Objevte 5 způsobů, jak zvýšit průtok krve do mozku


Objevte 5 způsobů, jak zvýšit průtok krve do mozku

užitečné návyky víte, co se stane, když v určitém okamžiku času dostatečného přísunu krve nedostávají mozek? To může způsobit ischemii, malá část mozkové tkáně začíná odumírají, snížit počet připojení, paměť selže, zvyšuje riziko mozkové mrtvice ...

Je také důležité vědět, že pouhé zvýšení průtoku krve do mozku nám pomáhá vyhnout se vážné onemocnění a v Kromě toho budeme užívat zdravého mozku a vyšší kognitivní funkce, zvýšit paměť a koncentraci ...

chcete vědět, jak na to? Dnes v našem blogu vás zveme, abyste se dozvěděli asi 5 způsobů, jak zvýšit tok krve do mozku.

1. aerobní cvičení ke zvýšení průtoku krve do mozku

aerobní cvičení může zlepšit kardiovaskulární systém, a tím zvýšení průtoku krve do mozku. Také, to je velmi užitečné proobohacování kyslíku, což povede ke zlepšení zdravotního stavu mozkových buněk a pojivové tkáně.

Chcete-li zjistit nejlepší aerobní cvičení ke zvýšení průtoku krve do mozku? Můžete si vybrat libovolné:

  • Procházka každý den po dobu půl hodiny.
  • Běh každý den po dobu 15 minut.
  • Vezměte si hodiny tance.
  • Jízda na kole po dobu 15 minut.
  • Provádějte aerobní cvičení doma. 2.

nejlepší produkty ke zvýšení průtoku krve do mozku

Existuje několik produktů pomáhají zlepšit zdravotní stav vašeho mozku. Jak již bylo uvedeno dříve, tělo používá asi 20% krve z každého srdečního tepu, což vyžaduje vysokou úroveň energie získané z glukózy, sacharidů a, samozřejmě, některé důležité proteiny.

Venujte pozornost nejlepším produktům, které by měly být vždy ve vaší stravě.

  • celá zrna, jako je rýže, oves, ječmen, žito ...
  • esenciálních mastných kyselin, které obsahují losos, sardinky, avokádo, olivový olej, vlašské ořechy a semena tykve.
  • Brusinky, jahody a citrusy.
  • Rajčata, zelí, brokolice, špenát.
  • vejce
  • infuze šalvěje.

3. říkat „ne“ k tabáku, nadměrné hmotnosti a stres

Je důležité si uvědomit, že tabáku, obezita a stres - tři nejhorší nepřátelé zdraví mozku. Měli byste to vědětTabák, například, dostává do krve jako nikotin stimuluje nadledvinky k uvolnění hormonů nadledvinek. Adrenalin se objevuje v těle pod stresem.

Stimuluje centrální nervový systém, což způsobuje tachykardie, hypertenze ... To vše snižuje produkci inzulinu slinivkou břišní, že zvýšení hladiny cukru v krvi a bude perezbudzhuvaty mozek. To je, jak můžete odhadnout, bomba s pomalu se pohybujícími akcemi. A co obezita? Jak ovlivňuje tok krve do mozku?

Nadměrná hmotnost zvyšuje riziko mrtvice v mozku. hromadění tuku je příčinou kornatění tepen a žil, tedy průtok krve je mnohem pomalejší. Tím se zvyšuje riziko vzniku vážných zdravotních problémů, které by mohly být zabráněno, pokud jste opatrní s potravinami a jsou v souladu s potřebnými návyky. Stojí za to úsilí!

4. Cvičí každodenně mozku

Jak fungují vaše svaly mozku? V zájmu zvýšení průtoku krve do mozku také potřebuje trénovat kognitivních funkcí.

paměti, zvědavost, zájem, motivace ... Tím se vytvoří nová spojení mezi neurony a kousek po kousku, více formulářů tkáňových struktur více odolné vůči plynutí času a možných nemocí. Tak neváhejte a naučit se něco nového každý den, číst zaregistrovat tříd

zjistíme, že svět může nabídnout na internetu s cílem zlepšit paměť a koncentraci. To je velmi užitečné pro zdraví mozku. 5. Power

pozitivní emoce každodenní stres, úzkost nebo vnímání světa s negativním nebo fatalistickému pohledu může změnit mozkových neurochemické látky,

trigger kortizolu zvyšují adrenalin ... To vše způsobuje výkyvy v průtoku krve mozkem, které po dlouhou dobu může mít vážné důsledky. Pozitivní emoce jsou mnohem lepší než vitamíny nebo léky proti bolesti. Dávají energii potřebnou pro každodenní život, kde se sny a blahobyt odrážejí ve zdraví.

Takže, vždy se snažte rozvíjet tyto aspekty: Udržujte smysl pro humor. Mluvte o svých radostech!

  • Practice relaxační techniky, jóga ... To vše vám pomůže najít sám sebe a být „tady a teď“ ocenit to, co je opravdu důležité.
  • Rozvíjení společenských vztahů, rozhovory s přáteli a příbuznými ... Nezůstávejte doma!


Tipy ulevit unaveným nohám

Tipy ulevit unaveným nohám

Nohy jsou velmi důležitou částí těla, protože podporují svoji váhu po celý den, takže musíte jim věnovat pozornost a zajistit, aby si odpočinout a pořádně odpočinout, takže si můžete být aktivní následující den. Správné zbytek je nejen nohy, aby se odstranily boty na konci dlouhého dne, ale také věnovat zvláštní pozornost, aby vaše nohy.

(Užitečné návyky)

Variety meditace a jejich výhody

Variety meditace a jejich výhody

Užitečné návyky Stres, úzkost, neschopnost ovládat emoce vedlo k mnoha lidem se rozhodl vyzkoušet různé meditace. Když mluvíme o meditaci, víte, že existuje mnoho různých možností? Věc je, že potřebujete znát různé druhy meditace, abyste zjistili, co je pro vás nejlepší. Dnes tedy chceme, aby vám nějakou představu o moderních odrůd meditace, výhody, které poskytují, a že lidé jsou užitečné.

(Užitečné návyky)