Máte zácpu? 5 tipů na snídani


Máte zácpu? 5 tipů na snídani

všichni z času na čas naviguje nepříjemný nepřítel - upevněný. Návštěva toalety se stává pekelným testem. Cítíme se letargický, apatie a bez energie.

Individuální zácpa dochází poměrně často a zahrnuje sedavý životní styl,určité stravovací návyky a dokonce i některé léky.

Problém se však stává vážnějším, když se stává chronickým. Ovlivňuje velkou část populace žen.

Ve skutečnosti studie ukazují, že faktory, jako je anatomie žen, hormonální změny, těhotenství a stres, určují, kdy nastane.

Chcete-li se vyhnout tomuto problému, je nutné vyvinout denní návyky, které zlepšují pohyb střeva.

Pokud však fixace trvá déle než dva nebo tři týdny, je nutné konzultovat odborníka.

Rádi bychom vám dali pár malých tipů na snídani.

Na začátku dne je naše tělo mnohem citlivější na určité potraviny. Existujímalé triky, které pomohou urychlit trávení.

Berte na vědomí.

1. Olivový olej a citron z zácpy

První tip je tak jednoduché, jak levné: lžíce olivového oleje a citronové šťávy před snídaní.

Zajímavé je, že tento nástroj působí jako silný detoxifier schopný odstranit toxiny, které se hromadí v našem těle.

  • Olivový olej má ideální strukturu a konzistenci ke stimulaci trávení, stejně jako péče o tlustého střeva. Mazí vše uvnitř a usnadňuje pohyb výkalů.
  • Nezapomeňte, že olivový olej je jedním z typů mononenasycených tuků. V kombinaci s citronem působí jako dobré projímadlo, které čistí střevní stěnu, přispívá k správné asimilaci živin.
  • použití přísady ráno vypít půl čajové lžičky (5 až 7 gramů) olivového oleje a půl čajové lžičky (5 ml) citrónovou šťávu.
  • Před snídaní užívejte a počkejte půl hodiny před jídlem.
  • Tuto dávku nepřekračujte a neberte více než čajovou lžičku denně.

2. Ovesný chléb nebo celozrnný chléb

Víme, že v supermarketech existuje mnoho variant obilovin. vláknina vláknina je klíčem k potíránízácpa a musí vybrat nejvyšší kvalitu.

  • Mějte na paměti, že mnoho obilí supermarkety mají příliš mnoho cukru, skutečný obsah vlákniny v nich mohou být značné. Opatrně si přečtěte štítky před výběrem.
  • Nejlepší volbou je nejpřirozenější. oves nebo žitný chléb - dva způsoby, jak se postarat o výjimečné zdraví a prevenci zácpy.

3. Aloe vera zácpa

Pokud jste nikdy takhle předtím zkoušel, nyní je čas.

Upínání je stav, kdy ve výkrmu zůstávají výkaly po dlouhou dobu. -Li dlouhé tratě, je bolest břicha, nevolnost, plyn ...

Něco tak jednoduchého, jako přírodního nápoj na bázi aloe vera může dělat skutečné zázraky. Venujte pozornost a naučte se, jak tento nástroj připravit.

  • Ingredience 1 lžička aloe vera gel (15 g)
  • šťáva ze 2 pomerančů Příprava

Nejprve musíte zmáčknout šťávu z pomeranče, přidejte lžičku aloe a nechte rozpustit dobře.

Pokud chcete nahradit pomeranče citrónovou šťávu, hruškový džus nebo horkou vodu.

Pokud máte problémy s ledvinami, máte cukrovku, jste těhotná, nebo mají problémy se štítnou žlázou, by neměli aloe vera.

4. kefír - probiotický nápoj zažívací pro lidi s laktózu nesnášenlivosti

Kefír - potraviny, které by měly být přidány k snídani. Je lehce stravitelné a co je nejdůležitější, že ne se budete cítit špatně, pokud trpíte nesnášenlivostí laktózy.

  • Jeho bakterie a kvasnice tvoří enzym laktázy, který absorbuje laktózu. Kefír navíc obsahuje mnoho bílkovin.
  • Pokud spojíme trochu jogurt s čerstvým ovocem, dostaneme velmi dobrou snídani, která zabrání zácpa. 5.

Top zácpa ovoce Svěží ovoce cíle - vždy nejlepším spojencem, když se snaží, aby se zabránilo zácpě. Není nic lepšího než jednoduché salátů s různými druhy ovoce, , aby co nejlépe využít jejich vlákna.

Níže jsou uvedeny některé z nejlepších plodů s cílem zlepšit pohyb střev: hruška

  • jahoda ananas třešeň
  • kiwi hrozny (kůže a kosti)

shrnutí fíky, bereme na vědomí, že nyní je čas začít oběd nárok. Navíc nezapomeňte pít hodně vody během dne a ujistěte se, že tuk ve stravě po celý den.


7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

7 Jednoduché změny dnes ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému

Užitečné návyky Nikdy nebudete úspěšní více času ke zlepšení zdraví kardiovaskulárního systému. Bez ohledu na to, jak to zní divně, často zapomínáme na nádherný orgán, který pulzuje právě v centru hrudníku. Děláme to nevědomky, například zvolíme sedavý nebo škodlivý způsob. Kromě toho jsme dokonce nechat stres nebo úzkost vliv na mír, rovnováhu a zdraví srdce.

(Užitečné návyky)

6 Tajemství, aby se stala úspěšnou ženou

6 Tajemství, aby se stala úspěšnou ženou

Chcete-li se stát úspěšnou ženou, nemusíte mít tolik času, kolik si myslíte. Záleží jen na rozmanitém psychologickém výcviku, který vám pomůže rozvíjet se. Od samého počátku, musíte objasnit, že úspěch není prestiž, popularita nebo mnoho sociálních sítí předplatitelé, kteří vás milují. Dosažení úspěchu je mnohem jednodušší.

(Užitečné návyky)