Použijte své ruce k měření částí jídla


Použijte své ruce k měření částí jídla

Dodržování stravy, zvažtemnožství jídla, které jíte během dne. Zatímco většina lidí je již zvyklá na rozdělování jídla na porce, stále existují ti, kteří to těžko dělají.

A i když odborníci na výživu doporučují jíst malé porce více než jednou denně, mnozí pokračují v chudých volbách ve stravě.

Naštěstí už nemusíte investovat peníze do nákupních měřítek ani studovat přísné metody výpočtu denního příjmu potravy.

Jediná věc, kterou potřebujete od teď pro správné měření množství jídla, je vaše ruce.

Je to opravdu tak! Ačkoli mnoho z nich o tom neví, naše ruce umožňují ideální výpočet proporcí.

Jak používat ruce k měření částí potravin

Je pravděpodobné, že víte, že vaše ruce mohou sdělit některé informace o vás. Mohou například odhalit aspekty osobnosti nebo některé známky zdraví.

Nicméně, ruční měření množství potravin v každé skupině potravinje méně známý fakt.

Jelikož víme, že o to máte zájem, poskytneme vám podrobnější informace.

"Ruční strava"

Ručně vyrobená strava byla zveřejněna na americké stránce Guard your health.

Tato strava se stala oblíbenou, protože drží rovnováhu živin a není "zázračná" strava.

Předpokládá se, že nadměrná hmotnost je způsobena přebytkem částí potřebných pro každé tělo, které lze měřit v závislosti na velikosti ramene.

Výživáři tvrdí, že porce masa by neměly být větší než dlaň ruky,a sacharidy by neměly přesáhnout průměr pěstí.

Metoda přilákala pozornost odborníků na výživu a odborníky v tomto odvětví, kteří považují tento zajímavý způsob, jak pomoci pochopit, že výživa je osobní záležitost.

Velikost stlačené pěst

Velikost stlačené pěst by měla být použita k měření porcí potravin s vysokým obsahem sacharidů.

Zde jsou některé příklady:

  • rýžové těstoviny brambory

zrnitost palmového

bylo prokázáno, že dlaň může být použit pro měření správné množství ovoce, které je potřeba k jídlu během dne.

Podobně může být prostor mezi zápěstí a špičkami prstů použit k měření bílkovin bohatých na výrobky, jako je čočka.

Dvě ruce dohromady

Velikost dvou rukou dohromady ve formě misky je vhodná pro měření množství zeleniny, které byste měli jíst během dne.

Velikost indexu a středních prstů dohromady

Můžete zvolit správné množství sýra měřením velikosti indexu a středních prstů dohromady.

Velikost první falangy palce

Toto množství se doporučuje pro tuky a cukry.

Je důležité si uvědomit, že jedná se o skupinu potravin, která by měla být konzumována v mírných množstvích po celý den.

Další doporučení k zamezení přejídání

Přestože použití rukou je užitečné pro měření částí jídla, je důležité dodržovat další doporučení.

Takže kromě výše uvedených, doporučujeme:

  • Vyhněte se spotřebě balených a zpracovaných produktů.
  • Přečtěte doporučené části na etiketách potravin a vezměte je v úvahu při konzumaci.pro
  • Peacefully konzumujte sladkosti, protože mají tendenci být návykové.
  • Zvedněte malé nádobí a rozdělte stravu o 4-5 jídel denně.
  • Vyhýbejte se rozptýlení při jídle, jako je televize, počítač nebo mobilní telefon.
  • Přidejte asi 20 minut na každé jídlo. Jezte na klidném místě, daleko od hluku.
  • Přidejte více zeleniny na každé jídlo, na polovinu nádobí se skládá z nich.
  • Udělejte mírné cvičení.
  • Zvyšte spotřebu vody a nízkokalorické nápoje.

Jak můžete vidět, existuje mnoho faktorů, které můžete vzít v úvahu při kontrole velikosti jídelné části během dne. Zatímco v praxi to může být zpočátku obtížné, vaše tělo nakonec zvykne na tyto změny.

budete je vyzkoušet?


11 Jednoduchých způsobů, jak zabránit zubnímu kazu

11 Jednoduchých způsobů, jak zabránit zubnímu kazu

Užitečné návyky, co jíte každý den zpožděný na zubech. V případě, že zbytky nejsou odstraněny, se začnou hromadit a vést k rozšíření a v důsledku zubního kazu. I když láska k sladkosti, tento problém se vyskytuje častěji u dětí a dospělých, kteří nedodržují hygienu také v ohrožení. V tomto článku se dozvíte několik jednoduchých tipů, jak prevenci zubního kazu.

(Užitečné návyky)

Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Relaxační cvičení pro zlepšení spánku

Jeden z nejčastějších problémů, kterým dnes lidé čelí, je nedostatek spánku. Existuje mnoho příčin a negativních důsledků pro toto. Denní odpočinek je pro tělo nezbytný k obnovení síly, regeneraci tkání a zmírnění stresu. Pokud si myslíte, že lidé v naší době jsou vždy někde ve spěchu nebo se cítí něco napjatého, může být dnešní článek užitečný.

(Užitečné návyky)