Vitamíny a minerály pro depresi přírodních prostředků


Vitamíny a minerály pro depresi přírodních prostředků

Pokud chronické deprese nebo příliš hluboko, nebo v případě, že osoba je již užívají některé léky, je velmi obtížné léčit. Tato porucha však může být zastavena v počáteční fázi, kdy začnete cítit zoufalství, smutek, úzkost nebo vstoupit do jiného negativního emočního stavu.

V dnešním článku chceme mluvit o vitamíny a minerální látky, které pomáhají v boji proti depresi přirozenou cestou, protože to působí přímo na nervový systém a podporovat pozitivní postoj k životu. V důsledku toho se cítíte šťastnější, klidnější a příjemnější.

Vitamin C

Vitamin C je velmi důležitý pro silný imunitní systém. Ovšem hraje také důležitou roli ve zdraví nervového systému, protože jeho nedostatekzpůsobuje pocit únavy a. Nedostatek vitaminu C vám nezpůsobí významné poškození, ale z dlouhodobého hlediska může vést k depresi.

také užitečné, aby se vitamin C v období zvláště intenzivní fyzické či psychické zátěži na těle, protože pomáhá předcházet špatnou náladu.

Nejlepší způsob, jak získat doporučenou dávku vitamínu C je jíst citrusové plody. Musí být organické. Můžete dokonce jíst jejich slupku, protože obsahuje další příznivé vlastnosti.

na produkty, které mají vysoký obsah vitaminu C zahrnují:

  • Cranberry maliny kiwi
  • červené papriky Špenát Brokolice

Vitamin B6 Vitamin B6, nebo pyridoxin, je zodpovědný za regulaci příznaků, jako je úzkost a deprese. Nedostatek tohoto vitamínu může člověk velmi podrážděný, takže když začnete to snadněji se ptát, jak se bude cítit lépe.

Vitamin B6 je obsažen v následujících produktech. Kuřecí

  • Banana Fish
  • brambory Bean celozrnné

nejlepší způsob, jak zajistit tělu denní dávku vitamínu B6 - přidat trochu stravy hnědé rýže nebo ovesné vločky a celozrnný chléb.

Kyselina listová

Výsledky četných studií zdůrazňují vztah mezi depresí a nedostatkem vitamínu B9, také známého jako kyselina listová. Podle testů, nízké hladiny kyseliny listové může snížit produkci serotoninu, což je důležité pro prevenci deprese.

také potvrzují důležitost této živiny se zbavit stresu a překonávání množství, které, když je předčasná léčba vést k závažným onemocněním.

U výrobků, které mají vysoký obsah kyseliny listové, patří:

  • hovězí, kuřecí, krůtí nebo jater
  • zelená listová zelenina
  • celozrnné
  • Asparagus
  • Melon
  • Avocado
  • Orange
  • Banana

zinek

nedávno zjistili, že zinek je důležitý neurotransmiter nervového systému a ho Nedostatek může vést k depresi, únavě a dalším poruchám.

Příznaky nedostatku zinku patří: ztráta chuti k jídlu, ztráta vlasů a oslabený imunitní systém.

Jezte potraviny bohaté na zinek se doporučuje zejména při depresi, který je spojován s počátkem menopauzy, protože tento minerál pomáhá regulovat hormonální změny v těle.

Některé potraviny s vysokým obsahem zinku: krabi a korýši

  • rybí maso
  • ořechy Dýňová semínka, sezamová semínka
  • celozrnné pšeničné klíčky

Hořčík Hořčík je pro dobré zdraví těla a mysli velmi důležité. To pomáhá regulovat nervový systém a zabraňuje nespavost, úzkost, hyperaktivitu, záchvaty paniky, fóbie, stresu a deprese.

Bohužel, obchodní zemědělské postupy snižují hladinu tohoto prvku v průmyslových výrobků, takže jsme spotřebuje mnohem méně, než naše tělo potřebuje pro normální fungování.

U výrobků, které mají vysoký obsah hořčíku patří: škeble a raky

  • mléko a sýry kaviárem Červené maso
  • Dýňová semínka Loboda zelená listová zelenina

Doporučujeme však navštívit lékaře a užívat doplňky s hořčíkem pouze tehdy, pokud to doporučí. Ale nebojte se, tento minerál se nestává hodně. Pokud překročíte částku, tělo jednoduše odstraní vše bez negativního dopadu na zdraví.


4 Domácí prostředky pro vypadávání vlasů

4 Domácí prostředky pro vypadávání vlasů

Vypadávání vlasů je jedním z nejstarších a nejběžnějších problémů s vlasy na světě. Má různé příčiny, z nichž většina je spojena s emocionálními poruchami, jako je stres a úzkost. ◊ Navzdory důvodům je vždy nutné tento estetický problém zvládnout, než se stane vážnější. V důsledku toho byly vyvinuty stovky farmaceutických a kosmetických výrobků , které využívají určité složky, aby se zabránilo vypadávání vlasů.

(Lidových opravné)

5 Výrobků, které pomáhají zlepšit paměť

5 Výrobků, které pomáhají zlepšit paměť

Vaše paměť dává smysl životu. Díky tomu můžete dělat spoustu úkolů a dělat spoustu úkolů. Díky tomu budete mít vzpomínky na život a získávat zkušenosti. Je zřejmé, že existují produkty, které mohou pomoci udržet paměť v dobrém stavu. Níže budeme hovořit o pěti produktech, které pomáhají paměť. 1. Brusinka Brusinka je jedním z nejoblíbenějších plodů, pokud jde o zdraví.

(Lidových opravné)