Naučte se poslouchat své tělo


Naučte se poslouchat své tělo

Mnoho nemocí je výsledkem hromadění potlačených emocí po nějakou dobu. Naučili jsme se neustále žít v bojové připravenosti. Zabraňuje tomu, abychom si skutečně uvědomili, co se děje uvnitř těla.

Musíte poslouchat své tělo. Existují všechny odpovědi na vaše vzrušení a součty k bolesti, které trpí, k myšlenkám na obavy nebo k léčebným procesům, které jste zanedbávali.

Trávicí systém, například, je váš druhý mozek. působí nezávisle na ostatních částech mozku. Odborníci dospěli k závěru, že 95% serotoninu uvolněného v těle produkuje pouze trávicí systém.

To je jeden z mnoha důvodů, proč byste měli vyvinout způsob, jak porozumět vašim tělesným potřebám. Svět pocitů je tak velký, že by bylo příliš snadné je projít jedním směrem.

Tak, kde začít?

Začněte jednoduše. Pokud jste unavení, odpočiňte. Pokaždé, když se potřebujete koupat, udělejte to. Pokud máte pocit, že pláčete, udělejte to. Venujte pozornost vašim reakcím, dechu a srdci. Poslouchejte vnitřní podstatu.

Například, když čtete toto, vaše dýchání se zvýšilo nebo zpomalilo? Co se cítíte? Nebo si například přečtěte něco o gastrointestinálních potížích nebo o menstruačním cyklu. Znamená to pro vás nějaké zvláštní pocity?

Musíte si dovolit pochopit, jak se tělo cítí a poslouchat. Pokud jsou vaše nohy znecitlivělé, možná budete potřebovat vstát a chodit, aby tělo vstoupilo do pohybu. Je třeba věřit a rozpoznat vrozenou moudrost těla. Je divné, že po mnoha letech evoluce oddělujeme naše pocity od našich tělesných potřeb.

Nemusíte ani vědět, co se děje ve vašem těle, abyste na to reagovali. S největší pravděpodobností nemusíte vědět, proč se srdce urychluje, proč chcete plakat nebo proč došlo k křeči.

Porozumění přijde poté, co si dovolíte, abyste cítili, co cítíte.

Tento proces probíhá současně v těle i v mysli. Proto je obzvláště důležité, abyste si dovolili, abyste se přizpůsobili každému pocitu, který vznikne. Když začnete cítit úzkost, úzkost nebo jakýkoli jiný pocit nebo emocí, bude rozhodnutí stále těžší. Zavři oči a

věnujte chvíli přemýšlení o tom, co se stalo v posledních několika hodinách

nebo v posledních několika dnech. Nepochybně to vám dá klíč k pochopení, proč existují určité příznaky. Hlavní tajemství uzdravení Pokud nepřijímáte první zprávu, která posílá tělo, druhé vás zaútočí na hlavu jako kladivo.

Pocity a emoce jsou navrženy tak, aby vám pomohou žít vědomě podílet se na životní zkušenosti a

naučit důvěřovat moudrost těla.

Můžete říci, že v průběhu času jste odemkli a podkopali svou vlastní schopnost vnímat sebe. Nakonec máte pocit, že jste neustále v nouzovém stavu, který vyžaduje okamžitou pozornost. Takže,

odkládáte, co je opravdu důležité, například nevěnujte pozornost bolestivým emocím.

Tím bude tělo mluvit hlasitěji a hlasitěji, abyste přilákali vaši pozornost. To může mít ještě vážnější zdravotní důsledky. Bolest a bolest - tvoji spojenci Naučili jsme se myslet, že musíš mít vždycky dobrou náladu, dobře se chovat k životu. Nicméně jsme zcela nerozuměli, že

je opravdu velmi důležitý pocit.

Neměla by se zhoršovat nebo podceňovat množství nebo bolest. Jedná se o dva úžasné přírodovědné učitele, kteří by měli pomoci prožít život.

Popírání nebo zanedbávání těchto emocí je kulturní reakcí, která nám byla uložena po mnoho let. Například, nikdy jste nebyl naučen, že máte vrozené schopnosti vnímat bolest a že vaše tělo ví, jak to udělat. Ve skutečnosti je plakání jiným způsobem, jak řídit energii a porozumět tělu.

Proto bychom neměli zadržovat slzy.

Je zajímavé, jak potlačit výraz emocí, užívání léků nebo sportování. Kdykoli to uděláte, produkujete endorfiny - hormony, které potlačují slzy a vám zabraňují v nasměrování těchto pocitů. Chcete-li získat dobrou představu o tom, co to znamená slzy smutku a slzy radosti skládá z různých komponentů, což jim různé hormony a různé příčiny. Proto je velmi důležité je nechat jít, pokud tělo potřebuje.

Pokaždé, když dovolíte, abyste se zbavili těchto emocí, vaše tělo a duše se cítí vyčištěné. A štěstí, a suma pomáhá tráví život.

To vede k jasnosti mysli a často přichází realizace toho, co lze udělat, nebo jak se chovat v určitém okamžiku.

Bolest, která doplňuje bolest Věříme, že život, který je plný úsilí a oběti, je více čestný než život plný štěstí. Zní to zima, ale musí vás přemýšlet o tlaku, který jste vložili do sebe.

Pravdou je, že jediná cesta k emocionální svobodě se otevře jen tehdy, když dokážete hluboce vnímat proces, který jste skryli skoro od narození.

Abyste to dosáhli, musíte zmírnit emoční stres a učinit krok směrem k novému postoji, který vám může pomoci vytvořit zdravé emoce.

Jinými slovy, opravdu důležité zastavit běh o tom, co se děje uvnitř těla a začít rozhodnout, že jste se snažil skrýt.


5 Tipů pro zklidnění mysli a vidět svět v pozitivním světle

5 Tipů pro zklidnění mysli a vidět svět v pozitivním světle

Užitečné návyky Někdy můžete mít tolik potíže vám obtížné, aby se zabránilo negativní myšlenky, které táhnou dolů. Stres v práci, domácí krize a finanční ztráty jsou některé z faktorů, které vás mohou psychologicky ovlivnit, případně tlačit na depresi. Nejhorší ze všech je, že jste často příliš soustředěný na každodenní rutinu a nemáte čas uklidnit svou mysl, zaměřit se na sebe a zvýraznit své vlastní emoce.

(Užitečné návyky)

Přirozenou cestou ke snížení krevního tlaku u 5 minut

Přirozenou cestou ke snížení krevního tlaku u 5 minut

Užitečné návyky Je-li vysoký krevní tlak dostat mimo kontrolu, stává vážným zdravotním problémem, který by mohl ohrozit váš život. hypertenze nebo „tichý zabiják“ - je kardiovaskulární onemocnění, které postihuje bezpočet lidí na celém světě. Odborníci odhadují, že 78 milionů Američanů trpí tlaku vysoký krevní a přibližně 16 milionů dosud diagnostikováno.

(Užitečné návyky)