Odpovídáte jen na vaše vlastní slova


Odpovídáte jen na vaše vlastní slova

Komunikace může být komplikovaná. To, co říkáte, může být někdy špatně pochopeno, a to se často stává, protože ostatní lidé mají svou vlastní vizi.

Místo toho, aby vás poslouchali, jsou připraveni odpovědět. Předpojatost, kategorizace skutečnosti před tím, než je pochopena, a tendence mluvit před myšlenkou jsou nejčastější chyby, které lidé při komunikaci dělají.

To je důvod, proč, i když jste znovu a znovu se pokusil něco vyjasnit, nebo unavený dávat stejné vysvětlení každého, kdo se vás ani situaci nerozumí, možná je na čase si uvědomit, že v některých případech více produktivní, aby přestat investovat svoji energii při vysvětlování, že žádný nemá smysl.

Zveme vás, abyste dnes tuto otázku zvážili.

Co říkáte a co ostatní chápou

První požadavek na efektivní komunikační proces je respekt. Není však vždy k dispozici.

Někteří lidé mohou křičet, myslí si, že to bude lépe pochopitelné. Jiní nejsou schopni udržovat vizuální kontakt nebo sympatizovat. Jiní však mohou být schopni udržet harmonii, navzdory všemu, co říkáte.

Analyzujte ji podrobněji.

Váš styl komunikace

Styl komunikace, který jste viděli během vašeho dětství a raného dospívání, může skutečně ovlivnit, jak komunikujete v dospělosti.

  • Například více autoritářský styl je dialog, který je charakterizován jednosměrnou komunikaci, nechápal, co bylo řečeno a potřeby druhých. Obvykle se řídí pravomocí osoby k jiným osobám, které mohou být podřízené.
  • Lidé, kteří používají autoritářský styl komunikace, nečinnosti nebo empatie. Oni jsou omezeni schopností dát příkazy. To vše může děťátovi pomyslet, že to, co věří nebo co cítí, není důležité.
  • Bezpochyby je opakem tohoto stylu komunikace demokratická a efektivní komunikace. Zde je dosaženo reciprocity, respektu, poslechu a porozumění.
  • Osoba, která vidí tento styl komunikace od raného věku, rozumí tomu, jak uspokojuje potřeby druhých, pečlivě vnímá každé slovo, které zlepšuje sebevědomí a osobní bezpečnost.

Je důležité poslouchat "co nebylo řečeno"

Když říkáme, že se musíme naučit slyšet "to, co nebylo řečeno", máme na mysli rozvoj empatie, kterou nikdo nepoužívá ve svém každodenním životě.

  • Někdy je věta víc než jen řetězec slov se zvláštním významem. Intonace řeči a gesta určujídruh neverbální komunikace, která může být někdy důležitější než to, co je vlastně řečeno.
  • Při komunikaci s očima se stále více vyhýbáme kontaktu s očima. Často je tato forma neverbální komunikace nahrazena "smajlíky", protože většina z toho, co říkáme, je nyní přenášena elektronickou zprávou.
  • Je důležité kultivovat osobní komunikaci, kde máte vizuální kontakt, a váš pohled je moudrý, intuitivní a blízký. To je nejdůležitější prvek komunikace, protože komunikace je primárně určena pro přenos emocí.

Přestaňte vysvětlovat těm, kteří chápou jen to, co chtějí

Někdy ztráta bitvy způsobuje duševní bolest, ale je velmi důležité přijmout, že dokonce i někteří lidé, kteří tě milují, vás nemusí rozumět.

  • Někdy může dialog daleko přesahovat pocity nebo dokonce emoce. Zde hovoříme o hodnotách.
    Zvažte případ, kdy rodina nebo rodiče nechápou, proč si jejich dítě zvolilo konkrétní partnera.
  • Můžete mluvit o lásce, náklonnosti atd., Ale tyto pilíře vztahů nemusí mít smysl pro lidi, kteří je považují za méně důležití a říkají něco jako "myslí lidi" nebo "vy zradíte nás".

Je zřejmé, že existuje mnoho příkladů tohoto chování. Někdy to, co říkáte a co zdůrazňujete, není důležité pro lidi, kteří neposlouchají, dokonce ani když chcete vytvořit most vzájemného porozumění, respektu a lásky.

Namísto pokračování marného boje si uvědomte, že nemáte jinou možnost, než přijmout, že jiní lidé mají odlišné postoje a možná ne vždy chápou, jak byste se nesnažili sdělit své myšlenky. Je třeba si uvědomit, že navzdory všemu je vždy nutné zacházet s ostatními s úctou.


Clay Human Syndrome: dát, dokud nemáte nic zbývá

Clay Human Syndrome: dát, dokud nemáte nic zbývá

Clay Human Syndrome postihuje lidi víc, než si myslíme. Velkým problémem je, že se jedná o zcela přijatelné sociální chování. Takoví lidé kladli své potřeby, aby se postarali o požadavky ostatních. Důsledkem toho je, že se mohou zhoršit, protože přestanou přemýšlet a starat se o sebe. Clay člověk vždy chce pomoci.

(Sex a vztahy)

Dobří lidé nikdy nevědí, že ostatní mají latentní úmysly

Dobří lidé nikdy nevědí, že ostatní mají latentní úmysly

Někdy děláme nevinné chyby. nevidí skryté plány nebo záměry, maskované sobectví a faleš, zabalené v dobrých skutků druhých, Snažíme se využívat ke svému prospěchu. Neslýchané činy, nebo spíše zrada, jsou běžnými událostmi v moderních vztazích. Poměrně často nám říkají: "Mysli na to nejhorší a nebudete se mýlit.

(Sex a vztahy)