděčný za to, co máte, všechno a všude kolem sebe, protože tyto věci určují, kdo jste.
  • Naučte se ocenit vše, co je součástí tebe, místo toho, aby rozrušila kvůli minulosti nebo události, které se nestal.
  • Přečtěte si tento článek:

5 tipů pro zklidnění mysli a vidět svět v pozitivním světleLidé, kteří berou své postoje vděčnosti ví, co vnitřní klid.

pokusit se realizovat tyto tipy do reality,

znovu sestavit sama z trosek obnovit vnitřní klid, nezapomeňte jak jste krásné a hodnotné.


Tento povediku nikdy tolerovat ve vztahu Sex a vztahy

Tento povediku nikdy tolerovat ve vztahu Sex a vztahy

Když jsme se rozhodli začít chodit s někým, snažíme prožívat pozitivní emoce a štěstí, a ne trpět vztahy. sympatie a pocity na jinou osobu, inspiruje nás na sobě pracovat a nakonec dávat smysl pro harmonii. Ale my víme, že dříve nebo později muset čelit obtížné situace, které, i když někdy posílení komunikace může také pomoci zjistit, zda opravdu chceme pokračovat ve vztahu.

(Sex a vztahy)

Dobří lidé nikdy nevědí, že ostatní mají latentní úmysly

Dobří lidé nikdy nevědí, že ostatní mají latentní úmysly

Někdy děláme nevinné chyby. nevidí skryté plány nebo záměry, maskované sobectví a faleš, zabalené v dobrých skutků druhých, Snažíme se využívat ke svému prospěchu. Neslýchané činy, nebo spíše zrada, jsou běžnými událostmi v moderních vztazích. Poměrně často nám říkají: "Mysli na to nejhorší a nebudete se mýlit.

(Sex a vztahy)