Máte stres nebo úzkostnou neurózu?


Máte stres nebo úzkostnou neurózu?

Dnes nás mohou mnoho obtíží obtěžovat a jakákoli situace může působit na naše nervy. Možná, že váš stres je jen stres. Nebojte se, jestli skončí úzkost. Ale

úzkostná porucha může narušit náš každodenní život přes intenzivní obavy a překážky, které vytvoří.

Například do práce může být velmi obtížné, pokud je vaše práce náročná, a šéf je velmi těžké potěšit.

úzkost American Association a deprese definuje společné úzkostné poruchy, jako něco, co lidé trpí, když cítí úzkost a vysokou fyziologickou reakci během 6 měsíců.

Velmi často lidé s touto poruchou mají dlouhou dobu vysoký stres. Úzkost vyvolává falešné interpretace a předvídání negativních myšlenek.

Vzhledem ke složitosti těchto situací je pro odborníky těžké najít tuto poruchu a diagnostikovat ji. Chcete-li zjistit, zda máte stres nebo úzkostné poruchy, zvážit tyto faktory: 1. trvalé péče

Připravte se na ples je zcela normální, je třeba najít oblečení, dobré boty a ujistěte se, že jste všechny disciplíny. To se stane nejen s vámi, ale se svými dětmi, bratrem, sestrou nebo někým blízkým.

Nicméně , pokud se o to staráte více než 6 měsíců, můžete se cítit úzkostná neuróza. Je charakterizována nadměrnou úzkostí.

První věc, kterou doktoři vidí: zda se člověk cítil tak v stresující situaci a zda chování zůstalo po ní. Pokud toto chování netrvá a je krátkodobé, pravděpodobně to není úzkostná neuróza.

Například, pokud se chcete oženit a plánování je dobré, budete pravděpodobně mít jen několik stresových okamžiků. Pokud jste však dříve tyto příznaky zaznamenali, pak to může znamenat úzkostnou neurózu, která vyžaduje okamžitou pozornost. 2. Negativní závěry

Jste nakloněni přemýšlet o nejhorších výsledcích? Lidé říkají, že jste negativní člověk? Někteří vás mohou považovat za příliš opatrní, zatímco jiní mohou říci, že jste realističtí.

Pokud jsou tyto myšlenky extrémní a trvalé, máte úzkostnou neurózu.

Zjistěte, že situace není snadná, ale dobrý klíč - poslouchat vnější myšlenku. Musíme začít dělat starosti, pokud se vždycky cítite špatně, očekávejte horší a nebudete moci užívat tento okamžik, na rozdíl od ostatních.

Lidé s úzkostnými neurózy si myslí, že mají mnoho nevýhod.

Neustále nespokojeni s tím, co dělají, a cítili, že vždy odmítají svou rodinu. Pokud patříte těm lidem, kteří ti zasáhli hlavu a pak předpovídali, že mají nádor na mozku, máte úzkostnou neurózu.

Tento model negativního myšlení se nazývá katastrofismus,

a tato odchylka v myšlení naznačuje, že se svět zhoršuje a zhoršuje. 3. Jste znatelně otravný

Cítíte se neklidný, unavený, otravný? Je těžké spát nebo koncentrovat? Tyto vzorce chování jsou spojeny s řadou problémů fyzického a duševního zdraví.

Prostřednictvím nich je obtížné diagnostikovat úzkostné neurózy. Jsou také důvodem, proč se jiní lidé od vás vzdálí.

Pokud některé z těchto příznaků zasahují do vašeho každodenního života, práce nebo studia,

čas kontaktovat specialisty. 4. Zlepšení zdraví je neslučitelné se svými plány

Moc dobře, že máte dělat vědět, a uslyšíte tipy, jak se zbavit všech druhů stresu.

Víte, že musíte pravidelně sledovat zdravou výživu a cvičit. Znáte tajemství, které vám pomohou zmírnit stres, ale nenajdete čas, abyste to udělali.

Možná jste velmi organizovaná osoba, ale

musíte zvážit základní faktor - své vlastní priority. Vaše zdraví by mělo být na prvním místě a nalezení času pro sebe samu o sobě je mnohem důležitější než cokoli jiného, ​​protože může zachránit váš život.

Existují určité faktory, které vám přinese štěstí:

chodit s kamarády po čase sám čtení

  • každodenní cvičení
  • Hledáme nové záliby cestování a objevování nových míst
  • 5. Když všechno padá z rukou
  • Pokud jste se pokoušeli tyto metody a stále se potýká se stresem nebo úzkostnou neurózou, je asi čas promluvit s odborníkem.

Expert na kognitivní chování je pro tebe ideální.

Jejím cílem je hledat nové způsoby myšlení a reakce v obtížných situacích.

V každém případě může psycholog pomoci identifikovat problém a najít nejlepší řešení. V případě potřeby budete odkázáni specialistovi, pokud je to nutné k vyřešení situace.


5 Otázek, které vám pomohou najít způsob, jak se cítit ztracené

5 Otázek, které vám pomohou najít způsob, jak se cítit ztracené

Pokud se zeptáte "Jak se cítíte dnes?", Co byste odpověděli ? Pokud si přečtete tento článek, můžete se cítit ztracené a rozpaky, nebo takové emoce vás nenechaly nedávno. Za prvé, nebojte se. To není vzácný jev, jak si myslíte. My všichni prošli chvíli, kdy bylo mnohem obtížnější určit jejich touhy a směr pohybu.

(Zajímavosti)

4 Užitečné způsoby, jak používat avokádo

4 Užitečné způsoby, jak používat avokádo

My všichni milujeme avokádo! Na našich stránkách jsme opakovaně mluvili o užitečných vlastnostech tohoto produktu. Avokádo obsahuje velké množství vitamínů a mononenasycené mastné kyseliny, zlepšení funkce srdce a snížení hladiny cholesterolu v těle. Avokádo se často nazývá "zelený olej", protože tento produkt obsahuje hodně užitečných tuků.

(Zajímavosti)