Ovesné vločky s chia semena na snídani


Ovesné vločky s chia semena na snídani

Na našem blogu jsme opakovaně říkali, že snídaně je jedním z nejdůležitějších jídel. Jeho kvalita ovlivňuje, jak lidské tělo působí během zbytku dne.

Uspokojuje hlad, který zažíváte po snu, a poskytuje tělu energii potřebnou k plnění úkolů ráno.

Ale navzdory všemu tomu mají lidé určité předispozice a zvyky, které zhoršují kvalitu snídaně nebo prostě nedávají plné potěšení, aby si užívali své prospěšné vlastnosti.

Někteří lidé spěchají domů do práce, protože jsou přesvědčeni, že jídlo může pomoci při nadváze. Jsou ti, kteří jsou přesvědčeni: jestli nechci jíst, pak není třeba snídat.

Nicméně naštěstí stále více a více lidí začíná uvědomovat si výhody snídaně a vynaložit zvláštní úsilí, aby to užitečné a bohaté na živiny.

Známe to dobře, takže se s vámi chceme podělit o zajímavý recept se semeny chia a ovesné vločky. Toto jídlo lze vařit v poledne a nehledejte ospravedlnění, že nebude mít snídani v dopoledních hodinách. Chcete se o tom dozvědět více?

Dobrá snídaně s chia semena a ovesné vločky

Kombinace chia semen a ovesné vločky se stala velmi populární recept, protože

je skvělá volba pro snídani. Oba přísady obsahují živiny potřebné v těle na začátku dne, aby získaly více energie a lepší metabolismus.

Někteří lidé vnímají tento recept jako doplněk stravy na hubnutí, protože

dávno dává pocit sytosti, nízký obsah kalorií a zlepšuje trávení. Kromě toho je to skvělá alternativa k obvyklé kávě s cookies, která pouze maskuje hladomor na začátku dne.

Užitečné vlastnosti chia semen

Chia semena je jedna z nejznámějších "super jídel", protože obsahuje mnoho vitamínů, minerálů, vlákniny a antioxidantů.

Pokud konzumujete semena pravidelně, pomáhá zhubnout. Tajemství spočívá v tom, že vyvolává pocit hladu a

stimuluje funkce spojené s pálením tuku. Chia je bohatým zdrojem omega 3 a 6 mastných kyselin a také obsahuje dvakrát tolik bílkovin jako v každém jiném semene.

Má úžasnou nutriční hodnotu

a poskytuje následující výhody: zlepšuje fyzickou a duševní výkonnost; snižuje hladinu cukru v krvi;

  • reguluje hladinu cholesterolu;
  • uklidňuje nenasytnou touhu po jídle;
  • stimuluje odstraňování toxinů z těla;
  • zápasí se zácpou.
  • Užitečné vlastnosti ovesných vloček
  • Mnoho lidí považuje ovesné vločky za nejbohatší obilný produkt ze všech. To je skvělý zdroj beta-glukanázy, rozpustných vláken a polyfenolů, které stimulují přirozený proces čištění těla

.

V ovesných pokrutinách je také hodně vlákniny, které pomáhají regulovat hladinu cholesterolu a zabraňují hromadění odpadu v tlustém střevě. Dokonale stimuluje defekaci a proto zabraňuje zácpu.Ovesné vločky lze nazvat

jedním z nejživějších a energeticky bohatých produktů v přírodě.

Ovesný recept s chia Semena

Tento recept obsahuje extrémně výživné ingredience, které vám pomohou začít den plný energie. Hlavní výhodou tohoto jídla je však to, že se dá vařit poledne.

Proto, ráno, nemusíte strávit hodně času na snídani.

Nejlépe ze všech: přes noc, ingredience neztratí své příznivé vlastnosti a pokrm bude prostě neuvěřitelný.

Ingredience 1 1/2 šálku 1% mléka (300 ml)

1 polévková lžíce. l med (25 g)

4 polévkové lžíce. l chia semena (60 gramů)

  • 2 polévkové lžíce. l se svazkem ovesných vloček (20 gramů)
  • 1/2 banány
  • Pokyny
  • Smíchejte mléko a med v misce.
  • Přidejte chia semena a lžíci ovesné vločky.

Důkladně promíchejte všechny přísady a pak něčím zakryjte.

  • Vložit do ledničky po dobu 60 minut a znovu promíchat.
  • Pozorujete, jak se ovesné vločky začínají šířit, protože semeno pohlcuje vodu (něco vypadá jako gel).
  • Obal znovu a vložit do ledničky až do rána.
  • Spotřeba
  • Tento recept se počítá ve dvou částech.
  • Rozdělte je do dvou šálků a přidejte malé plátky banánu.

Jako alternativu můžete konzumovat takovou ovesné vločky na dezert nebo svačinu.

  • Pokud se vám nelíbí mléko, nahraďte ho pomerančovým džusem.
  • Doporučujeme, abyste si tento recept uložili do paměti v případě, že nebudete mít čas normálně jíst.
  • určitě si to užijete!


Recept dort bez mouky, mléka a cukru receptů

Recept dort bez mouky, mléka a cukru receptů

Každý den tam jsou více a více lidí, kteří se starají postoj k tomu, co jedí a chtějí omezit používání, například laktóza nebo gluten obsažené v potravinách. Jiné potraviny, jako je bílý cukr, by měly být zcela vyloučeny ze stravy, protože jsou jedem pro zdraví. V tomto článku se budeme sdílet recept th lahodný koláč také, který neobsahuje mučí , na cukry a mléčných výrobků s zápasů.

(Recepty)

Chléb a olivový olej: dokonalá kombinace

Chléb a olivový olej: dokonalá kombinace

Mnoho receptů na snídani vybere chléb a olivový olej. To je součástí středomořské stravy, která se rozšířila po celém světě a má mnoho příznivců! Ale je taková snídaně užitečná? Není takové jídlo zvýšení hmotnosti ? Je to dobrý nápad jíst stejné jídlo na snídani každý den? Odpověď na tuto otázku je velmi jednoduchá.

(Recepty)