3 Tipy pro řízení zadržování tekutin


3 Tipy pro řízení zadržování tekutin

užitečné návyky Kdokoli může čelit problému zadržování tekutin.Věřte tomu nebo ne, ale alespoň jednou v životě se to může stát všem.

Existuje mnoho problémů, ale neschopnost řešit tyto problémyvysvětlit nedostatek znalostí o stavu onemocnění. Například většina spojuje tento problém pouze s ženami.

Je to proto, že velké procento žen trpí zadržováním tekutin v kritických dnech.

Ale také muži nemohou být vyloučeni z rizikové oblasti.

Lidské tělo funkce úžasně, ale problém vzniká, když existuje nerovnováha v jednom z těles.

Co je retenční?

Mnoho nepravdivých informací lze přečíst ve vztahu k této nemoci. Za prvé, je třeba vyjasnit následující otázky:

  • Určete retenční
  • Faktory způsobuje problém
  • překážky eliminovat zpoždění

důsledek retence tekutin, je přítomnost vody ve většině tkání.

Hlavní faktor problému - hormonální nerovnováha.

Proč je problém zadržování tekutin spojen pouze se ženami?

Ženy mají tendenci mít retenci tekutin, když jsou v druhé fázi svého menstruačního cyklu. Toto je období mezi ovulací a nástupem menstruace.

To je výsledek koncentraceprogesteronu v krvi.

Dalším faktorem, který ovlivňuje vznik problému, je použití orální antikoncepce.

Jiné faktory

Jak jsme psali dříve, muži mohou také tento problém trpět. Příčiny mohou zahrnovat:

  • přebytečného tuku v těle
  • dlouhou dobu, že lidé tráví vsedě nebo vleže v jedné poloze

sedavý životní styl Jak identifikovat problém zadržování tekutin v těle?

Protože tento problém je nemoc, která může mluvit o některé z příznaků:

  • bolesti kloubů
  • nepohodlí v různých částech těla (nohy, nohy, paže, ruce, hrudník, stehna)
  • bolesti břicha
  • oblečení zdají blíže, než je obvyklé
  • Některé části tělo vypadá větší než ostatní

Jak řídit proces zadržování tekutin?

Někteří lidé trpí zadržováním tekutin po celý život, ale většina z nich může snadno ovládat tento proces.

Poslechněte si několik tipů, jak se zbavit tohoto problému. Pokud to nefunguje, doporučujeme navštívit lékaře, který předepíše léčbu. 1. Masáž nebo procházka

Jedním z faktorů, který vyvolává zadržování tekutin, je sedavý životní styl.

Když člověk dlouhodobě nepobývá fyzickou aktivitou, dochází k narušení krevního oběhu v těle.

Funkce celého těla jsou zpomaleny. Po dlouhé době nečinnosti, tělo objeví tekutina, a to zejména v dolních končetin - nohou a dolních končetin.

Chcete-li tuto záležitost vyřešit nebo zabránit jejímu projevu, doporučujeme začít s krátkými procházkami. Tím se obnoví normální krevní oběh celého těla.

V případě extrémní únavy nebo vyčerpání může masírovat postižené části těla, které jistě pomůže.

2. Omezená spotřeba cukru a soli

Nadměrné množství cukru mají tendenci se hromadit v těle. Nejhorší ze všeho pro tělo je spotřeba sladkostí a sladkostí.

Cukr se hromadí, aniž by ho absorboval.

Obecně se nedoporučuje konzumovat cukr, zvláště u těch, kteří mají problémy s retencí tekutin. Pro tyto osoby je kontraindikováno.

Sůl zabraňuje procesu extrakce tekutiny z těla. Doporučuje se co nejvíce snížit příjem soli.

3. Zdravé stravování

Nebudeme mluvit o výživě stravy jako o celku ao jeho přínosech pro tělo. Tato otázka zůstává otevřená.

Místo toho, když mluvíme o zdraví, a dodal, že

nesmírně důležité dodat čerstvý strava:banány, cibule, borůvky, ryby, ořechy, mandle.Tyto výrobky mají diuretické a protizánětlivé vlastnosti, stejně jako sodík.


Jaká je nejzdravější večeře

Jaká je nejzdravější večeře

Užitečné návyky jsme často slibují si, že i nadále dodržovat vyváženou stravu z následujícího dne, ale nemůžeme vždy udělat. Každé jídlo během dne, je však důležité, protože je tam jeden, že zvláště vyniká, protože to jídlo ve skutečnosti vliv na játra, zejména, a řádné fungování organismu jako celku, , že v důsledku toho může mít vliv na kvalitu spánku a metabolismus.

(Užitečné návyky)

6 Výrobky k snídani pro

6 Výrobky k snídani pro

Užitečné návyky snídani - je to asi smrkový kávu cestou do práce nebo při oblékání a poplatky. S tímto ranní jídlo vám nedávají své tělo „palivo“ správně začít den. Pokud nechcete, aby se cítit unavený, slabý nebo neschopnost se soustředit, by měli jíst potraviny, které poskytují energii od začátku dne.

(Užitečné návyky)