Večeře - klíč ke zdravému stravování hubnutí


Večeře - klíč ke zdravému stravování hubnutí

vždy čteme tipů pro snadné hubnutí, snížení počtu kalorií konzumujeme, zvýšenou spotřebu výrobků separaci proteinů z několika jídel během dne, snížení počtu sacharidů nebo cukru, a jiní. Nepochybně existuje způsob, jak vám pomoci postupně a přirozeně zhubnout. Může vás překvapit. Věnujte pozornost tomu, co jíte na večeři.

V tomto článku se budeme vysvětlovat, jak a proč se můžeme zhubnout pouhým upgradem naše každodenní návyky spojené s večeří, která je jedním z klíčů k zdravé výživy.

Co je zvláštní večeře?

slavná přísloví říká: „snídat jako král, obědy jako princ a večeře jako žebrák“ - to je, jak bychom měli regulovat jídla po celý den. Obecně čím blíž k noci, tím méně energie potřebujeme, pokud nejsme v noci příliš aktivní.

Pokud omezíme velikost večeři nebo večeře začne dříve, bereme na vědomí, že jsme větší hlad po ránu a jako výsledek jíst velkou snídani. Takže do konce dne budeme jíst stejné množství jídla, ale rozdíl je, že se vše změní na energii. Vaše tělo přirozeně vyvažuje vaši váhu - nemusíte nic dělat!

Kdy mám mít večeři?

Podle tradiční čínské medicíny, mezi 11 a 3 hodinou ráno jsou obnoveny žlučník a játra. Tyto dva orgány jsou nezbytné pro trávení a mohou buď zlepšit nebo zhoršit proces potravy. Tady je další důvod, aby lépe regulovat večeři, aby nerušil přirozené regenerační procesy v těle a udržovat rovnováhu trávicího systému, bychom neměli jíst po 8:00 hod.

Kolik bych měla jíst na večeři?

To záleží na každé osobě a její konkrétní životní styl, ale co je nejdůležitější - nedovolte, aby hladovala, a pak jíst příliš mnoho. Musíte se naučit dosáhnout bodu plnosti a přestat jíst, ale mnozí lidé i nadále jíst, nebo proto, že deska opustí jídlo nebo kvůli stresu, nebo proto, že chtějí dopřát dezert, ať už nedopatřením nebo z důvodu jiných důvodů.

Pokud se nám podaří najít způsob, jak trénovat sami přestat jíst, když jsme krmili to nejen pomáhá udržovat harmonii, ale také zlepšují trávení a aby žaludek bytu. Když jíte příliš mnoho, můžete se cítit na břiše nebo dokonce vypadat opuštěně.

Oberyrayte produkty, které dávají pocit sytosti

nejlepší způsob, jak se vyhnout přejídání, ale ne hladovět - je jíst potraviny, které mají vysoký obsah vlákniny a vody, které vyplňují tělo a lehce stravitelné.

Většinou jsou obsaženy v zelenině, ale řasy jsou také bohaté na vlákninu a vodu. Algae wakame, agar-agar, combo, mořský chřest, atd. potraviny mohou být součástí zdravé výživy. Mohou být přidávány do polévek a salátů nebo v případě agaru-agaru používány samostatně. Můžete dokonce vytvořit užitečné dezerty s některými z těchto složek.

Jaké sladké pokrmy můžeme vařit?

  • Smažené zelenina (brokolice, mrkev, houby, kukuřice, vejce)
  • zeleninová polévka mořské řasy kombu a ovsa
  • salát s zelí, jablka a avokáda
  • gazpachem
  • hummus (pyré z melodie) nebo guacamole s kousky mrkve a okurky
  • zeleninová polévka
  • kdoule špenát s rozinkami a piniovými oříšky
  • krém cukety, řasami wakame a kari
  • studené fazole a kuřecí salát
  • Sladký agaru s jablky a skořicí

Ale to, co opravdu hlad?

Někteří lidé rádi jedí méně na večeři, nebo jíst to dříve, ale nemůže, protože jsou zaneprázdněni v práci nebo z jakéhokoli jiného důvodu. Když se vrátí domů, chtějí jednoduše večeři. Oni

doporučujeme jídlo tři hodiny před večeří, mírně těšit, že jsme popsali.

Samozřejmě, snack by také měl být užitečný. Zde jsou některé příklady:

  • ovoce nebo šťávy
  • Ořechy: vlašské ořechy, lískové ořechy, mandle, atd
  • Sušené ovoce: data, sušené švestky, sušené meruňky atd.
  • celozrnný chléb s čerstvým
  • kdoule sýrové sendviče vyrobených celozrnný chléb (sýr, avokádo, vaječný salát, atd.)


Tipy pro různé typy tuku v těle

Tipy pro různé typy tuku v těle

Každá osoba má určité množství tuku v těle. To může být způsobeno genetickými nebo jinými faktory, a to i sex (například ženy se hromadí tuk na bocích a břiše) a ovlivňování postava v našich návycích. V tomto článku budeme popisovat, co je třeba udělat pro každou část těla, kde se nahromaděný tuk. Proč je tuk nahromaděn?

(Ztráta váhy)

7 Cvičení pro efektivnější hubnutí

7 Cvičení pro efektivnější hubnutí

Můžete si myslet, že nejlepší cvičení pro hubnutí je jogging. Ve skutečnosti má mnoho výhod a pomůže vám vyhazovat další kilo, ale to není jediná možnost. Navíc mnoho dalších praktik se může ukázat být ještě užitečnější ve vašem úsilí o snížení tělesné hmotnosti. V dnešním článku chceme sdílet některé z nejúčinnějších cvičení na snížení tělesné hmotnosti.

(Ztráta váhy)